Първоначално публикуван от targa
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за монтаж на долни носачи(пушки)
Свий
X
-
В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
Опитвам се да обясня от какво значение е правилният монтаж на носач/носачи/ при всяко едно окачване , както и всеки един елемент от окачването и управлението. Защото освен на targa , на другите не им е ясно кое как се движи , и за тях , ъгъл , дължина , наклон , ход , не са от значение , най-вече за господина с "мъртвото" захващане.
-
Говорим за "пушки". Няма горни/долни. А "панхарда" е задължително да е с еднакъв наклон и дължина с кормилната щанга ,като захватите (забележи захватите) трябва да образуват колкото се може по-хоризонтална линия. А на кой колко му е ясно съм сигурен че не си на ясно.
-
-
Какво е "сее"? Плод на ограничен до кулинарията речников набор, чийто ползвател който редовно е "сял" брашно (грешен изказ на "пресявал")? Тресе, тръска - пресява? Само монтьор, който е учил за и работил като баничар трябва да е въвел това понятие!
Коментар
-
"Баничарят" "преквалифицирал се в монтьор" е с доказан опит в правенето на окачвания (включително и на състезателни 4×4 МПС) на не един и два автомобила!!
Интересно е, вашият опит (работещи проекти) какви са, "гос'ине с богат НЕкулинарен речников набор" ?
П.П.: Относно "носачите" - в родилното на автомобила (САЩ) си ги именуват баш "upper" (горни) и "lower" (долни) control arms ("bars").
Без значение за независимо окачване или цял мост става въпрос .
/вярно е и, че като стане въпрос за "горни" ги асоциираме веднага с "А-рамената".
(същото като с "диференциал"-а)/
"Панхарда" примерно си е баш "upper control arm"
(просто ни е по-богат езика )Последно редактирано от BulAf; 02-10-20, 14:49.
Коментар
-
Малко по малко се работи по замисъла-специално когато го направя и пробвам многократно във всякакви условия,ще информирам всички,кое,как.Всичко си правя сам,в гараж,след работа.
То и отзад нямаше как да стане на пружини черока,но стана и вече година всичко си е ок.Благодарен съм на съветите на всички,продължавайте.
А,''господин хихи'',може да викаш на някой друг,казвам се Ивайло Димитров,и без да ме познаваш,лекичко се бъркаш с такива обръщения.......Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
Иво, мн ого теоретици тук, а аз да ти кажа моето виждане, пък ти си реши дали да го ползваш.
Не съм виждал окачване с пушки при което те да са под ъгъл спрямо рамата. И на ровъри, и на тойоти и на патроли-все са си успоредни на рамата.
Те ти дават стабилност на моста откъм реактивната сила, без да има нужда от горни носачи, като пр 4 линково или с А-рамо.
Панхарда ти дава страничната устойчивост. И така вече имаш всичко което ти трябва.
Но май ти тези неща си ги знаеш.
Просто исках да кажа,ч е не съм виждал друг вид монтаж на пушки освен успоредно на рамата. Ако ги захванеш в една точка(максимален ъгъл) печелиш от ход на окачването, но влизаш в друг филм-как да осигуриш закрепването на носачите към рамата. Тампоните ще сдадат много бързо, заради по-голямото натоварване.
И пак ще имаш нужда от панхард. Не виждам смисъл да бягаш от утвърдена и доказана в практиката конструкция-успоредните носачи,
Ако ще правиш изчанчена бегачка или супер траялджийка има много място за извращения, ама твоя случай май не е такъв...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Не,не искам никакви бегачки и траяладжийки.Просто вече не остана какво да се прави по този джип,и леко се дразня като му видя хилавите и къси носачи отпред.Като казах носачите да са под ъгъл,имах предвид,лек такъв.Сегашните носачи са с лек ъгъл навътре и затова попитах дали да го копирам.В момента работя по гредата на която ще са задните захвати и която ще носи раздатката.Лошото е че следващия месец съм плътно на работа и ми оставя малко време,но малко по малко ще видя какви ще ги свърша.Джипа се кара като евридейка,не е за някакви извращения,само при нужда се подлага на такива.
