Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд чероки 2.5тд 1997г подобрения по двг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд чероки 2.5тд 1997г подобрения по двг

    Колеги дайте някъкви съвети за повишаване на мощноста на 2.5тд гранд чероки с електронно гнп

  • #2
    Това е двигател VM при него е предизвикателство да го накараш нормално да работи .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #3
      искам да го накарам с една идея да върви повече работата на мотора е ясна

      Коментар


      • #4
        Надежда всяк’ва оставете,грабвайте телата...........с нищо не мога да помогна,но ще следя темата,ако по някакво чудо се получи друго чудо.Това му се носи славата на чупеняк,баят му да стои на пътя,а ти търсиш да върви повече.

        Успех,сериозно и с голяма доза съмнежи дали и как
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          Това ако върви поносимо значи някак си се е закрепил . Разбъзикаш ли го после е едно ходене по мъките . https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B5%D0%B6%D0%B0
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #6
            Като искаш да върви го пробутваш на поредния клетник и си взимаш асматичен осмак. Не, че и той върви, но е друга вселена сравнение с фуражомелката

            Коментар


            • #7
              Докато работи VM си е перфектен двигател. Можеш да го понадуеш като всеки дизел. Счупи ли се, може да се направи, но излиза скъпо.
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • #8
                Модела подлежи на чип тунинг, но има "НО". Първо пълна и цялостна диагности на , охладителна система( почистване или замяна на радиатор и виско), проверка на турбо компресор и копресия ( препоръчвам проверка със сгъстен въздух (проверка на пропуск за компресия) същата проверка помага и за диагностика на състоянието на главите)). При положение , че всичко е наред с ДВГ ще получиш (след смяна на чиповете) мощност около 140 (плщс минус 5) и въртящ момен около 320 - 340 Nm. Но не трябва да го пришпорваш много много , чеее...ако нямаш сервиз или личен мехахик разбирач на този мотор пиши го бегал( един познат каза "Всички безработни станаха автомонтьори и строители")..

                Коментар


                • #9
                  Тоя двигател не носи системно натискане във високите обороти . Имам ясни спомени че съм правил основен ремонт през годините на поне два такива .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #10
                    И да добавя, не е желателно да се кара с повече от 2 000 оборота. Затова пък е желателно да не го гасиш веднага след спиране - поне 4-5 минути да работи на празен ход. Бе намерете проклетата тема! Нека Сирака прочете това-онова.
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • #11
                      Колко от "туниговчиците-собственици" на такива джипки са готови да плащат за масло пълна синтетика, ама не хидрокракинг, а PAO или PAO+ естери???

                      Което директно препраща към Mobil, Ravenol, Amsoil или Redline, защото останалите масово предлагат хидрокракинг масло за "пълна синтетика".

                      И за да не съм голословен ще добавя, че маслото допринася за около 20% от охлаждането на двигателя.Само че 20% е за пълната синтетика за останалото масло е поне 5%-10% надолу...

                      С други думи готов ли си на всеки 12000 км или 1 година да се бъркаш 160-180лв само за маслото в най-добрият случай или не си.???

                      Другите масла по колата може да пълна синтетика, а може и да не са, ама пак струват пари...

                      Коментар


                      • #12
                        Това е бюджетна джипка или купена от хора които не са знаели какво купуват та и при единия и при другия вариант 200 лева масло смяна не играе.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Justif Преглед на мнение
                          Колко от "туниговчиците-собственици" на такива джипки са готови да плащат за масло пълна синтетика, ама не хидрокракинг, а PAO или PAO+ естери???

                          Което директно препраща към Mobil, Ravenol, Amsoil или Redline, защото останалите масово предлагат хидрокракинг масло за "пълна синтетика".

                          И за да не съм голословен ще добавя, че маслото допринася за около 20% от охлаждането на двигателя.Само че 20% е за пълната синтетика за останалото масло е поне 5%-10% надолу...

                          С други думи готов ли си на всеки 12000 км или 1 година да се бъркаш 160-180лв само за маслото в най-добрият случай или не си.???

                          Другите масла по колата може да пълна синтетика, а може и да не са, ама пак струват пари...
                          И бъди сигурен че от първия ден колата винаги е обслужвана с Мобил 5в50 рейсинг ултра, еко, веган и никога не е пресрочвана смяна.Първия резултат след наливането на висок клас синтетично масло, ще е то да повлече всичката гняс, дето се крие из двигателя и да тръгне да я мие, оттам трябва да се бръкне още малко за да сгъсти първите смени, че да може да усети положителния ефект от доброто масло, а не да задръсти филтъра и да разнесе всичките боклуци из мотора.Да кажем че мотора е чист, маслото e пълна синтетика, трака си щастливо и т.н. Е имаме една стара баба дето може да се напикае, ама ние искаме да я гримираме и да и сложим готини бикини.

                          Коментар


                          • #14
                            Този двигател е разчетен за минерално масло 10 на 40 .

                            Коментар


                            • #15
                              10в40 понастоящем е 90/100 полу-синтетика, каквото и да значи това, нещо като полу-бременна.Иначе с нищо няма да се разсърди и на 5в40 и на 5в50, въпроса е има ли смисъл?Според мен на старите дизели, особено атмосферните бавнооборотни това им е чара, могат да вървят и с най-големия бъркоч, без да им се отрази особено на ресурса.

                              Коментар


                              • sek.1
                                sek.1 коментира
                                Редактиране на коментар
                                Няма двигател в този свят независимо колко е стар да не му се отразява качеството на маслото .

                              • Kirilpm
                                Kirilpm коментира
                                Редактиране на коментар
                                Ставаше дума за двигатели които работят безгрижно с масла от типа SAE 30/ 40 нашите М10/16, които могат също да работят и с 10в40 и 15в40 и 5в40 без това да им се отрази особено на ресурса.Понеже тук във форумъТ масла от рода на 15в40 се считат за грес, 10в40 за бъркоч и всичко трябва да върви с пълна синтетика ако може да е над 30 лева литъра.
                                Аз поддържам от доста години един такъв дърт дизел (Д240) и друго освен М10д не е видял, сменя се редовно, няма нито налепи, нито износвания, без каквито и да е било проблеми с налягането, просто двигателят е конструиран за такъв бъркоч с всичките му недостатъци.Колегите масово наливат масло на Claas na John Deere и т.н. доказани марки с идеята двигателя никога да не се износи.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X