Здравейте,
Нуждая се от технически съвети и съдействие в следното.
1. Искам да повдигна 2007 Вранглер JKU RHD 2.8CRD дълга база с около 2-3 инча. Реален лифт търся около 5см за да ползвам настоящите носачи, кардани, кабели по датчици, жила и спирачни тръбички и да вкарам примерно 33 до 34 инча гуми не по-широки от 275-285 примерно.
2. Искам новотото окачване да е с по-голяма товароносимост с поне 200КГ, 2/3 от тоя повишен товар ще е в задницата(багажника над моста).
3. Трябва да сложа нови бъмп стопове.
4. Трябва да сложа нови пружини.
5. Трябва да ползвам нови амортесьори, който да отговарят на новите пружини (по-мощни с 200КГ, малко по-силни отпред и доста по-силни от зад).
6. Трябва да възтановя и подсиля кормилната уредба с тунинг компоненти, оригинални части за замяна са 2/3 от цената на нови подсилени тунинг такива.
7. Кормилна, напречна и стабилизираща щанга, цените са умопомрачаващи като на повечето шарнирите НЕ се сменят и след време отново се отива на нова цяла щанга за торба пари, искам решение със сменяеми шарнири(накрайници).
8. Трябва да подсиля спирачната система от зад, от пред съм с ББКит на терафлекс, трябва да направя подобно нещо от зад, тук ще се справя сам.
9. Трябва да сменя(възтановя и подсиля) всички тампони и втулки по окачването, тук ще се справя сам с полиуретанови такива с твърдост над 80.
Всички тия неща са взаимосвързани, всяка промяна води до промени в параметрите и изискванията към останалите компоненти и понеже това го осъзнах наскоро, виждам, че имам нужда от техническа помощ в следното:
10. Как се изчисляват параметрите на пружините при нужда от повече товароносене? Дебелина, дължина, дву или три степенни срещу оригналните едно степенни?
11. Как се подбират амове според променените пружини и повишеното товароносене? Всички лифт китове са сметнати спрямо фабрично товарене и спрямо фабричните параметри на пружини и амове, тоест лифт се постига с идентични на фабричните характеристики, нещо което НЕ ме устройва, аз искам повече товароносимост за което масов лифт кит не ми помага.
12. Бъмп стопове и колани ограничаващи пропадане на мостовете подозирам са последна стъпка и с малко мерене и смятане не би трябвало да са проблем или се лъжа?
13. Усилени кормилни шанги има с камиони да ги ринеш но са за Ляв Волан, аз съм с десен волан и огъвките при мен са огледални, избора ми е ограничен до 3-4 марки максимум. Т.н. хеви дюти китове изискват нови кормилни хебели за промяна към т.н. горно поставяне на шарнирния болт. Горното поставяне с новите хебели изисква минимум 17 инча джанти с поне 4 инча офсет, което значи нови джанти и/или фланци(това искам да го избегна ако може). Има ли усилени кормилни шанги без нужда от силна промяна на офсета на джантите, аз вече съм с 18 инча и нямам проблем ако нуждата е скромна?
14. Има ли фирми и марки кормилни шанги с накрайници по-поръчка, тоест такива подлежащи на корекции по желание на клиента, за да ми паснат на десния волан?
15. Стабилизиращи щанги и биелетки не са ми проблем, това се смята и постига лесно след като останалото е направено.
Това е като за начало. Знам, че материята е супер сложна и за това не искам да скачам с наливане на много пари без повечето неща да са обмислени, а да дам пари на някой, който прави нещата без да ги разбира няма да мога да преглътна защото с тази кола си возя децата и семейстово.
Къси и лаконични отговори и словоблудства ще помоля да НЕ се пишат, това е технически раздел за това търся техническо съдействие за да изясня теорията а за реално консултиране и поръчка ще си платя на можещи хора!
Нуждая се от технически съвети и съдействие в следното.
1. Искам да повдигна 2007 Вранглер JKU RHD 2.8CRD дълга база с около 2-3 инча. Реален лифт търся около 5см за да ползвам настоящите носачи, кардани, кабели по датчици, жила и спирачни тръбички и да вкарам примерно 33 до 34 инча гуми не по-широки от 275-285 примерно.
2. Искам новотото окачване да е с по-голяма товароносимост с поне 200КГ, 2/3 от тоя повишен товар ще е в задницата(багажника над моста).
3. Трябва да сложа нови бъмп стопове.
4. Трябва да сложа нови пружини.
5. Трябва да ползвам нови амортесьори, който да отговарят на новите пружини (по-мощни с 200КГ, малко по-силни отпред и доста по-силни от зад).
6. Трябва да възтановя и подсиля кормилната уредба с тунинг компоненти, оригинални части за замяна са 2/3 от цената на нови подсилени тунинг такива.
7. Кормилна, напречна и стабилизираща щанга, цените са умопомрачаващи като на повечето шарнирите НЕ се сменят и след време отново се отива на нова цяла щанга за торба пари, искам решение със сменяеми шарнири(накрайници).
8. Трябва да подсиля спирачната система от зад, от пред съм с ББКит на терафлекс, трябва да направя подобно нещо от зад, тук ще се справя сам.
9. Трябва да сменя(възтановя и подсиля) всички тампони и втулки по окачването, тук ще се справя сам с полиуретанови такива с твърдост над 80.
Всички тия неща са взаимосвързани, всяка промяна води до промени в параметрите и изискванията към останалите компоненти и понеже това го осъзнах наскоро, виждам, че имам нужда от техническа помощ в следното:
10. Как се изчисляват параметрите на пружините при нужда от повече товароносене? Дебелина, дължина, дву или три степенни срещу оригналните едно степенни?
11. Как се подбират амове според променените пружини и повишеното товароносене? Всички лифт китове са сметнати спрямо фабрично товарене и спрямо фабричните параметри на пружини и амове, тоест лифт се постига с идентични на фабричните характеристики, нещо което НЕ ме устройва, аз искам повече товароносимост за което масов лифт кит не ми помага.
12. Бъмп стопове и колани ограничаващи пропадане на мостовете подозирам са последна стъпка и с малко мерене и смятане не би трябвало да са проблем или се лъжа?
13. Усилени кормилни шанги има с камиони да ги ринеш но са за Ляв Волан, аз съм с десен волан и огъвките при мен са огледални, избора ми е ограничен до 3-4 марки максимум. Т.н. хеви дюти китове изискват нови кормилни хебели за промяна към т.н. горно поставяне на шарнирния болт. Горното поставяне с новите хебели изисква минимум 17 инча джанти с поне 4 инча офсет, което значи нови джанти и/или фланци(това искам да го избегна ако може). Има ли усилени кормилни шанги без нужда от силна промяна на офсета на джантите, аз вече съм с 18 инча и нямам проблем ако нуждата е скромна?
14. Има ли фирми и марки кормилни шанги с накрайници по-поръчка, тоест такива подлежащи на корекции по желание на клиента, за да ми паснат на десния волан?
15. Стабилизиращи щанги и биелетки не са ми проблем, това се смята и постига лесно след като останалото е направено.
Това е като за начало. Знам, че материята е супер сложна и за това не искам да скачам с наливане на много пари без повечето неща да са обмислени, а да дам пари на някой, който прави нещата без да ги разбира няма да мога да преглътна защото с тази кола си возя децата и семейстово.
Къси и лаконични отговори и словоблудства ще помоля да НЕ се пишат, това е технически раздел за това търся техническо съдействие за да изясня теорията а за реално консултиране и поръчка ще си платя на можещи хора!
Коментар