Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане само на задната страна на Хюндай Туксон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повдигане само на задната страна на Хюндай Туксон

    Здравейте колеги , притежавам, въпросния джип модел 2007г на бензин и газ. Доволен съм от пътния просвет, на колата .Върши ми работа,но като го напълня с бензин и газ. Сложа и резервната гума в багажника която според мен си тежи не малко ,кача и семейството и някой друг сак, задницата на колата видима пада. Във връзка с това ако сложа подложки на макферсона и я повдигна с неповече от 2.5 см, само от зад -това ще оказва ли някакаво влияние на трансмиясата и функционирането на режима на 4х4 . Благодаря.

  • #2
    Едва ли ще окаже влияние на споменатите от теб възли и агрегати.2.5 см са много малко за да има негативни последствия.Това го казвам като човек който си купи джип с 45 см пружини а сега е с 57 см,та така......не мисля че ще имаш проблеми.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

    Коментар


    • bullet_pk
      bullet_pk коментира
      Редактиране на коментар
      Ти пък как можеш да сравняваш Витара с този паркетник..? За него 2.5 см може да са твърде много

    • ivo929
      ivo929 коментира
      Редактиране на коментар
      Витарите съм ги приключил отдавна.......Говорех за чероки xj

  • #3
    Ок, повечето ги повдигат в комплект, а аз искам само задницата и затова се зачудих дали няма да някакви последствия за 4х4 системата. Благодаря.

    Коментар


    • #4
      Така колата ще стане карикатура, много смешно навирена отзад.
      2,5 см не са никак малко, вярвай. Витарите като ги вдигнем с 5 см стават доста по-свирепи на вид сравнени със стоковото окачване.

      За твоя казус има измислени окачвания с помпещи се амортисьори. Дъртите астри(F май бяха-преди "полицейските) във варианта комби са с точно такива амортисьори-с изведени вентили като за гума в багажника, и си ги напомпваш, респ. повдигаш задницата когато е натоварена. После ги изпускаш, и колата си остава в кондиция независимо от натоварването.
      Разтърси се за нещо подобно. Това с перманентен лифт отзад не е добро решение.
      Ако вдигнеш и отпред-става супер. Не е нужно, както обясняваш, но за да е еднаква колата отпред и отзад, и да не ти се смеят по улиците...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Така колата ще стане карикатура, много смешно навирена отзад.
        2,5 см не са никак малко, вярвай. Витарите като ги вдигнем с 5 см стават доста по-свирепи на вид сравнени със стоковото окачване.

        За твоя казус има измислени окачвания с помпещи се амортисьори. Дъртите астри(F май бяха-преди "полицейските) във варианта комби са с точно такива амортисьори-с изведени вентили като за гума в багажника, и си ги напомпваш, респ. повдигаш задницата когато е натоварена. После ги изпускаш, и колата си остава в кондиция независимо от натоварването.
        Разтърси се за нещо подобно. Това с перманентен лифт отзад не е добро решение.
        Ако вдигнеш и отпред-става супер. Не е нужно, както обясняваш, но за да е еднаква колата отпред и отзад, и да не ти се смеят по улиците...
        Ок, само, че с половин резвоар бензин и като сложа за 40 лева газ, / поема и още газ/ сложа и резервнта гума която според мен си тежи . Става точно обратното вдига се предницата ,а аздницата .... затова с тия малки см и искам да я изравня нищо повече.Благодаря за мнението . Знам ги тия амортисьори слагаха точно на тия астри Ф на комбитата.,на първо раздване не ги намерих , но все пак първото, ми желание да пробвам с подложки ако успея да намеря и такива че нещо не ги намирам и тях..

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Витарата беше с 40 литра бутилка отзад, резервна гума на вратата(после в "багажника), там също джек, метален сандък с инструменти, гидория, котва, абе със сигурност повече килограми от тези дето ги споменаваш, и пак не и се вирваше предницата. Това при къса витара, която си е ташак като кола.
          При теб не вярвам нещо да се промени от 40 литра гориво в повече. Щото бензина си е предвиден да е там, пълен резервоар, гумата също, остават едни 30 кг газ. И бутилката де, ама пак е нищо.

