От прочетеното в този раздел и от собствените си знания разбрах че с по бавните диференциали ще си разтоваря мотора и ще получа малко динамика. Става въпрос за Сузуки Самурай 1.3 8V G13A в момента съм с 43 зъба на короната и 10 на пиньона. За да станат по бавни разбрах че се взимат корона и пиньон от Витара 1.6 8V карбуратор или моно. Но имам няколко въпроса на които все още немога да си отговоря, дали короната от витара пасва на касетата на самурая без преправяне, дали пиньона също пасва на прасето без проблем и лагерите за него??? По не официални данни въпросната корона е 41 зъба а пиньона 8 зъба предполагам че диаметъра няма да е проблем
Прочетох че се слагат по бавни диференциали за компенсирането на по големите гуми, но аз за момента нямам намерение да слагам такива и мисля че това не е проблем. Нека знаещите и някой който е правил такава операция да сподели мнение
Ще съм много благодарен за което и ще има почерпка от моя страна



Коментар