Здравейте, търся си друг блок понеже моят е поизносен. Двигателят е 220цди. Замервах няколко , но не намирам подходящ или са много износени или износването е почти като на моя. Попаднах на един, който е с много добри стойности ,но има задрало бутало в 1ви цилиндър. Самото бутало е с пукнатина по челото и дупка в горивната камера с формата на слънчогледова семка. Една дълга драскотина, която се усеща с нокът и няколко по-къси ,които са просто грапави. Дългата стига чак до челото на блока и присъства в този периферен частък, в който сегмените не работят. Какво ще ме посъветвате?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Деруга в цилиндър - зле ли е?
Свий
X
-
От моята "камбанария",този блок е рисков. Освен вертикалното повличане,долу в дясно мисля ,че има и "язви".
От опита с десетки направени хонингования мисля ,че няма да излезе читаво (само ще се маскира леко).
Или се търси окомплектован двигател и се тества преди покупка или се прави ремонт на някой двигател . Второто "упражнение" ,ако се направи качественно се доближава до нов,но и цената набъбва застрашително.
Пс. Преди две седмици, познат продаде окомплектован двигател (143кс.) за 2000 лв.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от vasilogn Преглед на мнениеАко блока е на разумна цена, съобразена с деругата, не е ли вариант, да се купи, да мине през хонинг и евентуално да се пусне нова риза само за надрания цилиндър. Карам кола с правена риза и изкара 200 хиляди и няма проблеми за сега.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 1 like
Коментар
-
А според мен, нищо не става от това. Дълбоко е и трябва доста да се отнеме. Същият размер трябва да се докара и на останалите цилиндри, а дали се намират бутала с нужния ремонтен размер е въпрос.Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
- 1 like
Коментар
-
Писал съм го тук някъде. Задра ми 4-ти цилиндър на новозакупен автомобил 2.2 CDI. Имаше резки които се виждаха и усещаха с нокът, буталото беше заминало. Ръбове от износване на всички цилиндри нямаше така че купих едно бутало втора употреба, (което се оказа по запазено от моите) сложих нови сегменти и минах вече 40 000км като карам маслата (синтетика) по 10 до 13 000 (последният път) без да доливам. Нивото спада с 3мм при което мотора има и турбина. Да се знае че не препоръчвам нищо, споделям собствен опит. Тези неща ги правих на собствена кола с разбиране за всичките рискове. А, и карам колата нормално без претоварвания с високи скорости.Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.
Коментар
-
Сърдечно благодаря за разясненията ви. Като отворихме мотора имаше вода/антифриз в някои от цилиндрите затова са и язвите, но на снимката изглеждат по-лошо от действителността. Разбирам, че е риск да използвам този блок, затова ще търся друг. Междувременно се чудя моят дали наистина изисква смяна. По книга цилиндрите са 88мм като има три допустими размера и най-големият е 88.02. Моите са на 88.04 в най-износената си част. Тоест с 4 стотни над 88 и 2 над най-големия заводски размер. Пак по книга пише, че 2 стотни износване налагат разстъргване и преминаване към ремонтен комплект бутала. Хонинг има по цилиндрите ,но самата повърхност не стои така матова а някак излъскана вече. Забравих да спомена, че в долната част където буталото не работи цилиндърът е с размер 88.02.
Коментар
-
Аз за хонинга не се притеснявам, а за това дали наистина е толкова износен, че да му е нужен основен ремонт. Нямам тези познания и преценка, но пък искам сам да го сглобя.
Коментар
-
Това е малко, като "стрелба в тъмното",и може да се насадите на "пачи яйца" ,заради дефицит от знания ,умения и инструменти. Има и положителна страна в този ентусиазъм- няма да има кого да упреквате и по трудния път ще откриете някой правила .
Успех!
-
Сдобий се със сервизно ръководство и го спази с точките и запетайките. Ако има поне остатъци от хонинг навсякъде, един финишен такъв, нови сегменти и сглобяеай. Ако 7ма места без никакъв хононинг, но огледални, а не надрани, също има шанс да се получи. Всичко над това вече отива към ремонтен размер бутала. Сега, има нюанси, но без опит няма какда ги хванеш. То и аз нямам велик опит, но четох изключително много, освен че имах все пак базови познания преди да се захвана.
Ако финишния хонинг скрие дефектите и ръбчето горе съвсем или почти съвсем, в общия случайще се получи.
-
-
Колега , нещо си се объркал в писаниците си. Казваш цилиндъра бил 88 после че имал 3 размера и накрая макса му бил 88.02. По скоро цилиндъра ти е 88.02 с бутала 87.98. А твоя блок може да се разпили на първи ремонт с 88,05 и бутала 88,02. Вземи прочети някоя литература и кажи какво пише за двигателя ти.
Коментар
-
Няма да видиш, щото не се разстургва.
По-скоро 2 стотни груб хонинг + 1 стотна финишен + евентуално четка. Само финишния е под стотна (3-5 хилядни), но в случая ще обере връхчетата от другия и си става стотна. И при разстъргване (ако помня добре) оставят за хонинга около 3 стотни, поне сопред американските писаници. Не съм велик капацитет по въпроса. Или по-точно съм по-скоро хартиен такъв.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар