Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възможно ли е наваряване и нарязване на нови шлици?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Възможно ли е наваряване и нарязване на нови шлици?

    Здравейте, искам да сложа различна полуоска и си мисля правилно ли е в сателита да се нарежат нови шлици? Необходимо ли е първо разкаляване на елемента, за да се обработи или няма нужда от това?

  • #2
    Сателита на ерозия,инак няма как да стане.Това ако има запас от материал,но в новите шлици ще омекне.Разкаляване не се допуска по простата причина,че никой не знае какъв е модела на стоманата от която е изработен.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #3
      Не звучи здраво. Четох няколко теми с възстановяване на шлици. Наваряване и после рязане на нови, след това термообработка. Няма достатъчно материал за нарязване на нови шлици върху старите, нужно е наваряване. По-правилно ли е да се направи нов сателит от известен материал и да се закали след това?

      Коментар


      • #4
        Като направиш сателити, трябва да правиш и планети. Нито закаляването е просто закаляване, нито сателити се правят лесно. Нови полуоски се правят значително по-лесно.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Като направиш сателити, трябва да правиш и планети. Нито закаляването е просто закаляване, нито сателити се правят лесно. Нови полуоски се правят значително по-лесно.
          Полуоската не е ли консуматив? Не ми се иска всеки път да се правят нови. Защо е нужно и планетите да са различни? Поради причина, че няма да контактуват добре новите сателити с "износените" планети ли?

          Коментар


          • #6
            Полуоските се зацепват към планетите и обикновено има достатъчно дебелина да се сложат по дебели полуоски. Малко по дебели. Но както каза Пламен, само на ерозия.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              Съвсем не съм наясно ,но наваряване и правене на шлици съм правил два пъти на полуоска.

              Едната полуоска беше на Тойота Корола ....Спука кожуха на скоростите....
              Другата полуоска на Сузуки лиана ....лично и изроних шлиците при рязко тръгване на светофар.

              И двете коли са били нови от магазина и цените на частите безбожни тогава....королата и до днес я гледам при един комшия ,сменила е три собственика от тогава и ми е пред очите всяка сутрин.Лианата след продажбата не съм я виждал..
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                А бихте ли обяснил защо само на ерозия може да стане? Наваряването защо не е препоръчително?

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от phant0maz Преглед на мнение
                  А бихте ли обяснил защо само на ерозия може да стане? Наваряването защо не е препоръчително?
                  На ерозия сателитите. Защото са термообработени и с циментация. Не подлежат на отвръщане защото..... така. А твърди вътрешни шлици освен на ерозия, няма с какво да направиш. То и от суров материал е трудно.

                  С наваряване става, но трябва да се спази процедура преди, по време и след наваряването, и да се наварява с електрод, предназначен за тая точно работа. Пак не е много лесно, ако се търси сигурен и добър резултат. С домашния електрожен и с "Вежен" не става.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    Обадих се в няколко работилници. Само на едно място откликнаха, но ми обясниха ,че с наваряване не може да стане и ако някой ми каже ,че можело то ще издържи за няколко дни. Ерозия при тях не правели. Иначе можело да се отвърне металът и след нарязването на новите шлици да се направи циментация. Попитах възможно ли е да се направи това при положение ,че не се знае какъв е металът. Човекът каза, че металът е ясен, тъй като това са циментирани детайли, а циментацията се прави на определена сплав.
                    За съжаление новите шлици ще се припокрият със старите - няма достатъчно дебелина. Затова се налага изработката на нови планетарни колела заедно със сателитите, което ще струва около 900лв. във въпросната работилница. Та искам да питам това с наваряването с помощта на този специален електрод вариант ли е наистина, и къде може да се направи?

                    Коментар


                    • #11
                      Изработка на нови полуоски е далеч по-смислена технологично.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        Има много добър тел за телчарка и добавъчен за ВИГ,АИГ го предлагат.По спомен 18хром,6 силиций,6 манган,може и да бъркам съставките,но е уникален за наваряване на разни екзотики.Работи се съвсем нормално,на високи обороти при обработка се самонаклепва и вдига 45-50 единициHRC.Ползвам го от две-три години и съм очарован,рекламации до сега не съм имал.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Изработка на нови полуоски е далеч по-смислена технологично.
                          Разбирам това ,но ми се иска да ползвам заводски полуоски, които при нужда да мога лесно да подменя. Затова ако е възможно бих вложил повече в направа на събните колела.

                          при обработка се самонаклепва и вдига 45-50 единициHRC
                          Не съм запознат с технологията, а и с теорията. Колко е твърдостта на заводските планети знаете ли? След подобно наваряване ,може ли и трябва ли да се прави термообработка?

                          Коментар


                          • #14
                            А какво ще стане като се строши диф?

                            МНОГО по-малко вероятно е дари направят сателити читвао, отколкото полуоски читаво. А и честно казано хич не съм сигурен кое се троши по-често.

                            Ако кажеш точно какъв сбирщайн правиш, може и да се намери друго решение.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X