Обява

Свий
Няма добавени обяви.

къде да отида да си оправя ресорите качествено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: къде да отида да си оправя ресорите качествено

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Иване, при тези пари на ресьорите (от Таргата), най-добре си ги купи нови, не си губи времето в тенетемета.
    Не са от мен. От ММ 4х4 сом. са. Лично ги гледах в магазина.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      До: къде да отида да си оправя ресорите качествено

      Колеги - има специализирани магазини( складове) за ресьорни листове и въздушни възглавници . Специализирани!
      Един лист струва около 30 лв ( 6-7 см широк , 2 м дълъг ).
      От него може да се направи ( огъне и шпренгва ) всякакъв размер по дължина .
      Има всякакви размери естествено , но аз купувах такъв за Дайхатсу на мой колега и стана идеално - чисто нов основен лист след шпренгването .
      Преди да се хвърлите на някакви скъпи или стари - ПРОВЕРЕТЕ в тези складове . Ще останете очудени за какво ви говоря .
      И аз 10 мин. се съвземах от гледката - листове всякакви , скоби , възглавници по размери и какво ли още не .

      Коментар


      • #18
        До: къде да отида да си оправя ресорите качествено

        Да, и аз оставам очуден за какво си говорим тук. Лист 6-7см/2м за какъв модел 4х4? Или miscellaneous, демек за всички става? Ама това, че листата за различните 4х4 са с принципно различни характеристики... Абе карай бе...

        Това с абсолютно ТеНеТеМе, което обива поведението на колата тотално. Наскоро видях една такава разкошна Тойота, подкована с листа за камион. Бъдете сериозни и давайте смислени съвети

        Коментар


        • #19
          До: къде да отида да си оправя ресорите качествено

          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
          ...
          Има всякакви размери естествено , но аз купувах такъв за Дайхатсу на мой колега и стана идеално - чисто нов основен лист след шпренгването ...
          Кое стана идеално? Вирна задницата и като се натовари с тухли и цимент не мърда, или се сгъва и разгъва, което е изискването при джипките.
          Има, знае се. Турски, продават се почти прави, прави се дъга на валците, ако трябва ухо се изковава. Само факта, че дъгата се прави на валци трябва да ти говори. Това е "желязо" което лесно се огъва и в същото време стои твърдо - няма еластичност. Подходящи са за товарни автомобили, ама бързо се смачкват.
          Виждал съм на валците Японски ресьор, 20-сетина годишен. Първите няколко минавания му връщат дъгата и от там колко и да се минава по голяма дъга неще. Само може да се счупи. Турския може да стане на кръг. Съответно може и да го върнеш обратно.
          По добре някакви "истински", макар и 20-се годишни.
          Последно редактирано от Аndro 160; 28-11-09, 10:16.

          Коментар


          • #20
            До: къде да отида да си оправя ресорите качествено

            Ех ама и вие - нали ви казах - специализиран склад за ресьорни джаджи . От пиле мляко .
            А кой и как ще го огъне е друг въпрос .
            Има различни дебелини , ширини и стомани и т.н.
            А че били турски - те хората когато правят коли , камиони и автобуси ( бусове) -ние си говорим за "техните не стават " и "те не знаят как се прави "
            И е хубаво , че си вярваме .
            Нищо лошо - просто вариант - а всеки си избира как да постъпи .

            Коментар


            • #21
              До: къде да отида да си оправя ресорите качествено

              Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
              ... А че били турски - те хората когато правят коли , камиони и автобуси ( бусове) -ние си говорим за "техните не стават " и "те не знаят как се прави "
              И е хубаво , че си вярваме ...
              Ние не си вярваме а говорим от опит. Няма как да ме убедиш, че лист проектиран за какъв да е камьон може да се натика на коя и да е ресьорна джипка и да работи там адекватно. Оттук насетне вярвай в каквото поискаш, но не заблуждавай останалите участници тук. Има хора, които нямат представа и практически опит и взимат написаното тук за чиста монета.

              Коментар


              • #22
                До: къде да отида да си оправя ресорите качествено

                Добре , явно си прав !
                Все пак - на Дайхатсуто смениха ( мой приятал - собственика на Дайхатсуто и баща му) 2 пъти основни листове втора употреба . Купени от търговец .
                Просто отиват в моргата и .... ( и те без опит) - купуват от същия джип . И на първата седмица на лов и ..... листа счупен .А само 4 човека са били . Не е претоварван много .
                И така - втори път . И същата серия ....
                И съвсем случайно споделиха проблема - защо не карат джипа .
                И аз от незнание ги закарах в склада . И си купиха листове даже и за трактора .
                100 лв им излезе с демонтаж , шпренгване с чук ( правилно нагряване и отпускане на ресьора) и монтажа обратно .
                Карат вече 5 месеца - ходят редовно на лов с другарите и са доволни .
                Съжалявам , че споделих опит - съвсем приятелски за такава възможност .
                Мислех , че правя добра услуга на колега .
                Ако сметнете за правилно - изтриите постовете ми .
                Няма да се обидя !
                Поздрави !

                Коментар


                • #23
                  До: къде да отида да си оправя ресорите качествено

                  Виж сега. Не става въпрос да се сложат листи и да се вдигне. Имам 2 Ровъра на ресьори. Първия го купих преди 10 години. Поради това, че малко закъснях с компютрите, Само бях чувал за Интернет и форуми .Падок не съществуваше. Поне така си мислех. Не мога да сметна колко пари съм дал по набедени майстори да ги шпренгват. Сменях листи, ходих до Шумен в ресьорен цех ,пасвах втулки от носача на жигули. Естественно не могат да изкарат и един сезон. Оригиналнте втулки изкарват по 20 години. В резултат колите вървяха някак си. Миналото лято карах ТЛК 73.Това лято карах Рокито на Пламен Атанасов. Повече уйдурми с ресьорите няма да правя. Освен че в крайна сметка с оригиналните излиза по-евтино ( в пъти) возията е в пъти по добра от коя да е уйдурма. И безсмисления труд намалява.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X