Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нископодхващащ маслен крик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нископодхващащ маслен крик

    Здравейте! На някой съфорумник да му се намира нископодхващащ крик(не знам дали така се води)? Трябва ми за събота, за да се повдигне едно стругче. И 2тона стигат. На английски се води Toe Jack. По-лесно е да почерпя или да платя наем, отколкото да го правя.
    За района на София.
    Прилагам една снимка, ако обяснението е нефелно.
    тел.089ч78седем477

  • #2
    2 тона ще ги вдигне и вьзглавницата на АРБ

    Само за идея го пиша
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Какъв е струга че снимката не излиза ? По принцип струг се вдига с най обикновен хидравличен крик .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Сега погледнах че не е 320 а 321 . От тая машина бягай като от чумав . Това е единствения български струг който с кеф сам с мотокара го пуснах в скрападжийския контейнер от максималната височина . За нищо не става това троянско подобие на металорежеща машина . Тук в тая тема съм пуснал снимки . https://offroad-bulgaria.com/forum/%...D%D0%B8/page31 Навремето само за да докажа на стария механик че няма ММ която да не мога да оправя се хванах да го оправям и си проклех дните и годините . Няма по голям боклук произведен през годините от българското машиностроене .

      • venkabg
        venkabg коментира
        Редактиране на коментар
        Станьо, приключила е вече работа. Ще го видим що за машина е. Търся му документация, но никъде не намирам. Ако имаш нещо или знаеш къде има, ще съм ти благодарен.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Едва ли се е съхранила някъде документация за тая серия . Произведени са относително малко бройки през седемдесетте години на миналия век в ЗММ Троян . Навремето и в архива на Троян не можаха да намерят нещо запазено за тях а и нямаше човек който да помни кога и как са ги произвеждали . Дано не си дал много пари за него .

    • #4
      Вдигнахме го и вече е на моя територия! Първо под фундамента с нормален бутилков крик, докато повдигнем лекия крак, а после тежката страна пак с крика, но на една тръба през технологичните отвори. После с две колички от двете страни и 5 човека. Тежи мамицата му. Едва го извлачихме. Днес ще довърша донаместването, пък в близките дни ще видя какво ще се ремонтира. На първо време за ремонт е ел. инсталацията-преправена е и ще правя табло, има луфт между вала на надъжното подаване и самата ръчка, като трябва да се разглоби да видя как е изпълнено-предполагам с шпонка, единият ремък е почнал да се "топи". Трябва да намеря и пробките да му сипя масло, колкото трябва. Кофтито е, че нямам никаква документация(пробвах навсякъде, но уви). Направо мога да си отворя нова тема, защото без въпроси няма да се мине.

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        На това адско изчадие масло се налива долу в редуктора помпата маже нагоре кутиите и по едни маркучи пак се връща долу . Документация за тоя струг няма да намериш . На времето даже и главния конструктор на Троян не можа да ми намери нещо или някой жив да помни кога са ги произвеждали .

      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Аз на моето "изчадие" ( да ползвам твоята терминология😂 ) въпреки че съм го събирал с части от скрапа, "шлайфал" съм паралелите с флекса и накичи със "самоделки" много му се радвам, неколкократно е изибло всяка вложена стотика и ми е другарче докато еврофондовете не ни залеят с благиня😳 и си намеря истинско стругче........Не му убивай ентусиазма на човека! 🍻

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Дядо в темата преди като оправях нашия се появи един чех който в Чехия възстановяваше такъв струг . Как е стигнал до там точно тоя модел един господ знае .

    • #5
      Днес го донаместих. По-лесно ми беше на тръби, отколкото на колички. Тръбата може да я въртиш всякак. Просто контактът е малък и се плъзга даже без да се търкаля. За сега не мога да кажа нищо за качествата на струга, освен че е китук и половина(което е хубаво). Около 1500кг или повече, че вдигна задницата на мотокара. Единственото, което знам, че е ползван от мърлячи. Масло някога е имал, сега почти няма. В супортната кутия явно има-покапква някъде отзад при винтовете, ама не съм го гледал. Болтовете на ножодържача са с приличен луфт, а една резба е и заминала. То ще взимам нови болтове, но се чудя дали мога да ги пренарежа на M16?
      Малката шейна(надлъжно подаване) върви малко трудно, поне според мен(човек дето има обща представа от такава техника)-трудно се върти с една ръка, предполагам, че някой много е натегнал клиновете.
      Инсталацията ще ни забави, защото нямам схема на струга, но поне от контактори и предпазители съм се запасил.
      Станьо, универсалите са TdeG-гледах, че са Испански. Дали има части за тях(челюсти)?

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Тая марка не я познавам . Аз през целия ми трудов стаж съм работил с чешки универсали ТОС . За груба работа имам един руски с много челюсти за него и български с няколко вида удължени челюсти като се наложи да кача някоя джанта или по голям фланец . На първо време слагай някакъв универсал да видиш как се държи машината и ако не е хептен убита като геометрия и механика мисли за по сериозна инвестиция в окомплектовка . Ножодържача зор ще видиш да го пренарежеш защото е закален . Заводски нови болтове няма освен по продавалниците . ВСК Кентавър Велинград който произвеждаше болтове и ножодържачи го ликвидираха . Навремето горе за УП ги правех . Инсталацията на струговете е сравнително елементарна . Един контактор 25 - 40 ампера за главния двигател и още два малки 10 ампера за бързия ход и охлаждането . Уловката е че бобинките им са на 24 волта оперативно напрежение а такива трудно се намират вече .
        Последно редактирано от sek.1; 07-02-22, 06:41.

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X