Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

    Имам камион Ивеко произведен 199и някоя година.
    Турбото му е свършило курса.
    От официалния вносител говорят за цена около 2 000 лв.
    Може ли да се рециклира, колко ще струва и колко ще кара?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  • #2
    До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

    Струва си.
    В зависимост от ремонта цената варира. На мен ми кара повече от 1 година.
    Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
    Discovery 2.5 TD5 2000 EX
    Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

    Коментар


    • #3
      До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

      Провери му модела и го купи примерно от дилъра на Гарет в Истанбул (конкретно цените са 20+ % по-ниски за Гарет)

      Коментар


      • #4
        До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Имам камион Ивеко произведен 199и някоя година.
        Турбото му е свършило курса.
        От официалния вносител говорят за цена около 2 000 лв.
        Може ли да се рециклира, колко ще струва и колко ще кара?
        За повече информация звънни тук >
        HTML Код:
        http://www.realturbo.net/contact.html
        А най-добре го свали и им го отнеси на място,печени момчета са ще измислят нещо.И мисля,че ще е доста под посочената цена.

        Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
        Провери му модела и го купи примерно от дилъра на Гарет в Истанбул (конкретно цените са 20+ % по-ниски за Гарет)
        А ако турбото не е Гарет,какво правиме... разходка до туркиш?

        Коментар


        • #5
          До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

          Първоначално публикуван от obliterate Преглед на мнение
          А ако турбото не е Гарет,какво правиме... разходка до туркиш?

          Аз лично бих си резнал адаптер плочка и ще сложа подходящия Гарет.
          Някой би дал 2 бона. Разни хора ...

          Коментар


          • #6
            До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

            Какво е нормалното налягане , създавано от турбината на ТЛК70 2.4ТД?
            Моето турбо вдига до 0.75 и клапата отваря .
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • #7
              До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

              Колеги,някои монтирал ли си е рециклирано в чужбина турбо и колко горе долу искарва като километри.Благодаря.
              Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

              Коментар


              • #8
                До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

                Има специализиран сервиз в Пловдив.
                Там си имат ремонтни комплекти и си знаят работата.
                Досега съм пращал над 10 човека и всички са доволни.
                Успех!
                ________________________________________________________________________________________
                Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                Коментар


                • #9
                  До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

                  Не знам какво им рециклират в чужбина, ама знам че Йовчо( живее до Евксиновград) ходи в Германия да им ги рециклира.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Не знам какво им рециклират в чужбина, ама знам че Йовчо( живее до Евксиновград) ходи в Германия да им ги рециклира.
                    Преди 6000км купих от Йовчо за 1300лв турбина Гарет за Рено Лагуна .Турбото било рециклирано в Италиа според Йовчо и изглеждаше като ново.Сега ме е страх да вдигам повече от 3000оборота за да не го испортя.Затова питам дали някои е слагал такава турбина,че съм на тръни като карам
                    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                    Коментар


                    • #11
                      До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

                      Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
                      Преди 6000км купих от Йовчо за 1300лв турбина Гарет за Рено Лагуна .Турбото било рециклирано в Италиа според Йовчо и изглеждаше като ново.Сега ме е страх да вдигам повече от 3000оборота за да не го испортя.Затова питам дали някои е слагал такава турбина,че съм на тръни като карам
                      Що да го изпортиш? Масло гори ли?
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #12
                        До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

                        Масло не гори нито грам.Като го налях беше на макс и сега след 6000км пак е на макс.Маслото е Кастрол 5w50 пълна синтетика,а колата е Рено Лагуна 1.9дци 120коня 2003г на 93000км.Но ми казаха ,че Рената често чупели турбини,та затова ме е шубе да я настъпвам.Нещо не били добре исчислени,незнам.Мислех да я продавам заради това турбо но ми е жал,колата е перфектна за дълъг път и гори 5литра нафта.
                        Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                        Коментар


                        • #13
                          До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

                          На оригиналното турбо(гарет) се беше скъсала оста между турбинките въпреки ,че е имало добро мазане и никакви сериозни луфтове.Просто оста беше като отрязана с нож.Защо ли?Някои знае ли точно какво е това турбо с променлива геометрия и каква е разликата от обикновенното турбо.Благодаря
                          Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                          Коментар


                          • #14
                            До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

                            Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
                            Масло не гори нито грам.Като го налях беше на макс и сега след 6000км пак е на макс.Маслото е Кастрол 5w50 пълна синтетика,а колата е Рено Лагуна 1.9дци 120коня 2003г на 93000км.Но ми казаха ,че Рената често чупели турбини,та затова ме е шубе да я настъпвам.Нещо не били добре исчислени,незнам.Мислех да я продавам заради това турбо но ми е жал,колата е перфектна за дълъг път и гори 5литра нафта.
                            Колега, не само Рено чупят турбини. На всички съвременни турбодизели като станат на 250-300 000 км им се износва турбината. Турбото е най-натоварената част от двигателя и си има определен ресурс. Просто твоята кола не е на 93000 км (освен ако не си я купил лично ти чисто нова), а е на доста повече.

                            Ако си доволен от всичко останало, не я продавай. Няма перфектен автомобил. Като си купиш нова кола от този клас, само за регистрация, обслужване, гуми и т.н. ще хвръкнат 1000-1500 лв., да не говорим за някой незабелязан проблем.
                            Nissan Terrano 2,7 TDI

                            Коментар


                            • #15
                              До: РЕМОНТ НА ТУРБО /струва ли си?/

                              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                              Колега, не само Рено чупят турбини. На всички съвременни турбодизели като станат на 250-300 000 км им се износва турбината. Турбото е най-натоварената част от двигателя и си има определен ресурс. Просто твоята кола не е на 93000 км (освен ако не си я купил лично ти чисто нова), а е на доста повече.

                              Ако си доволен от всичко останало, не я продавай. Няма перфектен автомобил. Като си купиш нова кола от този клас, само за регистрация, обслужване, гуми и т.н. ще хвръкнат 1000-1500 лв., да не говорим за някой незабелязан проблем.
                              Колега,колата съм я купил от немец в Швеицария през 2006г.Колата беше на 3 години и на 76000км така ,че са реални.А защо счупи турбото наистина е загадка.
                              Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X