Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

    Първоначално публикуван от nissan_patrol Преглед на мнение
    ... искам да стане поне над 150 - 160 коня .
    Един колега състезател си игра с турбо и подаване на гориво, пък на края си взе един друг Патрул с 4.2 бензин и стана работата ...

    Не е това подходящият двигател за бъзикане.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      От: Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

      Чип на 20 годишна кола?
      Имате ли пожарна за спътник?

      Коментар


      • #18
        От: Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

        Къф ти чип на механична помпа? И за кой им е пожарна? Освен да им охлади интусиазма.
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #19
          От: Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

          тези коне ги търси в бензиновия мотор,но разхода може да не ти хареса.

          Коментар


          • #20
            От: Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

            Ако намерите кой да вдигне тези коне до 150, кажете къде е, и аз искам.
            За който не знае-карам витара, ама те са ноо яки, и даже 200 коня са им малко...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #21
              От: Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

              150 коня ти вадя от рд28т без да се замисля.
              Въпросът е друг - колко време ще ще изкара колата така
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                От: Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Ако намерите кой да вдигне тези коне до 150, кажете къде е, и аз искам.
                За който не знае-карам витара, ама те са ноо яки, и даже 200 коня са им малко...
                Мисля, че мога да те уредя..... Е чак двойно няма да станат, а и надали ще ти хареса цената..... И таз слаба глава.

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                150 коня ти вадя от рд28т без да се замисля.
                Въпросът е друг - колко време ще ще изкара колата така
                Колко, колко.... Ако го правиш заедно с основния ремонт мисля, че към 50/80 хиляди ще устиска........ Съвсем теоретично.
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #23
                  От: Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

                  Човек винаги трябва да има повод за пред жената, да си купи нещо с по-голям двигател...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Слагане на чип на нисан патрол 2.8 Тди 1991 г .

                    Първоначално публикуван от nissan_patrol Преглед на мнение
                    Не се тревожи !!! Те оригинално патрулите са си 116 коня искам да стане поне над 150 - 160 коня .
                    Мисля че не е това правилният двигател от който да извадиш 160кс.
                    Не че е невъзможно, просто машината е поостаряла и като я издуеш до толкова - много бързо детайлите ще издават "бого дух". Този двигател и без друго се води проблемен от към прегряване, след всичките му годинки със сигурност охлаждането му не работи на 100% и ще го прегрееш много бързо. Някой от колегите каза много правилно "ако заедно с тунинга (ако мога така да го нарека) направиш и основен ремонт има големи шансове двигателя да изкара 60-80к км". Въпрос е дали е финансово оправдана тая интервенция.
                    Според мен поне по добрият вариант е да си намериш хубав голям бензинов патролски двигател, или както в последно време е модерно- да сложиш един агрегат от Скайлайн но с последното освен зверската тяга получаваш и предпоставка за честа смяна я на скорости я на диференциали....
                    И пак стигаме до заветния израз: Пълно щастие няма.
                    I'm not Lost, I'm Discovering !

                    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X