Отзад го направих на пружини,с пушки и раздвижен панхард,ще видим отпред какви ще ги свърша.По добре да правя нещо в гаража отколкото да лежа в къщи.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение"Баничарят" "преквалифицирал се в монтьор" е с доказан опит в правенето на окачвания (включително и на състезателни 4×4 МПС) на не един и два автомобила!!
Интересно е, вашият опит (работещи проекти) какви са, "гос'ине с богат НЕкулинарен речников набор" ?
Какво е "сее" когато се отнася за предница?
Писането във форум според правилата не трябва да зависи от дължината на половия член. Иначе можеше да си ги премерим, но накрая пак ще се стигне до зададения въпрос - какво е "сее"?
Коментар
-
Шими е кюлоти. Нечия баба си ги е тръскала и това толкова е впечатлило зрителите, че като видят нещо да се тресе, са се сещали за въпросната дреха.
При криви носачи и идеални други условия се "печели" местене на моста настрани и със завъртане. При автомобил с прецизността на стар трактор може и да не се забележи, даже повече ще забавлява водача.
-
Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнениеМисля да сложа на джипа си,отпред по-дълги носачи.Джипа е чероки xj,намерил съм си предни пушки от дискавъри 1,въпроса ми е как да монтирам пушките-вариант 1 или две(сочещи право на зад,или под ъгъл навътре към джипа).Питането ми е породено от това че,ако мислено продължа линията на сегашния долен носач,става като номер 2 на снимката,е не толкова свити навътре,така съм го нарисувал,но с ъгъл навътре.Като се замисля има логика да са с ъгъл навътре
Носачите често имат леко изместване от "идеалното" положение за да се извлече някаква полза от получилото се разлюляване на закачената към тях част. Елементарна геометрия и умение да се анализира. Подсказка във връзка с последното - при анализа примерен списък от разглежданите ситуации може да е:
- тръгване
- спиране
- асиметрично тръгване и спиране
- преминаване през неравност
- преминаване през асиметрична неравност
- споменатите неравности при висока скорост, когато инерционните моменти на подресорната маса са значителни (колелото отскача от неравността със значителна скорост/сила/съответстваща инерция).
- преминаване през неравност в завой и влияние при комбинация от спиране и завой.
Хубава скица със спазени пропорции и ъгли ще помогне много за разбирането на въпроса, особено на тези, които не карат или не работят с посочения отначало модел кола.Последно редактирано от Stbd; 03-10-20, 10:43.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеИво, мн ого теоретици тук, а аз да ти кажа моето виждане, пък ти си реши дали да го ползваш.
Не съм виждал окачване с пушки при което те да са под ъгъл спрямо рамата. И на ровъри, и на тойоти и на патроли-все са си успоредни на рамата.
Те ти дават стабилност на моста откъм реактивната сила, без да има нужда от горни носачи, като пр 4 линково или с А-рамо.
Панхарда ти дава страничната устойчивост. И така вече имаш всичко което ти трябва.
Но май ти тези неща си ги знаеш.
Просто исках да кажа,ч е не съм виждал друг вид монтаж на пушки освен успоредно на рамата. Ако ги захванеш в една точка(максимален ъгъл) печелиш от ход на окачването, но влизаш в друг филм-как да осигуриш закрепването на носачите към рамата. Тампоните ще сдадат много бързо, заради по-голямото натоварване.
И пак ще имаш нужда от панхард. Не виждам смисъл да бягаш от утвърдена и доказана в практиката конструкция-успоредните носачи,
Ако ще правиш изчанчена бегачка или супер траялджийка има много място за извращения, ама твоя случай май не е такъв...В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар