Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан изпускателна система

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан изпускателна система

    Преди да сте изтрили темата искам да кажа че по този начин искам да живне колата ( да е отпуша ) колата е с налични: катализатор,мека връзка,резонатор и крайно гърне.Въпроса ми е кое да премахна за да чувам как разтоварва турбината ( turbo whistle ) наясно съм че главно катализатора ще махна но другото незнам..

  • #2
    Каквото и да махнеш, нема да чуеш разтоварване на турбината като на "гоУфоподобните", нито пък чуването на разтоварването ще я направи с нещо по-вървежна.

    Точния модел на "колата" секретна информация ли е?
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

      Точния модел на "колата" секретна информация ли е?
      Като гледаш ника не се ли сещаш?
      Вероятно Алмерка.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
        Като гледаш ника не се ли сещаш?
        Вероятно Алмерка.
        Да Алмера, ясно ми е че няма да е както на голф и целта ми не е както на голф а да звучи като кола принципно.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Каквото и да махнеш, нема да чуеш разтоварване на турбината като на "гоУфоподобните", нито пък чуването на разтоварването ще я направи с нещо по-вървежна.

          Точния модел на "колата" секретна информация ли е?
          Чуването на разтоварването е лично да си гаделичкам егото че е турбо кола и нищо повече, колата е доста запушена поне по мойте сметки.

          Коментар


          • #6
            Разбрахме, че е Алмера, вероятно N16. А двигателят какъв е?
            HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

            Коментар


            • #7
              E явно е дизел. Правилния форум за такива питанки обаче е голфаджийския. Nissan до към 2006-та и с правя тръба пак не прави "фииииуууу" при разтоварване като нарочно направените голфове. Не знам как ги правят и не съм се интересувал. Предполагам е чисто гъзарийска нарочно сложена свирка някъде. А аз се чудя мойте как да са по-тихи.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                За зла участ, дизелите на този модел май са само с турбини с променлива геометрия, тъй че няма да има фииииуууу, поне няма да е лесно.Иначе "ефекта" го има при турбина с гейт и разтоварващ клапан, който изпуска свободно в атмосферата, все неща дето почти не се срещат по дизелите.Последния голф, който има тази супер сила е голф 4 с 1.9тди и 90к.с.

                Коментар


                • #9
                  Да де, ама фабрично е прави "фиууууу", тоест е и надут.

                  Масово доста по-нови голфове и подобните им са с такваз свирка, а и те са с променлива геометрия. Тоест слагат нещо нарочно.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • Kirilpm
                    Kirilpm коментира
                    Редактиране на коментар
                    Набюденията ми са над Поло TSI чисто ново и Голф7 1.6TDI пак чисто нов, не съм чул такъв звук.Дори на по старите 1,8 турбо мотори разтоварващия клапан се води рециркулиращ, тоест връща въздуха обратно преди входа на турбото, ако се изведе в атмосферата дебитомера не му излиза счетоводството и мрънка.

                • #10
                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Да де, ама фабрично е прави "фиууууу", тоест е и надут.

                  Масово доста по-нови голфове и подобните им са с такваз свирка, а и те са с променлива геометрия. Тоест слагат нещо нарочно.
                  Ха-ха.

                  Веднъж бях свалял интеркулера на Тераното. Сглобявам и започвам да карам. Такъв хубав звук на ралиджийка изкара ... Даваш газ и съска много мръснишки. Точно като свирка. Пускаш газта и сякаш разтоварва. Поне едно 50 коня "беше качило" откъм звук. Карам и се кефя. Хем се кефя, фем мисля какво съм объркал

                  После стегнах едната скоба на на кулера и звука изчезна.
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #11
                    Чувал си най-обикновен boost leak, тоест загуба в нагнетателната част, звука може да е готин, ама на турбото хич не му е готино, понеже трябва да ги навакса тези загуби, често при системно каране под товар и пробив някъде по маркучите или охладителя, турбината заминава бързо.
                    Другият вреден звук е turbo flutter, не мога да му измисля точен превод на български, но с прости думички е излишък на нагнетен въздух след дросела при затворена дроселова клапа, дизеловото терано ич не му дреме за тоя проблем, при бензинките е вредно, но не е чак фатално.При дизели с дросел или клапа за меко гасене на теория може да се получи, на практика не съм виждал да се случва.Тука един неособено интелигентен младеж обяснява как да си го причините на бензиновата бегачка https://www.youtube.com/watch?v=GyWNVHg64J0

                    Колегата предполагам, че иска нещо такова, но ме съмнява, че като изкърти останалото от гърнетата на нисана и ги замени с тръба, ще се получи малко по-различен и неприятен звук.
                    https://www.youtube.com/watch?v=1dEegoV5Wzg

                    П.П. Клипа е само за пример, звука е записан кофти, но звука на живо от голям дизелов двигател с турбина и скромен ауспух е много басов и поне за мен не е неприятен.

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                      Чувал си най-обикновен boost leak, тоест загуба в нагнетателната част, звука може да е готин, ама на турбото хич не му е готино, понеже трябва да ги навакса тези загуби, често при системно каране под товар и пробив някъде по маркучите или охладителя, турбината заминава бързо.
                      Другият вреден звук е turbo flutter, не мога да му измисля точен превод на български, но с прости думички е излишък на нагнетен въздух след дросела при затворена дроселова клапа, дизеловото терано ич не му дреме за тоя проблем, при бензинките е вредно, но не е чак фатално.При дизели с дросел или клапа за меко гасене на теория може да се получи, на практика не съм виждал да се случва.Тука един неособено интелигентен младеж обяснява как да си го причините на бензиновата бегачка https://www.youtube.com/watch?v=GyWNVHg64J0

                      Колегата предполагам, че иска нещо такова, но ме съмнява, че като изкърти останалото от гърнетата на нисана и ги замени с тръба, ще се получи малко по-различен и неприятен звук.
                      https://www.youtube.com/watch?v=1dEegoV5Wzg

                      П.П. Клипа е само за пример, звука е записан кофти, но звука на живо от голям дизелов двигател с турбина и скромен ауспух е много басов и поне за мен не е неприятен.
                      Ясно, значи просто ще махна катализатора, понеже е доста запушен и ще си я карам така без да си предизвиквам съдбата да се прецака турбината. Благодаря много на всички, че отделихте време да ми поднасяте на акъла.

                      Коментар


                      • #13
                        Ако химическия живот на катализатора ти е приключил с махането му няма да навредиш особено на атмосферата, понеже той и сега нищо не върши.С махане на катализатора едва ли ще усетиш някаква огромна разлика в звука, понеже зад него има още два или три шумозаглушителя, а и по принцип турбо моторите са доста тихи в сравнение с атмосферните им събратя.

                        Коментар


                        • #14
                          Той и гърнетата да махне, ще има малко бас в ниските и много съскане във високите.

                          При терано например, с турбо в добро състояние, то не се чува твърде и при изобщо махнат маркуч след него. Не се чува и при изгнили до скъсване тръби на кюнците, не се чува и при изпускаща мека връзка и изпускящо уплътнение между нея и първото гърне. Това без да има катализатор. Чува се само фъщене при високо натоварване, и толкоз.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #15
                            Ами то става малко като с продукта от рекламата и този в магазина.Тея с готините звуци по филмите и клипчетата най-често работят на налягания неразумни за ежедневно карана кола и джип, турбините са с по-сериозни размери, след топлата част обикновено следва само права тръба с възможно най-малко кривки, оттам и звука.
                            Понякога се получава и така https://www.facebook.com/marcos.soar...5481498532932/

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X