Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трябва да сменям окачването на g-class

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трябва да сменям окачването на g-class

    Модела е г250 дизел. Коя марка да избера? Не ми трябва нещо супер професионално и скъпо , не съм състезател . Джипа се кара предимно по асфалт , но искам ,когато се кара извън него да държи окачването,/да не се уморява/.Не ми се иска да сменям окачване всяка година . Трябва ми нещо итинско и здраво. Трябва ли да се сменят и пружините.Как се ''повдига'' Ге-то.Само с пружини и амортисйори или трябва и нещо друго.Начинаещ съм затова и въпросите са ми такива.Благодаря колеги.

  • #2
    До: Трябва да сменям окачването на g-class

    Има разлика между "повдигане" и смяна на окачването.
    Кое по точно?

    Коментар


    • #3
      До: Трябва да сменям окачването на g-class

      Сега съм с оригиналното окачване и примерно сменям пружини и амортисйори,по този начин няма ли да може да се пождигне джипа-3-5см.Това ми е идеята.

      Коментар


      • #4
        До: Трябва да сменям окачването на g-class

        3-5 см ако ти е поуморено оригиналното, ще ги имаш с каквото и да го смениш.
        В твоя случай (ако това, което казваш, за експлоатацията е вярно) няма голямо значение дали ще си купиш оригинални елементи или някакъв кит, уж за повдигане. Така че, избирай - по цена и по максимална гаранция.
        Марки няма да споменавам, понеже повечето вносители и търговци са ТП във форума, а пък ако кажа нещо за някой дето не е ще се изтълкува като реклама.

        Най-добре посети някой от хората, които имат сервизи и опит с различните марки окачвания, и говори с тях - ама как да знаем към кого да те насочим, като не си писал откъде си...
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #5
          До: Трябва да сменям окачването на g-class

          Първоначално публикуван от danco3311 Преглед на мнение
          Сега съм с оригиналното окачване и примерно сменям пружини и амортисйори,по този начин няма ли да може да се пождигне джипа-3-5см.Това ми е идеята.
          Не ме разбра. Пружините дават дистанцията между моста и рамата. Ако старите пружини са уморени и смачкани, сменяйки ги с нови, със същите параметри ще върнеш височината на рамата/купето дето си е била. Сменяш амовете и ако има нещо разбито по окачването, и имаш ново окачване със заводските параметри.
          Ако обаче целиш "повдигане"/лифт, трябва и други работи. Обърни внимание на снимката по долу. Ге-то е с такива носачи. Много здрави, но ограничаващи възможностите за лифт и ходове. При тоя тип носачи, оста на пиньна следи движението на носача. От там като вдигаш рамата нагоре моста се завърта и пиньона почва да сочи нагоре. Първо прави обратен ъгъл с кардана, сравнен с ъгъла към раздатката и второ нарушава драстично надлъжния ъгъл на шенкела (ъгъла на Кастор) - проблема с Кастора е само отпред. При малък лифт, тия проблеми се решават с ексцентрични фтулки. Колко обаче издържат тия ексцентрични фтулки е друг въпрос. При голям лифт решенията са радикални.
          Поради описаните по горе особенности не може да сложиш и амове с по голям ход. Трябва по дълги. Ако са с по голям ход, трябва колани, които да ограничат хода. Трябва и корекция на буферите.
          Вальо drukman има опит. Звънни му.
          Снимката е на Чавдар:
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от Аndro 160; 28-02-10, 08:24.

