карам Рекстон 2006г. 2,7CDI интересуваме някой чувал ли е за готови китове за доработка на заден диференциал на този джип или да си е правил нещо сам за да може да се блокира задния диференциал
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
блокаж за рекстон
Свий
X
-
До: блокаж за рекстон
проблема е че каквито и гуми да сложиш при увисване на едно от колелата на преден или заден мост джипът не върви затова си мисля за блокаж поне на заден диференциал за да може минимум три колела да въртят едновременно тогава е по добре. НАЛИ?
Коментар
-
До: блокаж за рекстон
Първоначално публикуван от mvk Преглед на мнение... тогава е по добре. НАЛИ?Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: блокаж за рекстон
Първоначално публикуван от mvk Преглед на мнениепроблема е че каквито и гуми да сложиш при увисване на едно от колелата на преден или заден мост джипът не върви...
Коментар
-
Рекстона е с нормално задвижвани задни колела,бързи и бавни и няма диференциал между двата моста.Затова имам предвид ,че когато едно от задните колела увисне остава да върти само преден мост,ако има блокаж на задния ще е друго.
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеПо-добре е. Ама примерно в каталога на ARB няма блокаж за Рекстън, за разлика от напр. Мусо и Корандо. Вероятно са сметнали, че за кола от този тип няма смисъл да се прави блокаж.Последно редактирано от Чавдар (V93); 10-01-09, 22:12.
Коментар
-
До: блокаж за рекстон
Аз затова питах дали на колегата е Парт Тайм. Рекстани има и Парт тайм и с електронен междуосев деференциал, който динамично разпределя въртящия момент от 100% на задния мост до 50 на 50 % плавно. Т.е. тъй наречената система ТОР - въртящ момент при поискване. При този тип има и блокаж на междиният диференциал но това става само при включен демултипликатор.
И при двата вида задния диференциал е ЛСД, а при ТОР с-мата предния е с понижено приплъзване.
ТОР системата на Санг Йонг е много близо до куатрото на Ауди.
Сигнала се взема естествено от АБС датчиците при колелата. Всичко това работи интегрирано с ESP i TCLа. Поради тази причина ако въпросния Рекстон е от втория модел е противопоказно да се блокира който и да е от диференциалите му.LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
-
До: блокаж за рекстон
Първоначално публикуван от Валерий Илиев Преглед на мнениеАз затова питах дали на колегата е Парт Тайм. Рекстани има и Парт тайм и с електронен междуосев деференциал, който динамично разпределя въртящия момент от 100% на задния мост до 50 на 50 % плавно. Т.е. тъй наречената система ТОР - въртящ момент при поискване. При този тип има и блокаж на междиният диференциал но това става само при включен демултипликатор.
И при двата вида задния диференциал е ЛСД, а при ТОР с-мата предния е с понижено приплъзване.
ТОР системата на Санг Йонг е много близо до куатрото на Ауди.
Сигнала се взема естествено от АБС датчиците при колелата. Всичко това работи интегрирано с ESP i TCLа. Поради тази причина ако въпросния Рекстон е от втория модел е противопоказно да се блокира който и да е от диференциалите му.
Коментар
-
До: блокаж за рекстон
Не и при Рекстон 1 го има. Но при теб е Парт тайм - т.е. с раздатка и макар задния диф да е LSD пак някога не помага.
Сега ще ти кажа аз едно време като имах Исузо какво бях направил - ама да не се смеете де
Бях удължил жилата на ръчната спирачка и ги управлявах независимо - така при нужда си блокирах онова колело което беше без сцепление и то от 0 до 100 %
Трябва обаче 2 ръчки да имаш. Абе нещо като ръчно TCL
E това не би вървяло на салона на твоя де.LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
-
До: блокаж за рекстон
Първоначално публикуван от doichevgroup Преглед на мнениеДа има рексън 1 с ТОД система. Аз карам такъв. Новия рекстън 2 е със ТОД или AWD система, парт-тайм няма...0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар