Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за докарване на ходове при WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси за докарване на ходове при WJ

    Значи Wj-ят го купих с ясната мисъл , че ще си остане моя кола завинаги , под която ще лежа и ще човъркам нещо (засега успешно се справя) . След като попремахнах някой дребни проблеми по него през последната година е време да го направя малко по "гъвкав" . Виждането ми винаги е било за джип с ходове , никога не съм искал висок джип с големи и широки гуми или така наречените кафеджийски . Максимума гуми които ги виждам като размер в крайната картинка е 265/65/R17 или 265/70/R17 . За да ви стане ясно каква е представата ми ето на този клип https://www.youtube.com/watch?v=XYLZMvVkQIU&t=109s на 0:20 , 0:50 и 1:10 секунди ясно се вижда какво аз за себе си харесвам и искам да постигна , макар и може би не чак така . Въпросите ми са откъде да започна ? Кое всъщност прави ходовете големи в един джип . Пружини и амове или носачите са приоритет ?

  • #2
    Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
    ... е време да го направя малко по "гъвкав" . Виждането ми винаги е било за джип с ходове , никога не съм искал висок джип с големи и широки гуми или така наречените кафеджийски .
    ...Въпросите ми са откъде да започна ? Кое всъщност прави ходовете големи в един джип . Пружини и амове или носачите са приоритет ?
    Не мога да давам акъл - карам две стокови Jeep-ки. Знам само, че Jeep във фабричен вариант имат най-добрите и дълги "ходове" от всички други автомобили. Хамериканската концепция за каране по "пресечена местност" на първо място си поставя за цел никога нито едно от колелата да не загуби контакт с терена и общо взето считат това за достатъчно, затова продават предимно "плешиви" джипки без блокажи и др. шандърми. За "Гранд Чероки", което си е mall cruiser за по-големи ходове - повдигане.
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • #3
      Повдигане добре , ама с меки амове и пружини ли , ако е с твърди мисля , че няма да следват терена . Гумите си мисля , че колкото по-голями , толкова по се обезмисля това с ходовете . Носачи с унибали или джони джойнтове , какво става с А рамото и т.н и т.н. Хиляди въпроси имам . На един от Роувърите в клипа забелязвам , че амортисьора му прави супер голям ход , а пружината се отлепя от дифа , това ме кара да мисля , че май по добре амове с голям ход и сток пружини . Вижда се , че са и с лонг арм-ове , аз мисля за сега да пробвам с фабрична дължина и унибали или джони-та ама и от двете ли страни на носача , само от едната ли . Е такива въпроси ме тормозят .

      Коментар


      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        Ако мислиш сам да го правиш - недей Ще четем после теми за "шими", за прецакан преден кардан и 1001 други проблеми. Какво ти липсва при сегашната комплектация ? Откъде искаш, пък не можеш да минеш ? Разчекни го малко по бабуни и пусни през това време някой да те снима - ще видиш, че ходовете са си достатъчно "ефектни" и в този вид. Не като на тия от клипчето, но ще приличат Точно за повдигане на WJ има множество теми в този форум - стари са, но си струва да ги потърсиш.

      • bmwww
        bmwww коментира
        Редактиране на коментар
        Сърбят си ме ръцете просто .

    • #4
      Така....моите две стотинки по темата.
      Във фабричния си вид WJ стои меко казано като малко по високо комби,което е и самата истина де.Първо е нисък и с това голямо купе,и по тесни мостове,погледнато отзад,прилича на теснолинейка.Не знам как я мислиш да сложиш по дълги амове и да си останеш със сток пружини.....Скоро,правих едно такова,4.7 мотор.Четири пружини с четири амортисьора +5 инча,1600 лева бяха по спомени.На ''А''рамото се слага една подложка,вече се продават на много места,към 60 лева беше,аз изрязах една на лазер след сваляне на шаблон и се запази ъгъла на носача.Предния кардан се лекува като се сваля раздатката надолу, и ъгъла на карето идва както трябва.Моя съвет е че няма смисъл да слагаш унибали на фабричните,къси носачи.Ако са разбити тампоните,купи полиоретан смени ги и давай газ.Ако малко от малко ти се отдава,може да си правиш всичко.Не слушай глупости че ще има шими и т.н. за да има значи има причина,и това се лекува.....та така.
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • #5
        Малко спам - като чуя , че WJ е комби хем се дразня , хем виждам , че е така, обаче никой няма да сложи цели мостове на комби , или да му сложи 3 блокажа . Системата му е уникална и от към закъсване честно не виждам при какви условия това може да стане при рамни други показатели като гуми и ходове с други джипки . Иначе по темата - Какви амове и пружини взе , правилно ли разбрах , че крайния пезултат е 5 инча отгоре ? Това ме устраива идеално с едни 31ци . Може би по напред като ми писне бих му отрязал фабричните стойки и да му присадя едни лонг-ове , за сега все още ми е жал , а иначе за унибалите и джонитата , искам да си направя е така за мерака едни къстъм шорт армове .

