Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Впечатления и мнения за маслен акумулатор ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Впечатления и мнения за маслен акумулатор ?

    http://www.merlinmotorsport.co.uk/OI...duct_info.html

    Този маслен акумолатор поема около 2л. масло. Работи на принципа на затворения разширителен съд: От налягането в маслената магистрала се нагнетява, и когато трябва (обикновено преди старт) - отваря магнетвентила и връща обратно акумолираното масло.
    Въпрос:
    1. Не вади ли от "оборот" 2л. моторно масло?
    2. Къде ще се монтира на G-300?
    “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
    Б.Франклин

  • #2
    До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

    джиповете пък и другите машини вървят и без него
    какво ти дава като предимство ?реално
    колко тежи и защо да се усложнява една работеща система?
    мислиш ли че инженерите на Мерцедес са пропуснали нещо?
    BMW X6

    Коментар


    • #3
      До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

      Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
      джиповете пък и другите машини вървят и без него
      какво ти дава като предимство ?реално
      колко тежи и защо да се усложнява една работеща система?
      мислиш ли че инженерите на Мерцедес са пропуснали нещо?
      Всяко палене на студен мотор се равнявало на около 200км. пробег. Тежи 3 кила. Вкарва масло в лагерите преди да си завъртял ключа. Нищо не се усложнява, защото няма нищо сложно. Джиповете вървят и с гадно масло, и с малко масло. И може и без масло................за малко. Какво са пропуснали инжинерите на Мерцедес, питай в АМГ. Или в Кьонинг. А може и в Брабъс. Не се заяждам, просто това си е полезно и за това струва едни пари. А се прави толкова лесно.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

        Първоначално публикуван от haflinger Преглед на мнение
        http://www.merlinmotorsport.co.uk/OI...duct_info.html

        Този маслен акумолатор поема около 2л. масло. Работи на принципа на затворения разширителен съд: От налягането в маслената магистрала се нагнетява, и когато трябва (обикновено преди старт) - отваря магнетвентила и връща обратно акумолираното масло.
        Въпрос:
        1. Не вади ли от "оборот" 2л. моторно масло?
        2. Къде ще се монтира на G-300?
        Наливаш повече масло и ще компенсираш. Не забравяй, че в момента на запалване маслото започва да се прибира обратно. Не знам как е на Гто, но ако сложиш тройник на датчика за налягане ще стане. Успех. И аз ще си правя, ам пусто време..........
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

          Знам, че перфекционизма е опасен порок.

          Стремя се да избегна сухия старт.

          90% съм на твоето мнение, макар, че като сложих волтметър, амперметър и термометър за температурата на маслото в двигателя доста ми се промениха представите за оптимален температурен режим. А механичния манометър на маслото показва 7атм., а не 3 както е на оригиналното табло.

          Верен е винаги средния път. Търся го.
          “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
          Б.Франклин

          Коментар


          • #6
            До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Наливаш повече масло и ще компенсираш. Не забравяй, че в момента на запалване маслото започва да се прибира обратно. Не знам как е на Гто, но ако сложиш тройник на датчика за налягане ще стане. Успех. И аз ще си правя, ам пусто време..........

            През датчика няма ли да върне направо в картера през помпата?
            Никъде по системата няма възвратен клапан.
            “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
            Б.Франклин

            Коментар


            • #7
              До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

              Първоначално публикуван от haflinger Преглед на мнение
              Знам, че перфекционизма е опасен порок.

              Стремя се да избегна сухия старт.

              90% съм на твоето мнение, макар, че като сложих волтметър, амперметър и термометър за температурата на маслото в двигателя доста ми се промениха представите за оптимален температурен режим. А механичния манометър на маслото показва 7атм., а не 3 както е на оригиналното табло.

