Привет,тръгнах да сменям съединител на галопера ,и стигнах до често срещания проблем при галопер Паджеро...
Вътре в маховика има лагер 6203 в който влиза опашката на първичния вал на скоростната кутия.
Обичайно за галлопер-паджеро ,тоя лагер ако при някоя смяна на съединител не е сменен,той не издържа до по следващата смяна на съединителя и съответно блокира.Вала превърта и съответно се получава износване в лагера и вала.
При мен вала в незасегнатата част е 17 мм.Толкова е и отвора на лагера d=17 mm.
В износената част, диаметърът на вала е 16.7 мм.Тоест 3 десети износване на вала .
Лагера също е износен,не съм го мерил и затова хлопа доста.
Въпросното износване по думи на руснаците ,се усеща като леко притракване при работа на място.
Лекуват го по три начина
1.Нов първичен вал
2.Пристъргване и набиване на втулка
3.Наваряване на опашката и пристъргване
Всички варианти са свързани с отваряне на ск.кутия...
При мен не чувам нито тракане,нито чукане,никакъв проблем не съм забелязал...
Но ми се ще да елеминирам хлабината колкото е възможно.
Ето клипче
https://youtu.be/z2zjHPuo_XU
Та,с новия лагер ,хлабината ще е по малка,но 3 десети ,са си три десети,незнам много ли е,добре ли е...и т.н
Вариант да набутам пръстен от тънка ламарина или нещо подобно като така наречения течен метал и шлайфане ...или други идеи,без сваляне на вала.
Колко нютона се стягат болтовете на маховика на паджеро галопер ?
Вътре в маховика има лагер 6203 в който влиза опашката на първичния вал на скоростната кутия.
Обичайно за галлопер-паджеро ,тоя лагер ако при някоя смяна на съединител не е сменен,той не издържа до по следващата смяна на съединителя и съответно блокира.Вала превърта и съответно се получава износване в лагера и вала.
При мен вала в незасегнатата част е 17 мм.Толкова е и отвора на лагера d=17 mm.
В износената част, диаметърът на вала е 16.7 мм.Тоест 3 десети износване на вала .
Лагера също е износен,не съм го мерил и затова хлопа доста.
Въпросното износване по думи на руснаците ,се усеща като леко притракване при работа на място.
Лекуват го по три начина
1.Нов първичен вал
2.Пристъргване и набиване на втулка
3.Наваряване на опашката и пристъргване
Всички варианти са свързани с отваряне на ск.кутия...
При мен не чувам нито тракане,нито чукане,никакъв проблем не съм забелязал...
Но ми се ще да елеминирам хлабината колкото е възможно.
Ето клипче
https://youtu.be/z2zjHPuo_XU
Та,с новия лагер ,хлабината ще е по малка,но 3 десети ,са си три десети,незнам много ли е,добре ли е...и т.н
Вариант да набутам пръстен от тънка ламарина или нещо подобно като така наречения течен метал и шлайфане ...или други идеи,без сваляне на вала.
Колко нютона се стягат болтовете на маховика на паджеро галопер ?
Коментар