Здравейте, чудя се как да си направя стабилизиращата щанга на предния мост да се прекъсва когато карам офроуд, и да работи като едно когато съм на асфалта. Мога да си поръчам внос някакви готови комплекти за тази цел, мога и да си изрежа на лазер каквото е необходимо за целта, обаче аргончика, с който говорих, каза че заварката ще се спука. Готовите представляват планка с отвори за два болта, на която има заварена тръба с канал. В тръбата се вкарва отрязаната част от щангата и този канал се пълни със заварка. Значи има начин да се завари, а и не съм прочел по чуждите форуми хората да ги носят на отгряване и после пак закаляване. Другото нещо, което ми идва на акъла, е да направя на ръка на двата края на отрязаната щанга по един шестостен, да си отрежа две дебели планки със същия размер шестостен и отвори за болтове за да се свързват двете части на стабилизиращата щанга, да ги понабия в щангата и тогава да се заварят. Щангата е 25мм диаметър, на работа можем да режем до 25мм, имаме разни манганови листове, не ми се занимава със закалявания и т.н. Идеята ми е, че тогава сглобката ще е основно механична и заварката няма да е под толкова голямо натоварване, че да се пука. За тази идея какво ще кажете?
От Пловдив съм, ако някой има опит с подобни неща или знае кой ще се навие да направи заварките, моля да каже. Аз ходих при онзи аргончик в началото на Рогошко шосе, Джамбо, но човека направо отказа да се занимава, според него нищо нямало да стане.
От Пловдив съм, ако някой има опит с подобни неща или знае кой ще се навие да направи заварките, моля да каже. Аз ходих при онзи аргончик в началото на Рогошко шосе, Джамбо, но човека направо отказа да се занимава, според него нищо нямало да стане.
Коментар