Обява

Свий
Няма добавени обяви.

импровизации върху водно съединение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • импровизации върху водно съединение

    не съм сигурен дали темата е за тук, ама след дълги мисловни напъни стигнах до извода, че тва си е чиста проба тунинг на водно сУединение (като не сипвам Calgon) , което "цъфна" естествено в най-неподходящия момент (то кой ли момент е подходящ за тва нещо).
    Та след като нито в Габрово нито в Търново успях да открия съответния (разкривен поне по пет оси) маркуч, а пък на следващия ден трябваше задължително да се прибирам в София, реших, че тая работа нема'а стане без викане на Неволята и ето кво ми донесе милата стара госпожа


    беличкото е гъвкава тръба за парно Ф16 с алуминиева вложка, издържа
    20 bar, не старее (в сравнение с колата де ), не се цепи и я подаряват в почти всяка железария за 1.70 лв. на лин. метър.
    за сравнение правия маркуч, който си купих (специален за водни съед-я) е 6 лв./м.
    мислех да режа маркуча и да правя кривките с тръбата, ама по-сполучливо се оказа обратното - ползвах маркуч само за да вържа тръбата към щуцерите
    не знам, дали не преоткривам топлата вода , ама се надявам да съм бил полезен на някого (щото не е много приятно да гледаш как мъничката гадна стрелкичка пъпли към 100-те градуса докато ти "изтичат водите")

  • #2
    Хм, така май връзваш подвижна към неподвижна част. Имам предвид, че двигателя подскача яко понякога. Кое ще поема вибрацийте? Тая тръба е гъвкава, но не еластична!

    Коментар


    • #3
      Абе на Вранглера имах такъв проблем с маркуча към изпарителя. Излекувах го по същия начин и си карах така цяла година, така го и продадох.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Паджеровод
        Хм, така май връзваш подвижна към неподвижна част. Имам предвид, че двигателя подскача яко понякога. Кое ще поема вибрацийте? Тая тръба е гъвкава, но не еластична!

        признвам, че това въобще не го помислих като "тунинговах" ,
        ама явно Господ пази смелите и/или глупавите, щото карам така вече около месец и нищо не се е изкъртило (все още).
        тръбицата все пак е доста гъвкава, а пък и е доста по-дълга от необходимото....
        освен това отгоре (откъм масл. филтър) парчето маркуч е дългичко, щото нямаше как да я сгъна под такъв ъгъл, та май без да искам съм решил проблема
        ....абе то ще си покаже с времето.

        Коментар


        • #5
          E, за "връщане от път" става!

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Паджеровод
            E, за "връщане от път" става!
            Направо си става, ако не си сигурен правиш една-две навивки като серпентина и готово. Въпреки че не се налага, вече писах по-горе.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Гумените преходници.
              Хм. Хитро. И аз имам такъв проблем, ама трябва много дебера, 30 мм, няма да стане така(((
              Не разбрах точно коя е, ако е топлия край на парното виж и сложи термоизолация.

              Коментар


              • #8
                не правете това вкъщи!!
                само в гората

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  Гумените преходници.
                  Хм. Хитро. И аз имам такъв проблем, ама трябва много дебера, 30 мм, няма да стане така(((
                  Не разбрах точно коя е, ако е топлия край на парното виж и сложи термоизолация.
                  влиза под масления филтър.
                  мисля, че е охлаждане на маслото.

                  Коментар


                  • #10
                    Значи сега имаш допълнителна охлаждаща повърхност
                    Бях пропуснал отгоре. Скъси я колкото ти трябва, гумените участъци са предостатъчна виброразвръзка, никъв проблем.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Стефан
                      Значи сега имаш допълнителна охлаждаща повърхност
                      Бях пропуснал отгоре. Скъси я колкото ти трябва, гумените участъци са предостатъчна виброразвръзка, никъв проблем.
                      если сооружение работает - не трогай его

                      Коментар


                      • #12

                        П.П.
                        Ако се ръководиш по тази схема, всичко ще е наред!
                        LZ1HKW
                        Реглаж на преден и заден мост
                        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                        Коментар


                        • #13
                          нямаш никъкви проблеми! Гумените участъци са ти достатъчни за да оберат вибрациите, а те са големи само когато има скъсани тампони! Това откритие го има от ...., че аз така съм си прокарал водите от радияторите на всички автомобили... иначе кой ще ми одлее правилни мъркучи (радиятор от лада, двигател от тойота, купе от самурай...)! А на 90% от газките, който аз съм виждал също са правени така - от кривки и снаждани с маркучи! Аз на моите им пъхам кривка в гумения мъркуч за да го "калибровам" и няма проблеми Там където няма начин за гумено съединение (както е при спирачните тръбички), както каза куадрата - две три спиралки и всичко е точно! Така го правят и в завода и кара по 25-30 години докато изгният тръбите
                          ЛЕК ДЕН И УСПЕХ
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X