4 Октомври, 2010
Трагичен се оказа краят на историята с изчезването на един от най-самобитните тунинг специалисти на нашето време Уве Гембала. 54-годишният основател и собственик на ателието Gemballa отива на 8 февруари тази година на бизнес среща в Йоханесбург. Още на следващия ден обаче Уве изчезва и сега, след осем месеца, южноафриканската полиция откри тялото му.
По непотвърдени данни причината за изчезването и смъртта на Гембала е свързана със сериозни разногласия с негови бизнес партньори. След изчезването на Уве стана ясно, че той е стартирал процедура по банкрут на своята компания, която е основана през 1979 година. Едновременно с това обаче Гембала регистира нова компания, която се води на името на 79-годишната му майка.
Въпреки всички финансови игри Гембала не успява да се справи с дълговете си и може би точно тези проблеми са довели до неговата смърт.
Както вече споменахме ателието е създадено през 1979 година, а автомобилите, върху които Уве съсредоточава вниманието си, са с марка Porsche. Именно проекти върху Porsche му носят световна слава. Особено популярно е неговото творение на базата на Porsche Cayenne, което се среща и по родните пътища.
Близки на Уве казаха, че независимо от смъртта му, новото ателие ще продължи да съществува. Неговите най-близки сътрудници са на мнение, че заедно ще продължат делото, започнато от един от най-добрите тунинг специалисти в света.
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/ub ... mbala.html
Трагичен се оказа краят на историята с изчезването на един от най-самобитните тунинг специалисти на нашето време Уве Гембала. 54-годишният основател и собственик на ателието Gemballa отива на 8 февруари тази година на бизнес среща в Йоханесбург. Още на следващия ден обаче Уве изчезва и сега, след осем месеца, южноафриканската полиция откри тялото му.
По непотвърдени данни причината за изчезването и смъртта на Гембала е свързана със сериозни разногласия с негови бизнес партньори. След изчезването на Уве стана ясно, че той е стартирал процедура по банкрут на своята компания, която е основана през 1979 година. Едновременно с това обаче Гембала регистира нова компания, която се води на името на 79-годишната му майка.
Въпреки всички финансови игри Гембала не успява да се справи с дълговете си и може би точно тези проблеми са довели до неговата смърт.
Както вече споменахме ателието е създадено през 1979 година, а автомобилите, върху които Уве съсредоточава вниманието си, са с марка Porsche. Именно проекти върху Porsche му носят световна слава. Особено популярно е неговото творение на базата на Porsche Cayenne, което се среща и по родните пътища.
Близки на Уве казаха, че независимо от смъртта му, новото ателие ще продължи да съществува. Неговите най-близки сътрудници са на мнение, че заедно ще продължат делото, започнато от един от най-добрите тунинг специалисти в света.
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/ub ... mbala.html
Коментар