не съм сигурен дали темата е за тук, ама след дълги мисловни напъни стигнах до извода, че тва си е чиста проба тунинг на водно сУединение
(като не сипвам Calgon)
, което "цъфна" естествено в най-неподходящия момент (то кой ли момент е подходящ за тва нещо).
Та след като нито в Габрово нито в Търново успях да открия съответния (разкривен поне по пет
оси) маркуч, а пък на следващия ден трябваше задължително да се прибирам в София, реших, че тая работа нема'а стане без викане на Неволята
и ето кво ми донесе милата стара госпожа

беличкото е гъвкава тръба за парно Ф16 с алуминиева вложка, издържа
20 bar, не старее (в сравнение с колата де
), не се цепи и я подаряват в почти всяка железария за 1.70 лв. на лин. метър.
за сравнение правия маркуч, който си купих (специален за водни съед-я) е 6 лв./м.
мислех да режа маркуча и да правя кривките с тръбата, ама по-сполучливо се оказа обратното - ползвах маркуч само за да вържа тръбата към щуцерите
не знам, дали не преоткривам топлата вода
, ама се надявам да съм бил полезен на някого (щото не е много приятно да гледаш как мъничката гадна стрелкичка пъпли към 100-те градуса докато ти "изтичат водите")




Та след като нито в Габрово нито в Търново успях да открия съответния (разкривен поне по пет



беличкото е гъвкава тръба за парно Ф16 с алуминиева вложка, издържа
20 bar, не старее (в сравнение с колата де

за сравнение правия маркуч, който си купих (специален за водни съед-я) е 6 лв./м.
мислех да режа маркуча и да правя кривките с тръбата, ама по-сполучливо се оказа обратното - ползвах маркуч само за да вържа тръбата към щуцерите
не знам, дали не преоткривам топлата вода

Коментар