Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма сила сузуки витара 1.6 8клапана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няма сила сузуки витара 1.6 8клапана

    Здравейте, от година вече се боря с моята витара и за сега без успех, купих я в това състояние.
    Проблема е следния, витарата не може да откъсне да върви с мъки подминава 3хил. Оборота и колкото по на горе отова оборотомера толко по зле става.
    ​​​Сменени са много неща по мотора и нищо.
    Сменил съм изпарител кабели свещи дистрибуторна пакачка палец, ангренаж(на белезите е) виско, термостат и все така не иска да върви.
    Моля за съвет или да препоръчате читав майстор.

  • #2
    Първоначално публикуван от Radko2 Преглед на мнение
    Здравейте, от година вече се боря с моята витара и за сега без успех, купих я в това състояние.
    Проблема е следния, витарата не може да откъсне да върви с мъки подминава 3хил. Оборота и колкото по на горе отова оборотомера толко по зле става.
    ​​​Сменени са много неща по мотора и нищо.
    Сменил съм изпарител кабели свещи дистрибуторна пакачка палец, ангренаж(на белезите е) виско, термостат и все така не иска да върви.
    Моля за съвет или да препоръчате читав майстор.
    Можем да опишем последователността на диагностичните дейности,но това едва ли ще реши проблема. Най правилното е в последните ВИ думи-читав майстор. Вероятно и край ВАС има достатъчно грамотни механици. Добре е да споделите от кой район сте.

    Коментар


    • #3
      Запушено гърне, евентуално.

      Коментар


      • #4
        Че си трябва човек на който това му е работата е ясно, но пък на мен не ми стана такова, на бензин как работи ?
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • Radko2
          Radko2 коментира
          Редактиране на коментар
          На бензин работи, но прекъсва и пак няма никаква сила

      • #5
        Гърнето е сменено, катализатора е премахнат и съм поставил резонаторно гърне.
        Намирам се в гр.София
        ​​​​​​

        Коментар


        • #6
          Авансите как са? По спомени на тоя мотор се нагласяха като се върти делкото и като се светва шайбата на коляновият вал.

          Гориво-въздушните смеси как са? Една широколентова сонда в ауспуха ще покаже и ще даде насоки. Мери се докато не прекъсва, щото като прекъсва няма кой да запали горивото и сондата не може да измери смесите.

          MAP сензора и той може да прави такива проблеми. Но тогава проблеми ще имаш и на ниските обороти. Моята беше с megasquirt и лесно се виждаха нещата, но имаше подобни симптоми при прегънат маркуч към MAP-а - показваше постоянно 1 атмосфера и ЕКУто давеше мотора.

          И последен вариант за който се сещам е проблем с бобината. Може да е пробила и да дава слаба искра. На високи обороти се усеща повече от колкото на ниски.

          Всъщност сподели кога са започнали проблемите. Това може да даде още някоя идея.

          Коментар


          • brum
            brum коментира
            Редактиране на коментар
            Ами свали капака и измери луфтовете между клапаните и кобилиците. Хем ще ги вкараш в норми, хем ще видиш вала в какво състояние е.

            Компресия мерена ли е?

            Намери си широколентова ламбда сонда за проба и покарай малко с нея. Влиза на мястото на оригиналната в изпускателният колектор. Гледай дали обедняват смесите. На място трудно може да се хване това, защото мотора не влиза в натоварени режими. Интересуват те показанията точно преди да почне да прекъсва. Ако смесите са близки до правилните проблема е по запалването. Ако смесите почват много да бягат от правилните - проблема най-вероятно е в горивоподаването.

            Сподели детайлно разликите между работа на газ и бензин. Ако на бензин работи осезаемо по-зле от колкото на газ има голяма вероятност проблемите да са в горивоподаването. На газ работи добре и на доста бедни (18-19:1) и на доста богати смеси. На бензин положението обаче не е така. И направо пробвай с друг MAP сензор ако разликите са осезаеми.

          • Radko2
            Radko2 коментира
            Редактиране на коментар
            Капака на клапаните го свялях и ми се видя че всичко е ок, но не съм мерил луфта между кубилица и клапан. Компресията на всички цилиндри е 8 което е малко, но не ми се вярва че, заради нея няма да може да влиза в обороти.
            На бензин като работи се дави и мирише на неизгорял бензин.

          • Stbd
            Stbd коментира
            Редактиране на коментар
            Кои по-популярни коли имат широколентови сонди, че в моргите не знаят?

        • #7
          А компресията как е? Или поне духа ли много картерни газове през капачката?

          Коментар


          • Radko2
            Radko2 коментира
            Редактиране на коментар
            Не сум проверил дали духа през капачката, не съм се сетил. Компресията е 8 на всички цилиндри.