          Но както сметнеш, аз казах моето виждане, другото си е твоя работа.

      • #6
        Най-вероятно,въобще няма да усетиш ефект от тези подложки,само занимавка.И може би съвсем леко влошаване на работата на амортисьорите...Аз като сложих въздушни възглавници в пружините ,беше минавка отвсякъде

        Коментар


        • #7
          А ако просто си смениш оригиналните пружини с нови? Някои производители предлагат, освен оригинални, и Heavy Duty вариянт.

          Имах преди години Кия Спортидж 1. Оригиналните пружини омекнаха и започна едно дрънчене и удряне в тампоните. Смених ги с втора ръка и проблема изчезна. Вярно, че после ги смених и с по-високи, но вече търсих повдигане и по-високи гуми.

          Тогава рових доста из руски и английски форуми и всички ревяха и сменяха задни пружини на Кия. Просто материалът им е кофти и с времето омекват. Ама ние какво очакваме от 15 годишни бараки..?

          Та поразрови из каталозите на производителите на пружини. Виж дали някой предлагат HD за модела и дали могат да се поръчат. Но дори и стандартни, но нови ще оправят проблема според мен.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
            Най-вероятно,въобще няма да усетиш ефект от тези подложки,само занимавка.И може би съвсем леко влошаване на работата на амортисьорите...Аз като сложих въздушни възглавници в пружините ,беше минавка отвсякъде
            В какво се изразяваше минавката? Сериозен съм в питането, защото мой добър приятел, без да слуша негативните мнения, заложи САМО въздушни възглавници в задното окачване на Опел Виваро, преработен в кемперо-пътнически вариант. Та ако има сериозни причини, да го карам да качва пак и пружините, докато не е закъсал някъде с цялата фамилия вътре


            Последно редактирано от коко келеша; 20-09-21, 09:41.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • krassitch
              krassitch коментира
              Редактиране на коментар
              Вози страшно твърдо,като каруца.Не може да се махнат пружините,а възглавниците са монтирани вътре в пружините.Следователно,възглавниците пречат на амортисьорите и на пружините да си вършат нормално работата.При Опел,ако се монтира възглавницата вместо пружина,може би е добро решение-при мен беше невъзможно това...

            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря!

          • #9
            По въпроса на питащия, ако не те затруднява руския - https://www.drive2.ru/l/474647351034643286/

            Накратко - при сменено задно окачване с нови части и подложки +30мм, задницата е "отлепила" с 8 см
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #10
              Първоначално публикуван от петко12 Преглед на мнение
              Здравейте колеги , притежавам, въпросния джип модел 2007г на бензин и газ. Доволен съм от пътния просвет, на колата .Върши ми работа,но като го напълня с бензин и газ. Сложа и резервната гума в багажника която според мен си тежи не малко ,кача и семейството и някой друг сак, задницата на колата видима пада. Във връзка с това ако сложа подложки на макферсона и я повдигна с неповече от 2.5 см, само от зад -това ще оказва ли някакаво влияние на трансмиясата и функционирането на режима на 4х4 . Благодаря.
              я първо измери височината до веждите колко ти е до земята за да го сравниш с някой неклекнал и с какъв размер гуми си, защото моя Тусон е 2005г. и се кара с пълен резервоар бензин и газова бутилка, а не е клекнал.
              При теб най-вероятно са ти омекнали пружините

              аз сменях амове, че бяха изпуснали старите, но височината не се промени, само почна повече да подскача, но това е друга тема.
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #11
                Аз също съм за смяна на пружините.
                Ако оригиналните са скъпо-завода в с.Крън произвежда всякакви пружини. С техни пружини съм на "бегачката", слагани още от Бакалов, не са мръднали, а са видели много бой и зор.
                Само трябва да знаеш какво искаш. Пружините си имат характеристики, но в завода може и да знаят какви са точно тези пружини.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X