Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скоби за ресори на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Yordan Kolev
    Първоначално публикуван от Стефан
    Мда. Руснаците потвърдиха ...
    Само че не автоматна стомана щота тя си е автоматна. Става само за НЕОТГОВОРНИ детайли. Сложи Ст 20, като за бели хора и яки джипове. Трябва да ива в "Ангел Стоилов".

    http://www.astoilov96.com/bg/about.htm
    За тия детайли си е таман. До сега не съм чул някой де скъсал такава скоба която е направена качествено. После и се прави термообработка, цинк и е готова.
    А бе може и да не се къса ма разбите не държат,разхлабват се даже и с федерки.
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #17
      Хрома се добавя в стоманите в повечето случаи за повишаване на твърдостта, но пък увеличава крехкостта. И задължително се прави термообработка.
      Така, че за тези скоби дори е противопоказно да използваш Х-ва стомана.
      Ориентирай се към нещо от сорта на Ст20.

      Коментар


      • #18
        скоби при ресораджийте колкото и каквито размери си поискаш , жалко че повечето са араби и неможеш да се спазариш аз лично нямам оплакване 10лв на брой и са качествени /важно е резбата да е ситна/
        ------------------------------------
        тел. O878 9ЧЧ 999

        Коментар


        • #19
          Мале! Ква е тая каша бе.
          Нищо не е закалено преди да се закали. От това става твърдо и не може да се обработва хич. Естествено че детайла се прави от сурова стомана и се закалява след това. Йори имаше пред вид че автоматната стомана може да се закалява, щото има стомани които не могат по принцип. Не се получава.
          Сплавите с означение Ст ХХ са желязо и въглерод и толкова. Каквото друго има в тях е микропримеси и се явява нежелано но неизбежно замърсяване.
          Когато след това има още букви и цифри значи че стоманата е легирана с нещо си в някакви си количества.
          Виж в търсачката на достъпните ти езици по ключовите думи "марочник на стоманите" примерно.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Стефан
            Нищо не е закалено преди да се закали. От това става твърдо и не може да се обработва хич. Естествено че детайла се прави от сурова стомана и се закалява след това.
            Доколкото разбрах,след всичко изписано до тук(за което благодаря на всички) правилният материал за скоби е Ст 20,но трябва ли да се закали след направата им?
            sigpic УАЗ-452

            Коментар


            • #21
              Категорично да. Не знам до колко, сигурно до 45-50 по Бринел. Премери сегашните. Нямам свалени.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Стефан
                Категорично да. Не знам до колко, сигурно до 45-50 по Бринел. Премери сегашните. Нямам свалени.
                Изобщо нямам представа как става това.Моляте, обясни на по-разбираем език, да не продължавам с тъпите въпроси.
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #23
                  С твърдомер Машина такава.



                  Моя успешно го скапаха. Не ми е останало време да го оправя. Направи ги и ме подсети да ти изровя телефона на едни читави термисти. Ще премерят старите, ще закалят новите. Струва петнайсетина лева. Знаят занаята, работят грамотно.

                  Коментар


                  • #24
                    Еми вземи едно металознаие и прочети малко.

                    Стомани със въглеродно съдържание до 0.3 въглерод се водят незакаляеми(защото дори след термична обрабитак свойствата не ми се променят съществаено),използват се за неотговорни детийли и други групости за които сега не се сещам.

                    Стомани от със съдържание над 0,3%С се водят вече закаляеми.

                    От 0,3 до 0,8(може и да не беше 0,8 говоря на изуст може и 0,6 да беше) стоманите се използват за всякакви детайли отговорни и неотговорни(валове,оси,болтове и др.)

                    Над 0,8%С стоманите се водят вече инструментални(ножове,метчици,свредла и тр.)

                    Стоманите се овъглеродяват до около 1,4-5%С не помня точно защото по голямо води до много високи твърдости и не се използват.

                    Освен по горното разделеня иама и други-автоматни,котелни и легирани и др.(много са не ги помня всичките баш)

                    Говоря на изуст ако искаш мога да потърся материалознанието и да ти давам всичко с конкретните данни.

                    ЧАО
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #25
                      Малко му е УАЗа, та искаш да го забъркаш във всички световни пороци наведнъж ...))

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Малко му е УАЗа, та искаш да го забъркаш във всички световни пороци наведнъж ...))
                        Хахахах

                        Ти направо ме разби.

                        Пък УАЗ си е удоволствие за тоя дето го кефи.
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #27
                          Хора страшни сте Вече може да се каже,че ме просветлихте достатъчно по въпроса със скобите и основно металите,за което съм Ви много благодарен!!!
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • #28
                            Преди време имаше една тема болтове за джанти. Там се развихри пак някакво високо технологично стоманено обсъждане. Тогава обясних, че боловете се поръчват в специализиран завод за подобни неща където хората са светнати на стоманите от много години и произвеждат нащата както трябва. Цените им баха 2-2,5лв за болт с покритие и размери на клиента. Направи ми впечатление, че не се търси най ефикасния начин човек да се сдобие с търсения от него продукт, а се води някаква безмислена дискусия за разгрявка на пръстите. Предлагам да се направи една тема и в нея да се сложи цялата информация за това кой детайл от каква стомана се прави, къде се прави и по този начин да се улесним взаимно.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #29
                              Хе-хе. Точно така на пръв поглед елементарно изглеждат наистина дебелите въпроси. Искаш ли да ти дам няколко хиляди страници по въпроса набързо и кратко да ги разкажеш?)) В къщи имам достатъчно, другото знам къде да го намеря.
                              Нито време, нито сили ...(((

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X