Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигатели с принудително пълнене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Двигатели с принудително пълнене

    Глупости! Точно при тези отдолу има един огромен компресор. Пълнене от потока въздух се прилага сега само при някои мотори. И не съм сигурен за термина инерционно пълнене не се ли прилагаше за друг тип - когато фазите на газоразпределение са така подбрани че да няма пулсации във смукателния колектор
    Това че не си чел книгата за карбуратори, не значи че говоря глупости.
    Последно редактирано от Yaro; 28-02-08, 00:47.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      До: Двигатели с принудително пълнене

      онагледявам това, че някъде се ползва налягането от челното съпротивление е сигурно, но не и по пистите за драг в САЩ
      @ quadra: идеята е, че за всяка конфигурация на всмукателната система има оптимални обороти, при променливите се цели разширяване на диапазона на "оптималните обороти";
      Прикачени файлове
      Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

      Коментар


      • #18
        До: Двигатели с принудително пълнене

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        Глупости! Точно при тези отдолу има един огромен компресор. Пълнене от потока въздух се прилага сега само при някои мотори. И не съм сигурен за термина инерционно пълнене не се ли прилагаше за друг тип - когато фазите на газоразпределение са така подбрани че да няма пулсации във смукателния колектор
        Това че не си чел книгата за карбуратори, не значи че говоря глупости.
        Тия карбуратори не ги знам по какви книги виреят, ама това ако го кажеш на някой американец и ще трябва да му викаш бърза помощ щот ще умре от смях.
        Ей ги горките, чак са се покривили от смях:









        Така че хора - слушайте Тарга -на всички картини големия ремък върти нещо в карбуратора който аз никога не съм виждал как изглежда междудругото
        Последно редактирано от Yaro; 28-02-08, 00:48.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          До: Двигатели с принудително пълнене

          Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
          идеята е, че за всяка конфигурация на всмукателната система има оптимални обороти, при променливите се цели разширяване на диапазона на "оптималните обороти";
          Абсолютно съм съгласен, ама май и до сега не е създаден дизел за бързоходен катер с променлива дължина на колекторите.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Двигатели с принудително пълнене

            Ми аз кога казах, че не се използват в комбинация с механичен компресор? Казвам простои че има само с инерционно пълнене, точно на драгстерите.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #21
              До: Двигатели с принудително пълнене

              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              Ми аз кога казах, че не се използват в комбинация с механичен компресор? Казвам простои че има само с инерционно пълнене, точно на драгстерите.
              Давай насам да ги видим, че на празни приказки не вярваме. И кажи в кой клас се състезават и какви са им достиженията.
              Стига бре човек, това да не са ти японски двигатели - Америка се кланя на кубически инчове и суперчарджъри.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: Двигатели с принудително пълнене

                да, има "инерционно пълнене", но не при драгстерите там трябва максимална тяга от място
                quadra даде типичния пример - мотоциклетите;
                колкото до военния дизелов катер с променливи колектори - няма и да го има, ефектът е минимален, затова писах, че е за максимално изцедени двигатели - като няма вече откъде другаде да извадиш още няколко магарета а и си е часовникарска работа - къде във военна техника
                Последно редактирано от ivanik1978; 27-02-08, 23:00.
                Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                Коментар


                • #23
                  До: Двигатели с принудително пълнене

                  превода на съществената част:

                  "Управление на пулсациите във всмукателните колектори
                  Въздухът, навлизащ през всмукателния клапан има дадена маса и момент. Когато клапанът се затвори се получава ударна вълна (пулсация на налягането) в обратна посока към колектора. Ако не бъде контролирана или употребена подходящо, тази пулсация ще попречи на навлизането на достатъно въздух при следващото отваряне на клапана. Принудителното пълнене не преодолява този проблем (често срещано грешно разбиране), а напротив - усилва го.
                  По тази причина краищата на всмукателните колектори са с тумбеста форма (камбанообразна) и всеки всмукателен клапан ползва отделен колектор - за да не се влияе от пулсацията на съседния клапан. Дори само формата на края на колектора има сериозно значение за доброто пълнене на цилиндъра при всякакви обороти. Този феномен се нарича в техническата литература "естествено компресиране". Чрез размера и формата на другия край на колектора пулсацията се обръща като посока, при правилни настройки пулсацията се връща при клапана точно в момента на отварянето му - налице е "естествено компресиране" - т.е. в цилиндъра навлиза въздух с относително по-голямо налягане от околния. Важно е да се отбележи, че разликата е спрямо "околното" налягане - т.е. това във всмукателната система, незявисимо какво е то спрямо атмосферното.
                  Този ефект е толкова важен, че Ферари са създали колектори, чиято дължина се променя според оборотите на двигателя."
                  Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Двигатели с принудително пълнене

                    Абсолютно вярно. Браво за превода.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Двигатели с принудително пълнене

                      Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
                      да, има "инерционно пълнене", но не при драгстерите там трябва максимална тяга от място
                      quadra даде типичния пример - мотоциклетите;
                      Да примерно моя Kawasaki ZX12R на място е 178 коня а при +200км/ч. е 192 ! Чудото на RamAir-а
                      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                      Коментар


                      • #26
                        До: Двигатели с принудително пълнене

                        Колкото и да го умуваме от крастава жаба царица няма да излезе/тоест/колкото и да ръчкаме джипките си танкове няма да станат
                        Човек се учи с много практика:D

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X