Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за окачване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за окачване

    Здравейте!

    Става въпрос за Нисан Терано І V6 3 литра, с газов инжекцион.
    Засега не го натоварвам с по-сериозни офроуд-експерименти, защото все ми се струва, че проходимостта му е по-ниска от на Нива-та.
    Но пък супер бяга и отлично вози и много си го харесвам...
    Само задните амортисьори бяха за смяна (според майсторите), но аз смених и четирите с De Carbon. Пустият му паркетник почна да се люлее като лодка при движение. Май не се оказа добър избор, но пуста сиромашия...
    Хипотезата ми е, че се дължи на омекнали пружини - задницата ми изглежда някак слегната. Не вярвам да му тежи газовата бутилка - едва 40 литра събира.
    Сега поръчах от Ликон пружини Trail master +50мм.
    Според вас, дали ще се оправи люлеенето или както обикновено ще ям и солта и боят, та по-нататък ще се наложи да поръчвам и амортисьори Trail Master?
    Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

  • #2
    До: Въпрос за окачване

    Според мен трябва веднага да поръчаш и амортисьорите, защото тези, с които си в момента ще са късички за новите пружини.
    Зима иде

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за окачване

      Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
      Според мен трябва веднага да поръчаш и амортисьорите, защото тези, с които си в момента ще са късички за новите пружини.
      Да му се невиди... А само със задни дали няма да се размине?
      Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за окачване

        Първоначално публикуван от Little Joe Преглед на мнение
        Да му се невиди... А само със задни дали няма да се размине?
        Ами според мен ще е глупаво. Най- добре питай Пламен да ти даде съвет какво да направиш.
        Зима иде

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за окачване

          траил мастер имат при някой модели окачване +5см с възможност
          да се избере по меко или по твърдо да бъде.
          за справка ето тук http://www.trailmaster.de/ за да не се плашиш
          траил мастер е една от единствените фирми която си побликува размерите на амовете погледни размерите които дават за задните
          и ги сравни с тези които имаш.важното е да корегираш добре тези неща нито да са къси нито дълги.
          поздрави

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за окачване

            Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
            траил мастер имат при някой модели окачване +5см с възможност
            да се избере по меко или по твърдо да бъде.
            за справка ето тук http://www.trailmaster.de/ за да не се плашиш
            траил мастер е една от единствените фирми която си побликува размерите на амовете погледни размерите които дават за задните
            и ги сравни с тези които имаш.важното е да корегираш добре тези неща нито да са къси нито дълги.
            поздрави
            Много благодаря!

            Подробно проучих страницата им, но не се сетих това за размерите!
            Знам, че най-добре ще е да се купи цял комплект окачване, ама както обикновено желанията не съответстват на възможностите, да му се невиди!

            Още веднъж благодаря и поздрави!
            Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за окачване

              Ех бре Доне, таз глава твойта не увира.
              Както ти казвах и по-рано.. стига прави Тиранозавара на парче. 'щи излезе 3 пъти по-спъпо. Ако искаш го дигаш-дай на някой цялостно да го сътвори.
              Сега работиш на почина "пробата-грешката, пробата-грешката".

              ПС: тез пружини нема станат..ма .. мое мнение(съмнение)))))))))))

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за окачване

                Първоначално публикуван от Little Joe Преглед на мнение
                ... Знам, че най-добре ще е да се купи цял комплект окачване ...
                Не винаги е най-добре пружини и амортисьори да са от един производител, но е задължително параметрите на едното да са съобразени с тези на другото. Т.е. не е добра идея да комбинираш пружини за лифт с амортисьори, предвидени за стандартна височина.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за окачване

                  Eми пристигнаха, сложихме ги...

                  Благодаря на Пламен Петров за коректното отношение и бързата доставка.

                  Дъртата кошница навири задника с 8 см, вместо с 5. Като че през дупки и неравности друса по-малко и позволява каране по разбит черен път с по-висока скорост без предишното клатене. Иначе си върви съвсем като преди...

                  Има ли начин да установя лошо или добро е за паркетника това положение? Някакви тестове да проведа? Или да го надрусам със стари акумулатори, да се слегне? То мислех да го сторя, ама не намерих ни един стар акумулатор, пък за такова геройство да напълня 80-литровия резервоар догоре не ми стигат сили мъжки Пробвах с няколко каменни блокчета, ама ми се видяха леки и се отказах.
                  Като го видях как хубаво се повдигна отзад, взеха да ми идват скверни мисли да го понадигна и отпред и явно все някога ще поръчвам и 4 амортисьора +5, но дотогава?
                  Помагайте да разбера обективно, фатално ли е положението...

                  Благодаря!
                  Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за окачване

                    чакай, чакай, да разбирам ли че си дигнал САМО ЗАДНИЦАТА и сега гиоркия стар Тиранозавър е забил носа напред??????

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за окачване

                      Първоначално публикуван от Zmiika Преглед на мнение
                      чакай, чакай, да разбирам ли че си дигнал САМО ЗАДНИЦАТА и сега гиоркия стар Тиранозавър е забил носа напред??????
                      На челна стойка направо )))
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от Little Joe; 14-07-09, 09:48.
                      Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за окачване

                        и още две, че повече от 4 не разрешава
                        Прикачени файлове
                        Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за окачване

                          Еми нетегнете му торсионите де. Това поне е лесно. Ако трябва дори ги презацепете с един зъб. После се ходи на реглаж на предница задължително. Аз на мойто смених и торсионите, и мога да кажа че от тях поведението се подобри чувствително по отношение на клатене.

                          А отзад ще олегне с около 2 сантиметра - казвам от опит с терано 2 със същото окачване.

                          Колкото до проходимостта - еми в някои отношения е по-малка. Доста дълго е, еле пък в сравнение а нивата. Ама пък с тоя двигател върви добре гадината.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос за окачване

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Еми нетегнете му торсионите де. Това поне е лесно. Ако трябва дори ги презацепете с един зъб. После се ходи на реглаж на предница задължително. Аз на мойто смених и торсионите, и мога да кажа че от тях поведението се подобри чувствително по отношение на клатене.

                            А отзад ще олегне с около 2 сантиметра - казвам от опит с терано 2 със същото окачване.

                            Колкото до проходимостта - еми в някои отношения е по-малка. Доста дълго е, еле пък в сравнение а нивата. Ама пък с тоя двигател върви добре гадината.
                            Готово! Натегнаха ги - сега стана някак по-стегнато и не се люлее! Ама и друса повечко де - заприличва на истински джип! На път съм да постигна пълното щастие! Забравих да премеря новите дължини, ама и това ще стане.
                            Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос за окачване

                              Първоначално публикуван от Little Joe Преглед на мнение
                              Готово! Натегнаха ги - сега стана някак по-стегнато и не се люлее! Ама и друса повечко де - заприличва на истински джип! На път съм да постигна пълното щастие! Забравих да премеря новите дължини, ама и това ще стане.
                              Регулираха ли му предницата? Да не дадат гумите фира.

                              С друсането ще свикнеш.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X