Здравейте,
Вчера счупих основния лист на заден десен ресьор и понеже така и така явно ще се прави ми дойде една налудничева идея за лифт на цялата джипка. И пускам тази тема за да събера информация кое е най-добре да се направи в случая.
Целта на упражнението е да се вдигне джипката и да се умекоти возията, че сега вози като каручка и всяка една дупка я усещам.
Прилагам снимки на Камиончето и какво има отдоле, както и счупеното лисче на ресьора. Даже счупените листове са два, другия е от другата страна ама нали не е основен и не съм си играл да го сменям него.
Тези счупените листове с какви мога да ги сменя, ако можете да ми кажете кола от която да стават?
Кое е най-лесно за правене, евтино като вариант и дава резултат в дигането на джипката и няма да я счупи съответно. Четах по форума за най-различни неща. Сваляне на мостовете под ресьорите, подлагане на блокчета на захващанията на ресьорите, вариант пружина и ресьор, удължаване на ушите на ресьорите може да има и други, но в момента не се сещам.
Кое какви плусове и минуси има, кое се прави лесно и кое трудно.
P.S. Забравих да дам пълни характеристики на камиончето. Нисан Патрол модел К-160, 2.8 бензин, къса база с пласмасовия покрив
, година 1983-1984 за годината не съм много сигурен
Вчера счупих основния лист на заден десен ресьор и понеже така и така явно ще се прави ми дойде една налудничева идея за лифт на цялата джипка. И пускам тази тема за да събера информация кое е най-добре да се направи в случая.
Целта на упражнението е да се вдигне джипката и да се умекоти возията, че сега вози като каручка и всяка една дупка я усещам.
Прилагам снимки на Камиончето и какво има отдоле, както и счупеното лисче на ресьора. Даже счупените листове са два, другия е от другата страна ама нали не е основен и не съм си играл да го сменям него.
Тези счупените листове с какви мога да ги сменя, ако можете да ми кажете кола от която да стават?
Кое е най-лесно за правене, евтино като вариант и дава резултат в дигането на джипката и няма да я счупи съответно. Четах по форума за най-различни неща. Сваляне на мостовете под ресьорите, подлагане на блокчета на захващанията на ресьорите, вариант пружина и ресьор, удължаване на ушите на ресьорите може да има и други, но в момента не се сещам.
Кое какви плусове и минуси има, кое се прави лесно и кое трудно.

P.S. Забравих да дам пълни характеристики на камиончето. Нисан Патрол модел К-160, 2.8 бензин, къса база с пласмасовия покрив


Коментар