Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повишаване проходимостта на Nissan X-trail 2.2 2003

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повишаване проходимостта на Nissan X-trail 2.2 2003

    Здравейте,
    Притежавам автомобил Nissan X-trail 2.2 2003, който се ползва като универсална машина - повече асфалт и рядко лек офроуд. Понеже поостаря, ще го ползвам предимно за хоби - риболов. Не намирам достатъчно информация в мрежата, затова моля ако някой е запознат да сподели. Какви са възможностите за блокиране на диференциалит - преден и заден., повдигане и въобще всичко, което би повишило леко проходимостта?
    Благодаря!

  • #2
    Почни с едни хубави гуми, пък за друго ще мислиш след това, но едва ли ще се наложи.
    По-агресивни АТ-та с възможно най-високият размер който може да влезе е отговора на всичките ти въпроси.
    Понеже апетита идва с яденето, ако някой ден сегашната ти техника се окаже в невъзможност да покрие офройдските ти мераци, значи ще е дошло време за друга такава, но това ще стане ясно по-натам.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      По-точен и ясен отговор едва ли може да се даде.

  • #3
    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
    По-агресивни АТ-та с възможно най-високият размер който може да влезе е отговора
    Агресивни гуми !?!? На това возило отзад полуосите са от Микра! Ще ли издеяни агресивни гуми?

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Това си е проблем на собственика.
      Иначе съвета е верен-с минимални инвестиции за по-агресивни гуми се повишава драстично проходимостта.
      Хайде да не е драстично, ама се подобрява, и то не с малко.

  • #4
    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
    Агресивни гуми !?!? На това возило отзад полуосите са от Микра! Ще ли издеяни агресивни гуми?
    Агресивни АТ-та. Ако му затрябват МТ-та, значи е узрял за друга техника.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #5
      Огледай малко отпред как са разположени картера и други подобни уязвими места и помисли има ли как да се направи някакъв щит.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #6
        Благодаря на всички за отговорите. Някой има ли идея за блокаж на заден или преден диференциал. Понеже са без блокировка и това създава трудности.

        Коментар


        • #7
          Моят съвет е да си го караш така както е, т. е. по асвалт и до някоя полянка за скара, риба и т. н. или
          да се ориентираш към съвсем друг автомобил с друго предазначение.
          Ще си спестиш пари и главоболия.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #8
            X-trail-a си е СУВ. Независими окачвания и тънки носачета и щангички, биалетчици и отпред и отзад. Виж нещо с пружините, но промяната на ъгъла под който работят каретата, не е от най-добрите решения. Не ти трябват блокажи на диференциалите/ Не знам, дори дали има афтърмаркет за точно тоя модел. А ТНТМ става само с електрожена и става некараем по друго, освен кал. Особено, ако завариш и предния. Според мен лично, ненужна занимавка. Подкрепям колегата по-горе за максимален размер по-агресивни АТ-та. Нищо друго не си струва да се пипа.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #9
              Наблегни на въжета,лопати,лебедка ако трябва,кални пьтечки,шегели,...........та да има какво да ползваш за другата джипка.

              От това скакалец не става,свикни с мисълта,че ще закьсваш,едни яки гуми и една тенекия под мотора,с кекаво окачване това може.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от musov Преглед на мнение
                Благодаря на всички за отговорите. Някой има ли идея за блокаж на заден или преден диференциал. Понеже са без блокировка и това създава трудности.
                Що си мислиш, че блокажа е панацея и като го имаш и край със закъсванията? Той помага единствено при диагонални зависвания, иначе в повечето случаи вреди, особено при неопитен водач. На страничен хлъзгав наклон директно те сваля в дерето, при нервно боравене с газта троши карета, полуоси или квото там поддаде първо. Слагай едни хубави гуми и не се завирай където не ти е работа за да не си провалиш уикенда и си ти.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Абе помага не само при диагонали, ама е за напреднали.
                  И за по-истински джипове. В случая наистина може да има по-скоро лоши последствия от блокажа.

              • #11
                Вече много пъти съм писал в подобните теми. Та-за да си остане колата приятна за каране, и "street legal"- някакви АТ гуми, и лебедка. С лебедката се излиза от всички ситуации в които може да попаднеш с такъв "джип".
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #12
                  Кольо, то на това няма къде да се закачи лебедка ...
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ръчна ако трябва,все едни уши има някакви

                    Аз се смях като се наведох под моето комби - има място къде да му монтирам ушите,дупките с все резбата са там,уши купих ма а закача нещо,а му се откърти задната броня,вдигнати са майната си............за целта имам ухо на теглича и единствения нормален вариант на задника е рьчната лебедка.

                    Гледам да не се навирам яко,като си с кекавец е така

                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Абе щом на нивата се намира къде да се монтира лебедка- и на това трябва да може.
                    Всяка кола си има лонжерони, въпрос на мислене и майсторлък е да насочиш усилието към тях.
                    А и такава кола надали ще се навре на такива места дето усилието да е чак такова, та да откъсне захватите.
                    То да не е хард офроудър. Лека кола с някакво си там включване на "другия" мост, даже и клиренса му е като на кола. Та няма чак такива зверски усилия които късат въжета и рами.

                • #13
                  https://www.youtube.com/watch?v=BSEPQYO6Hrg&t=693s


                  Лакаримас? Хич не изглежда зле...Само не ми харесва, че кюнците и гърнето са най-ниската карантия.
                  Животът е харизан кон според мен...

                  Теди

                  Коментар


                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Док, то хубаво повдигнато, ама като гледам как му виси генерацията отдолу-все ми е на акъла,ч е се кара по по-сериозни терени...
                    С тез трАби отдолу ще се откаже още на първия километър.

                • #14
                  Първоначално публикуван от musov Преглед на мнение
                  Благодаря на всички за отговорите. Някой има ли идея за блокаж на заден или преден диференциал. Понеже са без блокировка и това създава трудности.
                  Я сподели с какви гуми си като модел и размер.

                  ... а и някоя дуга снимка ще спести много излишни постове.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #15
                    Блокажи за това чудо надали ще намериш. То си е джиповидно комби и изобщо не е мислено за това, което искаш да повдигнеш. Всичко повече от по-добри и възможно най-големите гуми + лек лифт (оня от клипчето ще има проблеми, ама няма да си каже ) е безсмислено, по простата причина че че ако това не ти стигне така или иначе ще мислиш за друга машина.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X