Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Силов тунинг на джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Силов тунинг на джип

    След като си имам вече един голям джип ми се върти в главата една идея за още един, но малък, проходим и много бърз.
    За сега идеята ми е Сузуки Витара с гюрук (ще ми спести малко рязане),
    Двигател и скорости от дълга база 2,0 V6 ( почти съм го намерил)
    Тунинг окачване - предлага се, има го ...
    До тук ще се оправим, пък и монтьори се намират.
    Остава сложното - тунинг на мотора. На колко коня - колкото може.
    Мисля си за турбина, олекотяване на маховика, нови изпускателни колектори ...
    За масовите улични "бегачки" тунинг глезотии и разработки, много. Ама за сузуки никакви идеи ...
    Някои правил ли е нощо такова
    Многото коне на няма ли да натоварят раздатки, дифове ...
    Моля за мнения и идеи ....
    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

  • #2
    До: Силов тунинг на джип

    Този двигател е доста "натруфен" , доста капризен и сложен за тунинг !
    А защо ще олекотяваш маховика ? Улична бегачка ли ще правиш ?
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

    Коментар


    • #3
      До: Силов тунинг на джип

      Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
      ...олекотяване на маховика...
      Ако ще ползваш Витарата за офриуд, ми се струва, че олекотяването на маховика ще е грешка. Ще палиш съединителя по "три пъти на ден".
      Ако ще я ползваш за "асвалтова бегачка", може и да го олекотиш.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #4
        До: Силов тунинг на джип

        Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
        След като си имам вече един голям джип ми се върти в главата една идея за още един, но малък, проходим и много бърз.
        За сега идеята ми е Сузуки Витара с гюрук (ще ми спести малко рязане),
        Двигател и скорости от дълга база 2,0 V6 ( почти съм го намерил)
        Тунинг окачване - предлага се, има го ...
        До тук ще се оправим, пък и монтьори се намират.
        Остава сложното - тунинг на мотора. На колко коня - колкото може.
        Мисля си за турбина, олекотяване на маховика, нови изпускателни колектори ...
        За масовите улични "бегачки" тунинг глезотии и разработки, много. Ама за сузуки никакви идеи ...
        Някои правил ли е нощо такова
        Многото коне на няма ли да натоварят раздатки, дифове ...
        Моля за мнения и идеи ....

        Има витари с 2.5 двигател на стандартните мостове така че не мисля че ще имаш проблем . За всеки случай можеш да сложиш полуоски от витара HDI или подсилени на калмини . И между другото ако можеш да намериш 2.5 от гранд витара ще е най добрия вариант за бегачка .
        Най-добрия реглаж на преден и заден мост

        Коментар


        • #5
          До: Силов тунинг на джип

          Лоша работа, закъсахме с мотора.... няма
          Но пък продължаваме да търсим
          BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

          Коментар


          • #6
            До: Силов тунинг на джип

            ... як V6 може да сложиш от Ланчия Капа - около 200 к.с. - ако целта е бегачка , и разбира се ако ти се занимава с присадки ...
            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.

            Коментар


            • #7
              До: Силов тунинг на джип

              И аз съм мислил по същият въпрос. Имам на разполужение мотор от BMW 1,8 механична инжекция 115 к.с, но незнам дали полуоските и раздатката ще издържат

              Коментар


              • #8
                До: Силов тунинг на джип

                Първоначално публикуван от stkiid Преглед на мнение
                И аз съм мислил по същият въпрос. Имам на разполужение мотор от BMW 1,8 механична инжекция 115 к.с, но незнам дали полуоските и раздатката ще издържат
                ... ако ще го качваш на Витара , която е била 1.6 / 75 - 95 к.с. / нищо притеснително относно полуоски и раздатка ;
                Vitara 1990 1.6 L G16A 8V 80 hp/59 KW@ 5500 rpm, 118 N·m@ 3500 rpm
                Vitara 1999 1.6 L G16A 16V 95 hp/70.6KW@5600 rpm 132.4N.m@4000 rpm

                BMW :
                1.8 l / 1796 c.c - М 40 В 18 / 4 cyl.
                код 18 4 Е 1 , 85 kw / 115 hp @ 5500 rpm , 165 n.m @ 4250 rpm , 1987 – 1995 г. - Е 30 – 318 i ,
                1988 – 1994 г. - Е 34 – 518 i , 1992 – 1993 - E 36 – 318 i

                - според мен разлика от 30 - 40 n.m. във въртящия момент едва ли ще се отрази убийствено на японската трансмисия ...
                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.

                Коментар


                • #9
                  До: Силов тунинг на джип

                  ... - тунинг на мотора. На колко коня - колкото може.
                  Мисля си за турбина, олекотяване на маховика, нови изпускателни колектори ...

                  Имам сеат с турбо,които за съм преправил ,мотора е 8 клапанов, турбото gareet k03 т.е. турбината е малка и започва да надува от 1200 об/мин което е идеално за оффроуд .
                  ако имаш интерес мога да ти помогна

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X