Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Катализатор и ламбда сонди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Катализатор и ламбда сонди

    OBD (On-Board Diagnostic) systems
    Контактния ключ три пъти ON/OFF. На дисплея на километража се появява кода на грешката. Р-1448 Висок волтаж от датчика за температура на акумулатора например.

    Коментар


    • #17
      Re: Катализатор и ламбда сонди

      Първоначално публикуван от SG Преглед на мнение
      Абе и аз знам.. трябва да и купя катализатор.. ама струва 900 лв. а на мото пфое това им е майсторлъка. А това че колата е 2002 нищо не значи :-) на 60 х. пукна съединител, на 100 сменихме инжекционната помпа и горивопровода. и колекторите 2 пъти са ги кърпили до сега. и хидравличната рейка (2400 лв - и съм бил късметлия че съм бил с по-ефтината) почна да чука като въртиш волана на място.

      А над 80 км какъв вой се чува от към скоростната кутия няма да кажа.

      Страшно е.
      Не мога да повярвам че това го казваш за кола след 2000г.
      Мислех че това е останало далеч в историята на Форд.

      Коментар


      • #18
        Re: Катализатор и ламбда сонди

        Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
        Не мога да повярвам че това го казваш за кола след 2000г.
        Мислех че това е останало далеч в историята на Форд.
        Напротив! Това важи за почти всички нови автомобили! Казвам го от прфесионален опит.

        Коментар


        • #19
          Re: Катализатор и ламбда сонди

          Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
          Напротив! Това важи за почти всички нови автомобили! Казвам го от прфесионален опит.
          Тогава да те питам нещо в твоята сфера самятам даси купя Опел вектра B 97г. 1.8i 16v или Омега 95 2.0 16v.
          Каква мислиш за тези марки.
          Извинявам се на колегата че му спамя по темата.

          Коментар


          • #20
            Re: Катализатор и ламбда сонди

            Аз бих заложил на Омегата!!!

            Коментар


            • #21
              Re: Катализатор и ламбда сонди

              Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
              Аз бих заложил на Омегата!!!
              +100
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Re: Катализатор и ламбда сонди

                работата е проста. когато колата има катализатор, поради това че той е доста по плътен от обикновен заглушител се създава високо налягане в генерацията, а това е много вачен фактор за настройка на газоразпределението. като махнеш катализатора скоростта на изгорелите газове се увеличава и това 'продухва' цилиндрите така че и част от горивната смес излита навън. това води до по - голям разход на гориво, по - малка мощност в ниските обороти и понякога бек фаяър.

                зада се компенсира това се слага едно специалн нещо на мястото на катализатора, казва се резонатор, той създава налягане в генерацията близко до това на работещия катализатор и нещата стават отново хубави

                никога и за нищо на света не бъзикайте електрониката на колата заради махнат катализатор, ще я съсипете !!!
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  Re: Катализатор и ламбда сонди

                  Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
                  работата е проста. когато колата има катализатор, поради това че той е доста по плътен от обикновен заглушител се създава високо налягане в генерацията, а това е много вачен фактор за настройка на газоразпределението. като махнеш катализатора скоростта на изгорелите газове се увеличава и това 'продухва' цилиндрите така че и част от горивната смес излита навън. това води до по - голям разход на гориво, по - малка мощност в ниските обороти и понякога бек фаяър.

                  зада се компенсира това се слага едно специалн нещо на мястото на катализатора, казва се резонатор, той създава налягане в генерацията близко до това на работещия катализатор и нещата стават отново хубави

                  никога и за нищо на света не бъзикайте електрониката на колата заради махнат катализатор, ще я съсипете !!!
                  Искаш да кажеш че дебита на нов катализатор е по малък от дебита на тръбата преди него. Така ли.

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Катализатор и ламбда сонди

                    аха
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Катализатор и ламбда сонди

                      Форд ФОКУС - OBD-II е от 1999 г.

                      Две теми, ако са от полза добре:

                      http://faq.ford77.ru/engine/cataliz.htm

                      http://faq.ford77.ru/engine/jet/o2.htm

                      Ако се заровиш - глава ще те заболи.
                      only 4 x 4,sim AWD

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Катализатор и ламбда сонди

                        Брей, снощи мързелувах и гледай какво е станало с темата

                        Quadra е прав. 2-та ламбда сонда отчита разлика с 1-та. има компаратор на напрежение които казва на компа какво да прави.

                        go go go също е прав. резонаторното гърне ще направи по тиха колата ще и намали рахода, но няма да угаси лампата след ресет на компютъра. При рязко изфорсиране или рязко отнемане на газта, при каране на високи обороти и бързо привключване от 3-та на 4-та, направо си гърми в колекторите.. много яко

                        за да станат чисти нещата се слага катализатор от 3-ти производител. няма гаранция, че ще стане защото не е ясно дали ще доведе газовете до нужния допуск за да спадне напрежението от 2-та ламбда сонда.

                        2-те ламбда сонди работят защото умниците от мото пфое, като ми изкормиха катализатора и лампите светнаха, смениха и 2-те лаамбда сонди с нови (гаранционно) за всеки случай да видим дали пак ще светнат лампите на компа. Историята по изкормването е доста дълга. Колата прекъсваше при ускорение след 3300 оборота мощността и спадаше рязко. 1-то нещо беше да махнат катализатора, след това чак смениха инжекционната помпа и накарая смениха горивопровода които се оказа че е фабрично дефектен - беше смачкан. Решиха този проблем, но пък светна лампата на компа заради липсата на катализатор.

                        С малко връзки си намерих катализатор от 3-ти производителт за 150 лева с монтажа за кубатури до 2500 м3 . 28 лева за ресет на компа в мотопфое. Това трябва да реши проблема.

                        Разбира се има още едно .. да мерна на един нов фокус с катализатор, какво напрежение идва преди компаратора, да слойа на моя подходящия резистор за 15 стотинки и ще рещи също проблема :-)

                        Опел вектра B 97г. 1.8i 16v или Омега 95 2.0 16v.
                        Твърдо Омега.
                        Последно редактирано от SG; 27-03-07, 16:07. Причина: Допълнение
                        LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                        LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                        [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Катализатор и ламбда сонди

                          Ужас. Много сложно. Как до сега не съм го забелязъл. Шеста кола с махнат катализатор карам. Ма то за такива сложни неща си има сервизи. Ще взема да посетя БалканСтар. Щом имам проблем.
                          Тогава и правите гърнета трябва да прецакват газоразпределянето. И спортните колектори също.

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Катализатор и ламбда сонди

                            В този случай икономията на гориво, няма значение, важни са кончете, да не говорим за опазването на околната среда.

                            Да не говорим, че феновете си пипат и комповете, чипват колите което със сигурност променя доста неща работата на мотора.
                            LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                            LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                            [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Катализатор и ламбда сонди

                              Нали дебита на генерацията е важен.
                              Защо тогава 4.0i 190кс 6L и 5.2i 220кс V8 са с еднакви аспуси и еднакви катализатори.

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Катализатор и ламбда сонди

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Нали дебита на генерацията е важен.
                                Защо тогава 4.0i 190кс 6L и 5.2i 220кс V8 са с еднакви аспуси и еднакви катализатори.
                                Едния е преоразмерен и готово
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X