Здравейте днес спазарих на добра цена мост от Авиа-Чавдар. Мостът (ръкавите по-скоро) е преправян за ширината на конвенционален джип, върви в комплект с джанти и кардан.
Според собственика дифът на Авиата е 32 на 8, което е ПЧ 4:1. Ползван е с волгов мост 41 на 10 и няма проблем на черен път. При проучване забелязах, че има много патрулски мостове със същото ПЧ, което ме обнадеждва, че освен хибрид Волга-Авиа е възможен и такъв Патрул-Авиа.
Каквото и да направя с този мост ще бъде чудовищно здраво за джип шаси(едва ли ще има ограничение за цолажа на гумите), но ми се ще и да е чудовищно проходимо. За целта знаете обаче, че ще трябват блокажи. В тази връзка ще се радвам да чуя Вашето мнение за възможните алтернативи за блокиране на моста - принудителни и самоблокиращи. Като това включва концепции, видове и конкретни изпълнители-ентусиасти, майстори, сервизи и тунинг студиа. Ще се радвам да чуя Вашите мнения ...
Според собственика дифът на Авиата е 32 на 8, което е ПЧ 4:1. Ползван е с волгов мост 41 на 10 и няма проблем на черен път. При проучване забелязах, че има много патрулски мостове със същото ПЧ, което ме обнадеждва, че освен хибрид Волга-Авиа е възможен и такъв Патрул-Авиа.
Каквото и да направя с този мост ще бъде чудовищно здраво за джип шаси(едва ли ще има ограничение за цолажа на гумите), но ми се ще и да е чудовищно проходимо. За целта знаете обаче, че ще трябват блокажи. В тази връзка ще се радвам да чуя Вашето мнение за възможните алтернативи за блокиране на моста - принудителни и самоблокиращи. Като това включва концепции, видове и конкретни изпълнители-ентусиасти, майстори, сервизи и тунинг студиа. Ще се радвам да чуя Вашите мнения ...
Коментар