Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Замяна на короните и пиньоните на Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Замяна на короните и пиньоните на Самурай

    От прочетеното в този раздел и от собствените си знания разбрах че с по бавните диференциали ще си разтоваря мотора и ще получа малко динамика. Става въпрос за Сузуки Самурай 1.3 8V G13A в момента съм с 43 зъба на короната и 10 на пиньона. За да станат по бавни разбрах че се взимат корона и пиньон от Витара 1.6 8V карбуратор или моно. Но имам няколко въпроса на които все още немога да си отговоря, дали короната от витара пасва на касетата на самурая без преправяне, дали пиньона също пасва на прасето без проблем и лагерите за него??? По не официални данни въпросната корона е 41 зъба а пиньона 8 зъба предполагам че диаметъра няма да е проблем Прочетох че се слагат по бавни диференциали за компенсирането на по големите гуми, но аз за момента нямам намерение да слагам такива и мисля че това не е проблем. Нека знаещите и някой който е правил такава операция да сподели мнение Ще съм много благодарен за което и ще има почерпка от моя страна
    „глупава глава на краката почивка не дава”

  • #2
    До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

    Първоначално публикуван от balta Преглед на мнение
    От прочетеното в този раздел и от собствените си знания разбрах че с по бавните диференциали ще си разтоваря мотора и ще получа малко динамика. Става въпрос за Сузуки Самурай 1.3 8V G13A в момента съм с 43 зъба на короната и 10 на пиньона. За да станат по бавни разбрах че се взимат корона и пиньон от Витара 1.6 8V карбуратор или моно. Но имам няколко въпроса на които все още немога да си отговоря, дали короната от витара пасва на касетата на самурая без преправяне, дали пиньона също пасва на прасето без проблем и лагерите за него??? По не официални данни въпросната корона е 41 зъба а пиньона 8 зъба предполагам че диаметъра няма да е проблем Прочетох че се слагат по бавни диференциали за компенсирането на по големите гуми, но аз за момента нямам намерение да слагам такива и мисля че това не е проблем. Нека знаещите и някой който е правил такава операция да сподели мнение Ще съм много благодарен за което и ще има почерпка от моя страна
    Предния диф става в кожуха ама за какво ти е тази глупост , направи си бавна раздатка по-добре. По-евтино излиза.

    Коментар


    • #3
      До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

      Първоначално публикуван от balta Преглед на мнение
      От прочетеното в този раздел и от собствените си знания разбрах че с по бавните диференциали ще си разтоваря мотора и ще получа малко динамика. Става въпрос за Сузуки Самурай 1.3 8V G13A в момента съм с 43 зъба на короната и 10 на пиньона. За да станат по бавни разбрах че се взимат корона и пиньон от Витара 1.6 8V карбуратор или моно. Но имам няколко въпроса на които все още немога да си отговоря, дали короната от витара пасва на касетата на самурая без преправяне, дали пиньона също пасва на прасето без проблем и лагерите за него??? По не официални данни въпросната корона е 41 зъба а пиньона 8 зъба предполагам че диаметъра няма да е проблем Прочетох че се слагат по бавни диференциали за компенсирането на по големите гуми, но аз за момента нямам намерение да слагам такива и мисля че това не е проблем. Нека знаещите и някой който е правил такава операция да сподели мнение Ще съм много благодарен за което и ще има почерпка от моя страна
      Доколкото знам без проблем пасват и пиньон и корона от Витара на Самурай.Ммм нещо ми се върти в главата че май само от предния мост на Витарата се ползва карантията, задната корона се захваща с повече болтове.

      Ето и малко предавателни числа на моделите Сузуки, ще съм благодарен ако някой качи инфо с брой зъби (пиньон, корона) на различните модели Сузуки.

      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F3%E7%F3%EA%E8
      Последно редактирано от PACH - Иван Тодоров; 22-09-09, 20:29.
      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • #4
        До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

        Първоначално публикуван от KIA-Petrov Преглед на мнение
        Предния диф става в кожуха ама за какво ти е тази глупост , направи си бавна раздатка по-добре. По-евтино излиза.
        Колега бихте ли обяснил защо е по-добре бавна раздатка?И как колегата да си я направи аз лично се сещам за един единствен смислен начин това стане както трябва без заварки на зъбни колела и други подобни неща с неясно качество.Лесно е да се казва махни това направи онова нека когато казваме нещо толкова убедено то да е подплатено с факти и данни.
        П.С. Нека поста ми да не се приема като заяждане,а като съвет.
        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
        тел.088четири 9едно9 4нула4
        -------------------------------------------------------

        Коментар


        • #5
          До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

          Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
          Доколкото знам без проблем пасват и пиньон и корона от Витара на Самурай.Ммм нещо ми се върти в главата че май само от предния мост на Витарата се ползва карантията, задната корона се захваща с повече болтове.

