това което казвате за ровъра е съвсем нормално, той е единствения автомобил от тоя клас на който задното окачване с wish bone, който е виждал ровер отдолу ще се сети, там е магията
ами горните носачи са обединени в един под формата на равнобедрен триъгъник, в двата края на основата е закрепен на шасито, върха на прасето на моста, там има и шарнир или унибал или обикновен кумен тампон. така не остава почти нищо което да ти ограничава движението на моста и стават големи ходове. като добавим и факта че ровърите нямата задна стабилизираща щанга /понякога и предна/ и готово
другия такъв автомобил за който се сещам е jeep liberty
В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Не е моя снимката. Все още умувам. Ако забелязваш има 2" подложка. Нали знаеш къф съм фен на подложките
До няколко месеца и предния мост ще е с три точково захващане"three link".
Ако се издъня ще връщам двата горните носачи.
мисля че фирмата супер флекс имат такова окачване за jeep порови и ще намериш концепцията. не е много просто защото над мястото кадето битрябвало да се хващат рамената е картера
мисля че фирмата супер флекс имат такова окачване за jeep порови и ще намериш концепцията. не е много просто защото над мястото кадето битрябвало да се хващат рамената е картера
ама ти си талантлив, ще се справиш
значи доста го произвеждат, също рубикон експрес, клайтън и др. за които не се сещам в момента. това е въпросното лонг арм триъгълно окачване за което рева от толкоз време . а иначе сава, как може да пропуснеш такива върхове в атомобилостроенето като форд аеростар и сузуки витара, които са също с wish bone.
кинекс, стоковия ZJ дава учудващо голям RTI, виждал съм го на нашта рампа. този по принцип на снимката теоритично е отлепил задната гума, ако се вгледаш.
Дима, коефициента зависи и от колесната база и размера на гумите.
мисля че фирмата супер флекс имат такова окачване за jeep порови и ще намериш концепцията. не е много просто защото над мястото кадето битрябвало да се хващат рамената е картера
ама ти си талантлив, ще се справиш
ами то монтажа не е проблем, повечето китове са или болт-он или велд- он и всичко необходимо е включено. проблема е в жълтичките
мисля че само супер флекс имат предно 4линк окачване за jeep другите имат само задно такова, а предното е просто лонг арм. нали аз съм с такова на рубикон експрес.
иначе това за болт он или уелд он може да си го заврат отзад американците. досега не е имало случай нещо да пасне на колата, винаги се преправя ... стругари фрезисти ... други пиияници. да не говорим за огромната камара железа които просто изобщо нестават за това за което ги продават. американците са простаците в света на тунинга
Коментар