според мен това са централни амортисйори от мотор мисля че идеята е да спомагат товароносимоста а не с цел по комфортно возене . Или според мене това ще е резултата
бая са дългички. На моторите маи са по къси от 60см.
Идеята е да се избегне прегряването на хидравличната течност с което неминуемо са свързани скоростните рейдове. За това има допълнителен цилиндър. Така се охлажда по добре.
според мен това са централни амортисйори от мотор мисля че идеята е да спомагат товароносимоста а не с цел по комфортно возене . Или според мене това ще е резултата
__________________
не казвай всичко но знай какво казваш
Не съм съгласен. Ако искат да увеличат товароносимоста, щяха да шпренгват ресьорите и да увеличатброя на листите. Виж ресьора е почти изправен. Според мен целта е амортизацията при градско каране да се поема от пружината, о при тежките удари да сработва и ресьора. Не ме питай откога се каня да го правя същото на предницата на моя Ленд Р. Наскоро ми попаднаха подходящи пружини и ще има снимки до 3-4 дни.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
според мен това са централни амортисйори от мотор мисля че идеята е да спомагат товароносимоста а не с цел по комфортно возене . Или според мене това ще е резултата
__________________
не казвай всичко но знай какво казваш
Не съм съгласен. Ако искат да увеличат товароносимоста, щяха да шпренгват ресьорите и да увеличатброя на листите. Виж ресьора е почти изправен. Според мен целта е амортизацията при градско каране да се поема от пружината, о при тежките удари да сработва и ресьора. Не ме питай откога се каня да го правя същото на предницата на моя Ленд Р. Наскоро ми попаднаха подходящи пружини и ще има снимки до 3-4 дни.
Може и да си прав добра идея .И аз ще се замисля за Самурая имам такива амортисйори но са дьлги 50 см но може и да станат
Не съм съгласен. Ако искат да увеличат товароносимоста, щяха да шпренгват ресьорите и да увеличатброя на листите. Виж ресьора е почти изправен. Според мен целта е амортизацията при градско каране да се поема от пружината, о при тежките удари да сработва и ресьора. Не ме питай откога се каня да го правя същото на предницата на моя Ленд Р. Наскоро ми попаднаха подходящи пружини и ще има снимки до 3-4 дни.
Амортизацията неможе да се поема само от пружините или само от ресорите, при наличието и на двете става два пъти по-твърдо нищо повече.
99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!
Мисли бе човек. Как ще стане два пъти по-твърдо. Пружината поема повечето товар, когато купето не е натоварено, и едновременно разпъва ресьора в другата посока. Той почти не работи докато не стигне в положението в което би застанал ако я нямаше пружината.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Ако го направиш пружината да повдигне колата и да олекоти ресора /да го разпъне както ти казваш/ в този случай става, съгласен съм.
Конкретно на този джип мисля че не е това действието, да не говорим, че е за по-голяма товароносимост защото, добре се вижда че е състезателна машина, и по тази причина не мисля че ще се кара градско, камоли пък да се товари.
99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!
това са много хубави скъпи амортисьори олинс с външен съд, от новия модел. вероятно са за мицубиши ево или нещо подобно.
моето предположение е че някой си ги е намерил от някаде без пари и ги сложил там, но понеже са за лека кола немогат да носят цялата джипка и затова колегата е оставил съществуващото окачване. във всеки случай това е някакво ТНТМ и то не от най - успешните
Такъв макферсън няма работа на кабината. Като гледам, петата на колонката е на дъгата на лонжерона.
А освен това ми се чини че това е полуресор Значи с тая колонка са заместили задната половина на ресора. Сигурно са намалявали свесовете.
Макферсъна се регулира от тая бутилка. Не знам колко си играят да го нагласят. И нямам идея как и дали изобщо успяват да накарат четири пружиниращи елемента да работят в един възел. Нищо чудно и да не върви като хората.
Коментар