          Ето и малко предавателни числа на моделите Сузуки, ще съм благодарен ако някой качи инфо с брой зъби (пиньон, корона) на различните модели Сузуки.

          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F3%E7%F3%EA%E8
          Да само от преден диф трябва да е, поне аз до колкото знам
          „глупава глава на краката почивка не дава”

          Коментар


          • #6
            До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

            Явно никой не се е занимавал с такова начинание или този който го е правил няма намерение да помогне с малко инфо Мерси на хората които споделиха поне малко
            „глупава глава на краката почивка не дава”

            Коментар


            • #7
              До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

              Не приятелю,занимавали сме се.... и то не на един.Просто не мога да разбера колко хора искаш да ти го кажат.Най-добрият вариант е да си намериш дифовете и да платиш на някой да ти ги сложи.Успех.
              Сузуки Самурай-старт от скрапа
              0885192667

              Коментар


              • #8
                До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

                Балта,колегата samurai_1(миро иванов) може наистина много да ти помогне,ако си намериш дифовете .А в тов начинание което си замислил има смисъл,така можеш да си търкаляш много големи гуми.

                Коментар


                • #9
                  До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

                  Първоначално публикуван от samurai_1(миро иванов) Преглед на мнение
                  Не приятелю,занимавали сме се.... и то не на един.Просто не мога да разбера колко хора искаш да ти го кажат.Най-добрият вариант е да си намериш дифовете и да платиш на някой да ти ги сложи.Успех.
                  Идеята с намирането на някой дето да му се плати е най-лесния вариант Но искам сам да си направя трансплантацията, и имам някои неясни неща и затова питам тук. Но явно няма да стане по този начин. Мерси още веднъж на всички споделили мненията си. Поздрави !
                  „глупава глава на краката почивка не дава”

                  Коментар


                  • #10
                    До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

                    Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                    Колега бихте ли обяснил защо е по-добре бавна раздатка?И как колегата да си я направи аз лично се сещам за един единствен смислен начин това стане както трябва без заварки на зъбни колела и други подобни неща с неясно качество.Лесно е да се казва махни това направи онова нека когато казваме нещо толкова убедено то да е подплатено с факти и данни.
                    П.С. Нека поста ми да не се приема като заяждане,а като съвет.
                    Ще дам подробно обяснение с картинки след като се върна от странство защото доказателството ми е на друг компютър

                    Коментар


                    • #11
                      До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

                      Към момента бихме се задоволили и с обяснение кое-как,а картинките може и после...пък ако си струва ще почерпим.
                      Сузуки Самурай-старт от скрапа
                      0885192667

                      Коментар


                      • #12
                        До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

                        Нямаше ме известно време и за това не пусках картинката а тя говори сама за себе си. От две раздатки SJ410 и SJ413 като се съчетаят става една на която бавните са 4,13:1 и бързите стават с малко по-голяма предавка която е подходяща за по големи гуми. Икномически по-изгодно е да се преправи раздатката отколкото да смениш главната предавка на двата моста.
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от KIA-Petrov; 07-10-09, 18:27.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

                          Колега ти чел ли си как се прави това ако не си ето ти http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=34183 чети тук единия начин е описан а ето тук http://xfaktor.net:8082/Projects/Suz...4.16TCase.html ще ти покажа втория начин номера е че тук се комбинират колела от едната и другата раздатка ама средните две са в един блок ляти и като ги резнеш после се съединяват е нека да ме убедят колко здраво е като има заварка по първия начин е добре и здраво но той пък е всичко друго но не ефтин по втория нема как да се центрова като хората според мен.А за двата начина си трябват стругари за единия даже термист всичко това са време пари така че не става просто не става мислено е отдавна.А и щом тия колела са моноблок значи така трябва да е.Така че да се сменят пиньон и корона въпреки че и там има пинизи що си мисля че е по лесно и сигорно в домашни условия.
                          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                          тел.088четири 9едно9 4нула4
                          -------------------------------------------------------

                          Коментар


                          • #14
                            До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

                            И аз да попитам икономически кое е по-изгодно Две раздатки от Самурай /които се намират много трудно / или две " прасета " от Витара - които можеш да си ги смениш и сам за ден
                            П.С. Бих искал да попитам Самураяджийте дали са чупили дифове от Витара , а за раздатките им не питам .
                            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                            Коментар


                            • #15
                              До: Замяна на короните и пиньоните на Самурай

                              Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                              И аз да попитам икономически кое е по-изгодно Две раздатки от Самурай /които се намират много трудно / или две " прасета " от Витара - които можеш да си ги смениш и сам за ден
                              П.С. Бих искал да попитам Самураяджийте дали са чупили дифове от Витара , а за раздатките им не питам .
                              Ванка че аз не знам и Самурайски дифове някой да е чупил

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X