        Коментар


        • #6
          Комплекта бе закупен от офроудтунинг,има ги в нета,иначе са в Стара Загора.Профайдър бяха амовете и пружините.Въпреки че казах на собственика да вземе гуми 265/7516,той пристигна с нови гуми 285/75/16,които не исках да слагам,ама щом човека иска-запалих флекса,изрязох прагове,вежди,брони,малко бой с големия чук и стана работата.С тези унибали ще усещаш всяко камъче по пътя,не вярвам да си състезател,та полиоретана е добре.
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
            ... крайния пезултат е 5 инча отгоре ? Това ме устраива идеално с едни 31ци . ... .
            А пък на мен ми звучи като едно силно безсмислено упражнение. 5" лифт и 31"? Сериозно?!?

            Моя WJ беше с гуми 265/70 R16, което е 30.6" Кажи го 31. Пружините бяха ОМЕ с около 1" лифт. Е, гумите триеха тук-там при пълно навиване на волана, но това не ми е било проблем.

            Лифт се прави за да се вкарат по-големи гуми. Иначе е пълна безсмислица, която може да изглежда вчепетляващо за пред някое кафе.

            А дали ти ще подскачаш или не, това не променя факта, че този модел не е мислен за офроудър. Вярно е, че има достатъчно мощни двигатели и в комбинация с quadra drive може да се представя достойно в много случаи, но, ако бъде подложен на по-хард изпълнения, няма да живее дълго ...



            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #8
              Не споря, подскачам си просто иначе лифт не е ли добра комбинация с 31ци за да си "влизат" в калника т.е. да си има големи ходове . То това е и целта ми . Не искам да слагам големи гуми и да го режа , не че ми пука за резането на калниците ама ми се вижда безсмислено . Както ми се вижда и безсмислено да му удължавам бъмп стоповете , все едно нищо не е направено , ще си има същите ходове като сток , но ще е по-висок и с по-големи гуми , а аз изобщо не търся това като краен резултат . Даже бих го вдигнал с пружини и амортисьори и бих разкачил биалетките , почти съм сигурен , че това за сега ще ми начеша крастата . Въпроса е не ми ли трябват меки или равни като показатели със заводските амове и пружини ? И от там идва проблема . Не мога да намеря никакво инфо с ТТ данни . Иначе горе доле това ми е хода в момента , може още малко .


              google upload manager

              Достоверно ли ще е измерването на моите амове ако разкача биалетките и увися мостовете на подемник за да ги премеря колко се "разпъват" и след това "сгъна" моста от едната страна за да видя колко се свиват на макс ? Вече на по тези показатели за знам какво искам и какви нови да търся ? Съответно и пружини ? Гледам , че като резервна част се продават пружини предни с дължина 413мм ама за Овърленд ли са , не са ли нали бил фабрично повдигнат с 1 инч . За амове пък намирам 333мм на 514мм , което е 18см ход .
              Последно редактирано от bmwww; 01-12-21, 07:54.

              Коментар


              • bmwww
                bmwww коментира
                Редактиране на коментар
                Гледам има някакви амове Ranch RS5000 и RS9000 , някакви насоки или мнения за тях ? А и подложки на 60мм за пружините намирам като краен , много краен вариант ако не намеря пружини .

            • #9
              Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
              Не споря, подскачам си просто иначе лифт не е ли добра комбинация с 31ци за да си "влизат" в калника т.е. да си има големи ходове . То това е и целта ми . Не искам да слагам големи гуми ...
              Навирен джип с малки гумета ... Бляк!

              Преди да се притеснявам дали ще ми стигнат ходовете, аз бих се притеснявал за това, което виси отдолу

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20160318_15_20_24_Pro.jpg
Прегледи:161
Размер:342.1 КБ
ID:6796146

              Примерно гредата, която се вижда на горната снимка. Това беше едно от най-блъсканите места на двата джипа, които съм навирал в гората. А и на двата не висеше чак толкова надолу ...

              На Хюндая я бях смлял и изкривил до степен да започне да опира в минаващия над нея кардан, та се наложи да се смени. На Патрул-а не стигна чак до там, но беше винаги излъскана до блясък и подбита от удари в камъни.

              Или примерно дифовете. Щото на Гранда те са едни здрави ...

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:021286327.jpg
Прегледи:105
Размер:37.2 КБ
ID:6796147


              Тези неща се вдигат нагоре само с по-големи гуми ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #10
                Мда , и на моята греда е леко закривен единият ръб ама това е заради дългата база , иначе за дифовете не се притеснявам , моят офроуд е горски по черни "провиснали" пътища които се борят с ходове , не катеря камъни и скали , не влизам в кал и реки . По скоро да стигам до някое хубаво местенце на върха на планината и да си релаксирам там . Джипа и сега не ме предава , ама както казах - сърбят ме ръцете и ми се харчат пари по него и то най-вече от свободия , общо взето за лично удовлетворение . Технически е здрав и проходим като за мен дори и сега . Дифове не съм опирал никъде за сега . Общо взето почвам да се ориентирам в сметките , само не знам кои амортисьори и пружини ще са меки като стоковите . Бъмп стоповете няма да ги пипам и биалетките ги махам в гората . Абе искам го разчекнат и това си е . Иначе моят офроуд е нещо от рода на 20км/ч .

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X