Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Призаждане на 1,9TDI във Frontera A sport

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Призаждане на 1,9TDI във Frontera A sport

    Здравейте, колеги,

    Имам Фронтера А Спорт 2.0 115 кс, на която двигателят стаде багажа. Имам и Голф 4 - 1,9 TDI, скоростната кутия (автомат) ритна камбаната.
    Та чувам, че някои слагат 1,9 TDI на бензинови фронтери, намерих дори и разни китове за съвместяване на 1,9 TDI със скоростната кутия на Фронтера от един полски сайт.
    Макар и да не ми се ще двете коли вероятно ще заминават към моргата, тъй като аз нямам уменията за такова призаждане, но все пак - някой сеща ли се за майстор, който би се наел да направи от двете коли една?

  • #2
    А защо не потърсиш същия мотор C20NE, доста е разпространен, изключително здрав и идиотоустойчив мотор, лесен за подръжка и ремонт, така най-лесно ще се смени без да се преправя нищо, освен картера който при Фронтерата е по-дълбок, при вектрата например е по-малък картера, иначе C20NE двигателя е един и същ.

    Какво му е на твоя и как успя толкова доказано здрав мотор да го скапеш, доста зор е трябвало да има и да е останал без капка масло?
    Последно редактирано от Еделвайс; 10-04-25, 21:39.

    Коментар


    • #3
      Двигателят мина два основни ремонта, последно му набиха ризи и скоро след ремонта пропуши синьо и като цяло не работи добре. Казаха ми в един сервиз, че ризите ги правели от некачествена сплав и не изкарвали много... Та затова мисля варианта с 1,9 ТДИ, така и така го имам наличен в двора

      Коментар


      • Еделвайс
        Еделвайс коментира
        Редактиране на коментар
        Понеже споменаваш че нямаш уменията да го правиш и че ще търсиш майстор за това, при положение че ще е с друг двигател който ще трябва да се напасва, фланец за скоростната кутия, свързване на кабели, компютъра за въпросния двигател и т.н., цената само за труда на майстора ще е колкото да си купиш още една Фронтера....

        Упражнението би имало смисъл, ако сам го монтираш с помощ от приятели.

    • #4
      Ако не си го правиш сам,като чуеш колко ще ти излезе,и ще си до там.
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • #5
        Е то ясно, че няма да е евтино, но там е работата, че не се стига до това да чуя колко ще излезе, тъй като на никой не му се захваща с такова нещо

        Коментар


        • #6
          От 5000 до към 10000 лв зависи кой ти го прави .

          Коментар


          • #7
            Такива са цените, както ти е казал колегата горе..
            Под 5 к като минимум и със съмнително качество просто няма как.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #8
              Под 5к ще стане мнооого по-зле от колкото е в момента, ако въобще стане.
              Не се занимавай с глупости. Смяната с мотор от друга марка, модел и пр. е гадна работа.
              Или си купи мотор от КАТАСТРОФИРАЛА същата кола и сменяй, или пускай всичко за части и с парите + това което си приготвил за смяна си купи работеща кола.
              Играл съм в такъв филм. Не е интересен. Ама хич.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #9
                Една кола с този мотор, здрава в движение е сигурно максимум 1000 лв, цяла.

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнение
                  Една кола с този мотор, здрава в движение е сигурно максимум 1000 лв, цяла.
                  Не е, и аз така си мислех. От към 3 нагоре. Е, не съм се задълбочавал в търсене де. С повече желание може да се намери.
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • #11
                    Освен C20NE, търси и X20SE. Почти същият е. Има го в по-новите Фронтера А, Омега Б и др. Имах Омега Б с такъв. Продадох я на 400000 км, без забележки по двигателя. Освен стандартините консумативи, само гарнитурите на капака на клапаните и на картера бях сменил. На картера без успех, там си омасляваше винаги. Караха я до 500000 км и загубих следите и. Затова ми е много чудно как сте го скапали този двигател, че и до два ремонта е стигнал?

                    Коментар


                    • #12
                      Давам един бърз пример от нета - https://bazar.bg/obiava-39892495/dvi...ontera-a-sport а има още много и по подходящи. Нито мотора е мега екзотика нито нищо. Поправи си фронтерката и си я карай газ-бензин. Има двигатели блокове всичко. Това тди масово се убиха да слагат на витара - масово после всички на скрап.

                      Коментар


                      • #13
                        Защо отказвате колегата от тди-то? Според мен намери някоя ФБ офроуд група и питай там. Давам ти пример за колега, който сам си слага тди във фронтерата : https://www.facebook.com/AndThenUdie
                        Между другото разбира доста от тди и може да го питаш директно . ТДИ е добра база за доста проекти , доста надежден и навсякъде му знаят мурафетите.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                        • #14
                          1.9TDI в зависимост от конкретната си версия има между 2 и 3 пъти по-голям въртящ мпмент от оригиналния двигател.
                          Трошенето на агрегати по трансмисията ще му е като детска игра, ако не се пипне екуто на двигателя...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • novatech
                            novatech коментира
                            Редактиране на коментар
                            Трудна работа да строшиш трансмисия на фронтера с ваг-овско изчадие... Слабото място на фронтерата е....опелския двигател. Иначе си е камион.

                        • #15
                          Филма с документалната смяна на вида гориво ще е с много серии без гарантиран щастлив край. А пък и прегледи ще трябва да минава.
                          Дела трябват, а не думи.

                          Коментар


                          • drukman
                            drukman коментира
                            Редактиране на коментар
                            Залагам си главата срещу 2 клечки за зъби, че няма да се стигне до гледане на тоя филм.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X