Модела е г250 дизел. Коя марка да избера? Не ми трябва нещо супер професионално и скъпо , не съм състезател . Джипа се кара предимно по асфалт , но искам ,когато се кара извън него да държи окачването,/да не се уморява/.Не ми се иска да сменям окачване всяка година . Трябва ми нещо итинско и здраво. Трябва ли да се сменят и пружините.Как се ''повдига'' Ге-то.Само с пружини и амортисйори или трябва и нещо друго.Начинаещ съм затова и въпросите са ми такива.Благодаря колеги.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Трябва да сменям окачването на g-class
Свий
X
-
До: Трябва да сменям окачването на g-class
3-5 см ако ти е поуморено оригиналното, ще ги имаш с каквото и да го смениш.
В твоя случай (ако това, което казваш, за експлоатацията е вярно) няма голямо значение дали ще си купиш оригинални елементи или някакъв кит, уж за повдигане. Така че, избирай - по цена и по максимална гаранция.
Марки няма да споменавам, понеже повечето вносители и търговци са ТП във форума, а пък ако кажа нещо за някой дето не е ще се изтълкува като реклама.
Най-добре посети някой от хората, които имат сервизи и опит с различните марки окачвания, и говори с тях - ама как да знаем към кого да те насочим, като не си писал откъде си...Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
До: Трябва да сменям окачването на g-class
Първоначално публикуван от danco3311 Преглед на мнениеСега съм с оригиналното окачване и примерно сменям пружини и амортисйори,по този начин няма ли да може да се пождигне джипа-3-5см.Това ми е идеята.
Ако обаче целиш "повдигане"/лифт, трябва и други работи. Обърни внимание на снимката по долу. Ге-то е с такива носачи. Много здрави, но ограничаващи възможностите за лифт и ходове. При тоя тип носачи, оста на пиньна следи движението на носача. От там като вдигаш рамата нагоре моста се завърта и пиньона почва да сочи нагоре. Първо прави обратен ъгъл с кардана, сравнен с ъгъла към раздатката и второ нарушава драстично надлъжния ъгъл на шенкела (ъгъла на Кастор) - проблема с Кастора е само отпред. При малък лифт, тия проблеми се решават с ексцентрични фтулки. Колко обаче издържат тия ексцентрични фтулки е друг въпрос. При голям лифт решенията са радикални.
Поради описаните по горе особенности не може да сложиш и амове с по голям ход. Трябва по дълги. Ако са с по голям ход, трябва колани, които да ограничат хода. Трябва и корекция на буферите.
Вальо drukman има опит. Звънни му.
Снимката е на Чавдар:Последно редактирано от Аndro 160; 28-02-10, 08:24.
Коментар
-
До: Трябва да сменям окачването на g-class
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеНе ме разбра. Пружините дават дистанцията между моста и рамата. Ако старите пружини са уморени и смачкани, сменяйки ги с нови, със същите параметри ще върнеш височината на рамата/купето дето си е била. Сменяш амовете и ако има нещо разбито по окачването, и имаш ново окачване със заводските параметри.
Ако обаче целиш "повдигане"/лифт, трябва и други работи. Обърни внимание на снимката по долу. Ге-то е с такива носачи. Много здрави, но ограничаващи възможностите за лифт и ходове. При тоя тип носачи, оста на пиньна следи движението на носача. От там като вдигаш рамата нагоре моста се завърта и пиньона почва да сочи нагоре. Първо прави обратен ъгъл с кардана, сравнен с ъгъла към раздатката и второ нарушава драстично надлъжния ъгъл на шенкела (ъгъла на Кастор) - проблема с Кастора е само отпред. При малък лифт, тия проблеми се решават с ексцентрични фтулки. Колко обаче издържат тия ексцентрични фтулки е друг въпрос. При голям лифт решенията са радикални.
Поради описаните по горе особенности не може да сложиш и амове с по голям ход. Трябва по дълги. Ако са с по голям ход, трябва колани, които да ограничат хода. Трябва и корекция на буферите.
Вальо drukman има опит. Звънни му.
Снимката е на Чавдар:
Направо изплаши човека!
Още в първия пост човека ти обясни за какво му е окачване, а ти му драпна една лекция..... :-)
Първо оригиналните пружини са почти толкова скъпи колкото и качествени тунингови! Второ при този двигател, комбиниран с офроуд пружини с лифт 4-6 см не се нуждае от Кастер втулки! Моста не се завърта толкова много и няма да има вибрации! Трето - по важно е да се монтират задни противоудърни тампони в пружините за да не удрят витка във витка при крайно събиране на пружината! Четвърто - за такъв тип повдигане най-добре е да се изберат и амортисьори Koni Havy Track. Или с други думи това което ние предлагами и смея да твърдя, с опита който имаме е правилния вариант! Не е най евтиния, но е тествано и работи, а именно: 4 пружини Eibach - разработени по поръчка на Gladiator Offroad Technik, 4 амортисьоря Koni - двутръбни, регулируеми, 2 противоудърни тампона в задни пружини - по дълги от стандартните и от специален материал. Обща цена 2800лв. Ако случайно се появи вибрация и поиска и втулки с изместен център /износен преден кардан, лек луфт в лагерите на пиньона/ 4 броя втулки по 35лв. Монтаж 180лв. Гаранция 1 година!
Колега избирай разумно и правилно! Не винаги цената е решаваща! Има много изписано в този форум какви са опции и варянтите, нискобюджетни в началото и не толкова след 1 година!
Поздрави
Димитър Лазаровwww.offroad24.bg www.remarketa.com www.arena-offroad.com
тел.: 032/277 999; факс: 032/ 277 990; моб.: 0888/ 524 330
Коментар
-
До: Трябва да сменям окачването на g-class
Първоначално публикуван от gladiator Преглед на мнениеУважаеми колега!
Направо изплаши човека!
Още в първия пост човека ти обясни за какво му е окачване, а ти му драпна една лекция..... :-)
Първо оригиналните пружини са почти толкова скъпи колкото и качествени тунингови! Второ при този двигател, комбиниран с офроуд пружини с лифт 4-6 см не се нуждае от Кастер втулки! Моста не се завърта толкова много и няма да има вибрации! Трето - по важно е да се монтират задни противоудърни тампони в пружините за да не удрят витка във витка при крайно събиране на пружината! Четвърто - за такъв тип повдигане най-добре е да се изберат и амортисьори Koni Havy Track. Или с други думи това което ние предлагами и смея да твърдя, с опита който имаме е правилния вариант! Не е най евтиния, но е тествано и работи, а именно: 4 пружини Eibach - разработени по поръчка на Gladiator Offroad Technik, 4 амортисьоря Koni - двутръбни, регулируеми, 2 противоудърни тампона в задни пружини - по дълги от стандартните и от специален материал. Обща цена 2800лв. Ако случайно се появи вибрация и поиска и втулки с изместен център /износен преден кардан, лек луфт в лагерите на пиньона/ 4 броя втулки по 35лв. Монтаж 180лв. Гаранция 1 година!
Колега избирай разумно и правилно! Не винаги цената е решаваща! Има много изписано в този форум какви са опции и варянтите, нискобюджетни в началото и не толкова след 1 година!
Поздрави
Димитър Лазаров, какво лошо да му кажа по принцип как стоят нещата?
Поздрави!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар