Във връзка с предстоящ проект на съвсем любителско ниво, който е още във фаза на избистряне на идеите и концепцията, имам въпрос.
Ако поставя заден диференциал да върши работата на преден водещ, то е нормално да работи 99% на обратно, Т.е, все едно на заден ход.
Имам колебания защото теоретично, а вероятно и практически, заден диф е изчислен да работи превалентно при движение на преден ход.
Не знам доколко логично разсъждавам , но и самия шум (виене) го потвърждава.
Идеята ми е да ползвам заден жигулски диференциал за мини верижна машина.
Аз съм си изяснил концепцията и съм се спрял на възможно най-простия и евтин вариант, но имам противоречия при обсъждането със старшия конструктор.
Въпросът ми се свежда до: Ще издържи ли диф на продължителни натоварвания, работейки на обратно?
И още: Има ли разлика в предавателните числа между първа и задна на жигулски скорости?
Ако поставя заден диференциал да върши работата на преден водещ, то е нормално да работи 99% на обратно, Т.е, все едно на заден ход.
Имам колебания защото теоретично, а вероятно и практически, заден диф е изчислен да работи превалентно при движение на преден ход.
Не знам доколко логично разсъждавам , но и самия шум (виене) го потвърждава.
Идеята ми е да ползвам заден жигулски диференциал за мини верижна машина.
Аз съм си изяснил концепцията и съм се спрял на възможно най-простия и евтин вариант, но имам противоречия при обсъждането със старшия конструктор.
Въпросът ми се свежда до: Ще издържи ли диф на продължителни натоварвания, работейки на обратно?
И още: Има ли разлика в предавателните числа между първа и задна на жигулски скорости?
Коментар