Здравейте!
Става въпрос за Нисан Терано І V6 3 литра, с газов инжекцион.
Засега не го натоварвам с по-сериозни офроуд-експерименти, защото все ми се струва, че проходимостта му е по-ниска от на Нива-та.
Но пък супер бяга и отлично вози и много си го харесвам...
Само задните амортисьори бяха за смяна (според майсторите), но аз смених и четирите с De Carbon. Пустият му паркетник почна да се люлее като лодка при движение. Май не се оказа добър избор, но пуста сиромашия...
Хипотезата ми е, че се дължи на омекнали пружини - задницата ми изглежда някак слегната. Не вярвам да му тежи газовата бутилка - едва 40 литра събира.
Сега поръчах от Ликон пружини Trail master +50мм.
Според вас, дали ще се оправи люлеенето или както обикновено ще ям и солта и боят, та по-нататък ще се наложи да поръчвам и амортисьори Trail Master?
Става въпрос за Нисан Терано І V6 3 литра, с газов инжекцион.
Засега не го натоварвам с по-сериозни офроуд-експерименти, защото все ми се струва, че проходимостта му е по-ниска от на Нива-та.
Но пък супер бяга и отлично вози и много си го харесвам...
Само задните амортисьори бяха за смяна (според майсторите), но аз смених и четирите с De Carbon. Пустият му паркетник почна да се люлее като лодка при движение. Май не се оказа добър избор, но пуста сиромашия...
Хипотезата ми е, че се дължи на омекнали пружини - задницата ми изглежда някак слегната. Не вярвам да му тежи газовата бутилка - едва 40 литра събира.
Сега поръчах от Ликон пружини Trail master +50мм.
Според вас, дали ще се оправи люлеенето или както обикновено ще ям и солта и боят, та по-нататък ще се наложи да поръчвам и амортисьори Trail Master?
Коментар