Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се използва пневматичния блокаж на дифа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се използва пневматичния блокаж на дифа

    Здравейте, имам пневматичен блокаж на задния диференциал (ARB AIR LOCKER), който се задейсва ръчно с копче от таблото, но не знам точно как се използва. Интересува ме след като натисна копчето веднага ли блокира дифа, обратното като го изключа след колко време разблокира и самата блокировка на 100% ли е?
    [URL="http://www.forum-lines.ru/"][IMG]http://www.forum-lines.ru/rez/renegade.gif[/IMG][/URL]
    [COLOR=Black][B] Wrangler YJ, 2.5i, 2.5'' bodylift, ARB locker

    [/B][/COLOR][B]Продавам пистов ремък за Jeep [/B][URL]http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?p=886566#post886566[/URL][URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28939"]
    [/URL]

  • #2
    До: Как се използва пневматичния блокаж на дифа

    Първоначално публикуван от orlin Преглед на мнение
    Здравейте, имам пневматичен блокаж на задния диференциал (ARB AIR LOCKER), който се задейсва ръчно с копче от таблото, но не знам точно как се използва. Интересува ме след като натисна копчето веднага ли блокира дифа, обратното като го изключа след колко време разблокира и самата блокировка на 100% ли е?
    Блокажът е 100%. Ако инсталацията е правена само с компоненти на ARB, би трябвало да имаш 2 копчета - едното от тях включва компресора и служи като предпазител против неволно задействане на блокажа.

    Задейства се веднага. Можеш да го правиш и в движение, но трябва да избягваш задействането докато колелата буксуват.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: Как се използва пневматичния блокаж на дифа

      Като допълнение към отговора, ето и какво точно се случва,



      и едно филмче кога и как се използва системата.
      http://www.arb.com.au/arb-air-locker-video.php
      ... to be continued

      Коментар


      • #4
        До: Как се използва пневматичния блокаж на дифа

        И аз да питам:
        Трябва ли компресора да подържа непрекъснато налягане, за да работи блокажа?
        Става въпрос за Мазда, която има блокаж на централния диф. Това става с бутон - явно електрически. Към дифа обаче отиват някакви тръбички. Та какво е положението. В момента блокажа е постоянно включен (независимо от положението на бутона) и не може да се изключи.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #5
          До: Как се използва пневматичния блокаж на дифа

          Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
          И аз да питам:
          Трябва ли компресора да подържа непрекъснато налягане, за да работи блокажа?
          Става въпрос за Мазда, която има блокаж на централния диф. Това става с бутон - явно електрически. Към дифа обаче отиват някакви тръбички. Та какво е положението. В момента блокажа е постоянно включен (независимо от положението на бутона) и не може да се изключи.
          Зависи как се изгради системата, ако има ресивър(бутилка) той си държи налягане. А при заводските монтажи ползват вакум от двигателя или имат вакум помпи.

          Коментар


          • #6
            До: Как се използва пневматичния блокаж на дифа

            При Ауди-то ползва вакум помпата на мотора - има вакум има блокаж, като няма вакум пружината го връща.
            ONROAD & OFFROAD ONLY WITH ALLWHEEL PERMANENT DRIVE

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X