          Коментар


          • #6
            До: Трябва да сменям окачването на g-class

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Не ме разбра. Пружините дават дистанцията между моста и рамата. Ако старите пружини са уморени и смачкани, сменяйки ги с нови, със същите параметри ще върнеш височината на рамата/купето дето си е била. Сменяш амовете и ако има нещо разбито по окачването, и имаш ново окачване със заводските параметри.
            Ако обаче целиш "повдигане"/лифт, трябва и други работи. Обърни внимание на снимката по долу. Ге-то е с такива носачи. Много здрави, но ограничаващи възможностите за лифт и ходове. При тоя тип носачи, оста на пиньна следи движението на носача. От там като вдигаш рамата нагоре моста се завърта и пиньона почва да сочи нагоре. Първо прави обратен ъгъл с кардана, сравнен с ъгъла към раздатката и второ нарушава драстично надлъжния ъгъл на шенкела (ъгъла на Кастор) - проблема с Кастора е само отпред. При малък лифт, тия проблеми се решават с ексцентрични фтулки. Колко обаче издържат тия ексцентрични фтулки е друг въпрос. При голям лифт решенията са радикални.
            Поради описаните по горе особенности не може да сложиш и амове с по голям ход. Трябва по дълги. Ако са с по голям ход, трябва колани, които да ограничат хода. Трябва и корекция на буферите.
            Вальо drukman има опит. Звънни му.
            Снимката е на Чавдар:
            Уважаеми колега!
            Направо изплаши човека!
            Още в първия пост човека ти обясни за какво му е окачване, а ти му драпна една лекция..... :-)
            Първо оригиналните пружини са почти толкова скъпи колкото и качествени тунингови! Второ при този двигател, комбиниран с офроуд пружини с лифт 4-6 см не се нуждае от Кастер втулки! Моста не се завърта толкова много и няма да има вибрации! Трето - по важно е да се монтират задни противоудърни тампони в пружините за да не удрят витка във витка при крайно събиране на пружината! Четвърто - за такъв тип повдигане най-добре е да се изберат и амортисьори Koni Havy Track. Или с други думи това което ние предлагами и смея да твърдя, с опита който имаме е правилния вариант! Не е най евтиния, но е тествано и работи, а именно: 4 пружини Eibach - разработени по поръчка на Gladiator Offroad Technik, 4 амортисьоря Koni - двутръбни, регулируеми, 2 противоудърни тампона в задни пружини - по дълги от стандартните и от специален материал. Обща цена 2800лв. Ако случайно се появи вибрация и поиска и втулки с изместен център /износен преден кардан, лек луфт в лагерите на пиньона/ 4 броя втулки по 35лв. Монтаж 180лв. Гаранция 1 година!
            Колега избирай разумно и правилно! Не винаги цената е решаваща! Има много изписано в този форум какви са опции и варянтите, нискобюджетни в началото и не толкова след 1 година!
            Поздрави
            Димитър Лазаров
            www.offroad24.bg www.remarketa.com www.arena-offroad.com
            тел.: 032/277 999; факс: 032/ 277 990; моб.: 0888/ 524 330

            Коментар


            • #7
              До: Трябва да сменям окачването на g-class

              Първоначално публикуван от gladiator Преглед на мнение
              Уважаеми колега!
              Направо изплаши човека!
              Още в първия пост човека ти обясни за какво му е окачване, а ти му драпна една лекция..... :-)
              Първо оригиналните пружини са почти толкова скъпи колкото и качествени тунингови! Второ при този двигател, комбиниран с офроуд пружини с лифт 4-6 см не се нуждае от Кастер втулки! Моста не се завърта толкова много и няма да има вибрации! Трето - по важно е да се монтират задни противоудърни тампони в пружините за да не удрят витка във витка при крайно събиране на пружината! Четвърто - за такъв тип повдигане най-добре е да се изберат и амортисьори Koni Havy Track. Или с други думи това което ние предлагами и смея да твърдя, с опита който имаме е правилния вариант! Не е най евтиния, но е тествано и работи, а именно: 4 пружини Eibach - разработени по поръчка на Gladiator Offroad Technik, 4 амортисьоря Koni - двутръбни, регулируеми, 2 противоудърни тампона в задни пружини - по дълги от стандартните и от специален материал. Обща цена 2800лв. Ако случайно се появи вибрация и поиска и втулки с изместен център /износен преден кардан, лек луфт в лагерите на пиньона/ 4 броя втулки по 35лв. Монтаж 180лв. Гаранция 1 година!
              Колега избирай разумно и правилно! Не винаги цената е решаваща! Има много изписано в този форум какви са опции и варянтите, нискобюджетни в началото и не толкова след 1 година!
              Поздрави
              Димитър Лазаров
              Е, какво лошо да му кажа по принцип как стоят нещата?
              Поздрави!

              Коментар


              • #8
                До: Трябва да сменям окачването на g-class

                Благодаря.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X