http://www.merlinmotorsport.co.uk/OI...duct_info.html
Този маслен акумолатор поема около 2л. масло. Работи на принципа на затворения разширителен съд: От налягането в маслената магистрала се нагнетява, и когато трябва (обикновено преди старт) - отваря магнетвентила и връща обратно акумолираното масло.
Въпрос:
1. Не вади ли от "оборот" 2л. моторно масло?
2. Къде ще се монтира на G-300?
Този маслен акумолатор поема около 2л. масло. Работи на принципа на затворения разширителен съд: От налягането в маслената магистрала се нагнетява, и когато трябва (обикновено преди старт) - отваря магнетвентила и връща обратно акумолираното масло.
Въпрос:
1. Не вади ли от "оборот" 2л. моторно масло?
2. Къде ще се монтира на G-300?
Коментар