Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TOYOTA FJ80 -> TOYOTA HFJ80 (TJM 2")

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Увеличението на артикулациите е осезаемо.
    Каква е разликата в дължините на амортисйорите(min-max)

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров
      Да не бъркаме автомобилите за траял с тези които се движат и по пътищата. Защото тази Тойота по-горе спокойно си кара по автомагистралата с 160+ без никакви проблеми, увеличаване на динамични коридор и прочие... Гранд Чероки с 4.5" на пътя е леко недоразумение... Такива грандиозни ходове без загуба на устойчивост и стоеж на пътя може да прави само автомобил с база от порядъка на тази Тойота (за сметка на усукване на шасито)...
      ГрандЧерокито и без тоя лифт си е недоразумение на пътя.

      Коментар


      • #18
        аз когато си тествах вранглера ползвах мотокар. системата е лесна, на вилицата се слага едно кофражно плътно /или нещо друго/ и вдига едната предна гума, докато колата застане на кантар, после се кефиш и снимаш
        ако не намерите мотокар ставало и с фадрома но това не съм пробвал.
        Прав си Сава, добра идея е това с мотокара. Но по принцип понеже ни се иска да направим нещо което за постоянно да използваме - и не само ние май ще помислим за платформата която Митко предложи. Ще вземем да си направим една да си правим тестове...

        Митко моля дай размери да не търсим...и да са ни сравними резултатите...

        иначе резултата е впечатляващ, но незабравяйте големите ходове са за сметка на стабилността в завой /освен някои изключения/
        Така е Сава затова и избрахме общо взето най-консервативния тунинг от само 2". Новите пружини в съчетание с 6 сантиметровите амортисьори правят отлична комбинация и реалния резултат е че в момента автомобила седи по-добре на пътя отколкото с оригиналното окачване но разбира се трябва да се отчете че оригиналното вече имаше износване...
        кога ще и сложите и лебедка ?
        Скоро, заедно с броните отпред и отзад. Окачването си иска още малко килограми за да застане както следва тъй че е въпрос на време да се монтират и металните брони...
        Първоначално публикуван от kinex
        Увеличението на артикулациите е осезаемо.
        Каква е разликата в дължините на амортисйорите(min-max)
        Приблизително колкото се вижда на снимката симетрично и при сгъване. Разликата в хода на амортисьорите е много по-малка от разликата в хода на окачването която се получава като резултат... Амортисьорите са от вътрешната страна на една лостова система и резултата е логичен...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от kinex
          ...За хода на амовете:
          Аз вече маи взех да се потрисам с тоя ход ама кво да направя като в главата имам само милиметри.
          Вече се точиме на кръчмата за твоя сметка , така, че сме в очакване - kinex - coming soon...

          Коментар


          • #20
            Аз ще си платя за незнанието но това няма да са наи-лесно спечелените 100лв от теб

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X