Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква е идеята на тези амортисьори?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Каква е идеята на тези амортисьори?



  • #2
    Гледай ти два амортисьора, пружина и ресьор, тази машина ще да е предвидена за много тежки условия

    Коментар


    • #3
      според мен това са централни амортисйори от мотор мисля че идеята е да спомагат товароносимоста а не с цел по комфортно возене . Или според мене това ще е резултата
      не казвай всичко но знай какво казваш

      Коментар


      • #4
        бая са дългички. На моторите маи са по къси от 60см.
        Идеята е да се избегне прегряването на хидравличната течност с което неминуемо са свързани скоростните рейдове. За това има допълнителен цилиндър. Така се охлажда по добре.

        Коментар


        • #5
          е да на моторите са до кьм 50 см а тези на снимката колко см са защо казваш че са 60
          не казвай всичко но знай какво казваш

          Коментар


          • #6
            mishelmoto
            Утвърден участник Дата на включване: Jan 2006
            Местоположение: SANDANSKI
            Мнения: 113
            Реп. индекс: 3





            --------------------------------------------------------------------------------

            според мен това са централни амортисйори от мотор мисля че идеята е да спомагат товароносимоста а не с цел по комфортно возене . Или според мене това ще е резултата
            __________________
            не казвай всичко но знай какво казваш

            Не съм съгласен. Ако искат да увеличат товароносимоста, щяха да шпренгват ресьорите и да увеличатброя на листите. Виж ресьора е почти изправен. Според мен целта е амортизацията при градско каране да се поема от пружината, о при тежките удари да сработва и ресьора. Не ме питай откога се каня да го правя същото на предницата на моя Ленд Р. Наскоро ми попаднаха подходящи пружини и ще има снимки до 3-4 дни.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              mishelmoto
              Утвърден участник Дата на включване: Jan 2006
              Местоположение: SANDANSKI
              Мнения: 113
              Реп. индекс: 3





              --------------------------------------------------------------------------------

              според мен това са централни амортисйори от мотор мисля че идеята е да спомагат товароносимоста а не с цел по комфортно возене . Или според мене това ще е резултата
              __________________
              не казвай всичко но знай какво казваш

              Не съм съгласен. Ако искат да увеличат товароносимоста, щяха да шпренгват ресьорите и да увеличатброя на листите. Виж ресьора е почти изправен. Според мен целта е амортизацията при градско каране да се поема от пружината, о при тежките удари да сработва и ресьора. Не ме питай откога се каня да го правя същото на предницата на моя Ленд Р. Наскоро ми попаднаха подходящи пружини и ще има снимки до 3-4 дни.
              Може и да си прав добра идея .И аз ще се замисля за Самурая имам такива амортисйори но са дьлги 50 см но може и да станат
              не казвай всичко но знай какво казваш

              Коментар


              • #8
                Не съм съгласен. Ако искат да увеличат товароносимоста, щяха да шпренгват ресьорите и да увеличатброя на листите. Виж ресьора е почти изправен. Според мен целта е амортизацията при градско каране да се поема от пружината, о при тежките удари да сработва и ресьора. Не ме питай откога се каня да го правя същото на предницата на моя Ленд Р. Наскоро ми попаднаха подходящи пружини и ще има снимки до 3-4 дни.
                Амортизацията неможе да се поема само от пружините или само от ресорите, при наличието и на двете става два пъти по-твърдо нищо повече.
                99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                Коментар


                • #9
                  Това имах в предвид и аз .От снимките не ми стана ясно новия аморисйор в горната си част дали се захваща кьм купето или кьм шасито
                  не казвай всичко но знай какво казваш

                  Коментар


                  • #10
                    Това имах в предвид и аз .От снимките не ми стана ясно новия аморисйор в горната си част дали се захваща кьм купето или кьм шасито
                    Виж ти, туковиж направили купето на амортесиори като тировете
                    99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                    It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                    Коментар


                    • #11
                      Мисли бе човек. Как ще стане два пъти по-твърдо. Пружината поема повечето товар, когато купето не е натоварено, и едновременно разпъва ресьора в другата посока. Той почти не работи докато не стигне в положението в което би застанал ако я нямаше пружината.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #12
                        Ако го направиш пружината да повдигне колата и да олекоти ресора /да го разпъне както ти казваш/ в този случай става, съгласен съм.
                        Конкретно на този джип мисля че не е това действието, да не говорим, че е за по-голяма товароносимост защото, добре се вижда че е състезателна машина, и по тази причина не мисля че ще се кара градско, камоли пък да се товари.
                        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                        Коментар


                        • #13
                          Може и да си прав. Ако беше това което си мисля, ресьора щеше да бъде с по-голяма дъга.Нарочно не го е дигнал, за да търпи на крен.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            това са много хубави скъпи амортисьори олинс с външен съд, от новия модел. вероятно са за мицубиши ево или нещо подобно.

                            моето предположение е че някой си ги е намерил от някаде без пари и ги сложил там, но понеже са за лека кола немогат да носят цялата джипка и затова колегата е оставил съществуващото окачване. във всеки случай това е някакво ТНТМ и то не от най - успешните
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              Такъв макферсън няма работа на кабината. Като гледам, петата на колонката е на дъгата на лонжерона.
                              А освен това ми се чини че това е полуресор Значи с тая колонка са заместили задната половина на ресора. Сигурно са намалявали свесовете.
                              Макферсъна се регулира от тая бутилка. Не знам колко си играят да го нагласят. И нямам идея как и дали изобщо успяват да накарат четири пружиниращи елемента да работят в един възел. Нищо чудно и да не върви като хората.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X