        • #8
          Сега поглеждам темата и виждам, че не е бил пален 4г.
          Много е вероятно сегментите да са позабравили какво е да мърдат.
          Тая компресия 8 кога е мерена, веднага след покупката или сега ?
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • Radko2
            Radko2 коментира
            Редактиране на коментар
            Измерих я почти веднага след покупката.
            Взех го в непалещо състояние, не знам как е вървял преди да го зарежат.

          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            Демек, 8 е като си я купил, след 4 години тишина, и скоро не е мерена.

        • #9
          Пали ли лесно и има ли стабилни ниски обороти? На място , при подаване на газ , до какви обороти достига? При рязко подаване на газ какво се случва? През всмукателните колектори свободно ли преминава въздух? Какъв е цвета на свещите?
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • motor_men
            motor_men коментира
            Редактиране на коментар
            Сигурни ли сте , че не работи едновременно на двете горива? Питам за да изключим горивен проблем. И пак питам , на място при подаване на газ до какви обороти достига?

          • Radko2
            Radko2 коментира
            Редактиране на коментар
            Със сигурност не меша горивата, на място се форсира до критики, но като чели след 3хил е някакси измъчено. В събота ще имам време и ще направя някой клип

          • motor_men
            motor_men коментира
            Редактиране на коментар
            Значи е много вероятно да не се отварят достатъчно клапаните.

        • #10
          Компресия 8 е майтап, на компресомера трябва да е в червената зона! Мисля, че без отваряне на мотора за изясняване на проблема няма да минеш! Мойта беше 12 на мотор с 16 клапана.
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #11
            Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
            Компресия 8 е майтап, на компресомера трябва да е в червената зона! Мисля, че без отваряне на мотора за изясняване на проблема няма да минеш! Мойта беше 12 на мотор с 16 клапана.
            Майтап, ама сигурно половината от автопарка в БГ е с толкова. Има да кара още.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • Asen Kushlev
              Asen Kushlev коментира
              Редактиране на коментар
              Че е за ремонт е ясно. Зависи за какво ползване му трябва. Ако се кара малко може години да го изкара.

            • Radko2
              Radko2 коментира
              Редактиране на коментар
              Джипа се кара 80%по горите и то когато остане време за него. Ако не реша проблема до пролетта мисля да смена мотора с нещо по сърцато.

            • brum
              brum коментира
              Редактиране на коментар
              Не слагай различен мотор, че всичко е сметнато като за този. А и мотора е лек (алуминиев блок) и изключително надежден. Все сериозни предимства за каране по черно.

              С тоя мотор навъртах по над 10 хиляди на година. Единствената му драма беше по магистралата, че с големите гуми (30ки) вдигаше 120 и нагоре беше мъка...

          • #12
            Четейки добавената информация от Колегата,си затвърждавам мнението че му трябва грамотен механик. На ръка да превърти коляновия вал и ще му се изясни състоянието на буталната група и газоразпределянето. След това може да локализира евентуални пропуски. А бе иска си на място да се пипне.По телефона и през Форума може да се помогне, само с препращане към подходящия човек!

            Коментар


            • #13
              Че 8 бара са малко е истина, но е е там причината за невървенето. Или поне на място трябва да може да вдигне 6000(че и повече) оборота.

              Аз залагам на неправилно регулирана газова уредба. В смисъл-не пуска достатъчно газ за високи обороти.
              Причините може да са няколко-задръстен въздушен филтър, задръстено филтърче за газта, смачкана тръбичка от бутилката до изпарителя(с все клапана по магистралата), не добре регулиран или направо неизправен изпарител, смучене на въздух след плочката, абе причини да искаш.

              Съветът за добър майстор си е валиден. Това е елементарен двигател, и ако някой не може да го накара поне да се изфорсира на място не би трябвало да се именува майстор.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • Radko2
                Radko2 коментира
                Редактиране на коментар
                Испаритела е нов филтърчето в клапана също е ново, аз сам я регулирах вървеше като на бензин, но даваше разход над 26 затова я закарах на газаджия там си играха доста време и уж сега е ок. Тръбичката не съм я оглеждал дали е смачкана, но джипа върви еднакво и на двете горива освен че на бензин присецва на моменти и глъхне.

            • #14
              8 на всички може да говори и за неправилно зцепен ГРМ. Като една проверка трябва да включва повече неща от сверяване на белези.
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #15
                Колеги, не четете.
                Компресията е била 8 когато я е купил, като преди това не е била палена 4г.
                Почти е сигурно, че всичко се е спекло от седене, както и че отворените клапани и леглата им са корозирали, и след едногодишното ползване не е ясно дали компресията е добра дори като за Вартбург.

                Като се обезглави, ако буталата не играят кючек, може и да мине с едни сегменти, поне двигателят да може да се състезава с купето кой пръв ше финишира.

                ​​​​​​
                ​​​​​​
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X