              Верен е винаги средния път. Търся го.
              Показва 7 кога? Като е студен мотора. Оригиналния няма как да покаже повече от 3. Има колче. А колко градуса дига маслото? Че ми е интересно?
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #8
                До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                Показва 7 кога? Като е студен мотора. Оригиналния няма как да покаже повече от 3. Има колче. А колко градуса дига маслото? Че ми е интересно?
                Над 3500 об. винаги е над 6 атм.
                Температурата е около 80 по Целзий.
                Интересното е, че маслото достига работна Т 10х по-бавно от антифриза. Ако охладителната система достига 85 гр. за 2-3км., то маслото - за около 20 км.
                “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
                Б.Франклин

                Коментар


                • #9
                  До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

                  6 атм. ми се виждат много. Да се изкажат сервизите. Някой да не е пипал клапана на помпата? Или си сложил 20-50?
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    6 атм. ми се виждат много. Да се изкажат сервизите. Някой да не е пипал клапана на помпата? Или си сложил 20-50?
                    Нищо не е пипано по помпата. 10W40 Liqui Moly
                    “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
                    Б.Франклин

                    Коментар


                    • #11
                      До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

                      Да кажа и аз нЕкои съображения. Защо 2 литра?!? Явно се предполага, че маслената магистрала и филтърът са празни, но дори и тогава трябва половин литър. От друга страна, при сложен правилен филтър с необходимите клапани и налягания в него, магистралата не се изпразва много дълго време и в такъв случай лампата за маслото гасне още на стартер, тоест няма "сух старт".
                      Цената е стряскаща за един цилиндър, един манометър и един магнетвентил.

                      Коментар


                      • #12
                        До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Да кажа и аз нЕкои съображения. Защо 2 литра?!? Явно се предполага, че маслената магистрала и филтъра са празни, но дори и тогава трябва половин литър. От друга страна, при сложен правилен филтър с необходимите клапани и налягания в него, магистралата не се изпразва много дълго време и в такъв случай лампата за маслото гасне още на стартер, тоест няма "сух старт".
                        Цената е стряскаща за един цилиндър, един манометър и един магнетвентил.
                        Е, нали за това е този форум..
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-07-08, 22:18. Причина: Корекция на цитат
                        “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
                        Б.Франклин

                        Коментар


                        • #13
                          До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Да кажа и аз нЕкои съображения. Защо 2 литра?!? Явно се предполага, че маслената магистрала и филтърът са празни, но дори и тогава трябва половин литър. От друга страна, при сложен правилен филтър с необходимите клапани и налягания в него, магистралата не се изпразва много дълго време и в такъв случай лампата за маслото гасне още на стартер, тоест няма "сух старт".
                          Цената е стряскаща за един цилиндър, един манометър и един магнетвентил.
                          Аз за това ще си го правя дома. Пожарогасител, бензинов клапан, байпас със дроселиран отвор, аднопосочен клапан за нафта. Със стругарите не знам дали ще стигне 50лв. А сутрин се бави, какъвто и да е филтъра. Не гасне лампата веднага. И ми дразни на психиката. И манометър не му трябва.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Аз за това ще си го правя дома. Пожарогасител, бензинов клапан, байпас със дроселиран отвор, аднопосочен клапан за нафта. Със стругарите не знам дали ще стигне 50лв. А сутрин се бави, какъвто и да е филтъра. Не гасне лампата веднага. И ми дразни на психиката. И манометър не му трябва.

                            Принципа е точно такъв.
                            Притеснява ме голямото количество масло в картера преди и по време на запалването и връзката с маслената магистрала. Как да го накарам да не се връща по по-малкото налягане - към помпата?
                            “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
                            Б.Франклин

                            Коментар


                            • #15
                              До: ПРЕКИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ МАСЛЕН АКУМОЛАТОР ?

                              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                              Пожарогасител, бензинов клапан, байпас със дроселиран отвор, аднопосочен клапан за нафта.
                              Имай предвид, че резервоарчето трябва да има гарантиран обем въздух (като разширителните съдове при хидрофорите и отопл. инстал.),който да играе "пружина" иначе самото масло не се свива

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X