Колеги,
След дълго чудене най-сетне поръчахме изцяло ново окачване за ветерана 4Runner от '88 г. - и тъкмо навреме, че единият ресьор вече се обърна на кобилица, а цялата жипка се клати като рибарско корито в открито море. (Става дума за втория модел рънъри - с торсиони отпред и ресьори отзад.) Целият комплект включва амортисьори ProComp ES9000, австралийски торсиони и ресьори Desert Fox, всичко с 2,5 инча лифт, + останалите дреболии: демпфер, скоби, втулки, тампони... Всичко това от roughtrax4x4.com - за 4Runner имат почти всичко нужно на много прилични цени.
Другата седмица предстои монтаж, и имам следните питания към по-знаещите (и патилите):
- задните ресьори са идентични за монтаж като оригиналните, но са за пикаповата версия - т.е. оразмерени са за по-голям товар. Доколкото знам от литературата, 4Runner-ът излиза от завода с един лист по-малко от пикапа за по-мека возия - оттам и провисването след време. Да се занимавам ли да вадя един лист - и кой? - от самото начало, или да си се се друсам по баирите като пикап, евентуално с една-две торби цимент в багажника?
- понеже нищо не става лесно, торсионите ще бъдат налични в Англия чак след няколко седмици - т.е. ще стигнат до Тойотата след месец-два. Рискувам ли нещо, ако за момента натегна старите торсиони с 5 см, за да не мачкам новите удължени амове? Сегашните торсиони поне на външен вид изглеждат по-нови от останалото окачване, но идея си нямам каква им е реалната възраст.
След дълго чудене най-сетне поръчахме изцяло ново окачване за ветерана 4Runner от '88 г. - и тъкмо навреме, че единият ресьор вече се обърна на кобилица, а цялата жипка се клати като рибарско корито в открито море. (Става дума за втория модел рънъри - с торсиони отпред и ресьори отзад.) Целият комплект включва амортисьори ProComp ES9000, австралийски торсиони и ресьори Desert Fox, всичко с 2,5 инча лифт, + останалите дреболии: демпфер, скоби, втулки, тампони... Всичко това от roughtrax4x4.com - за 4Runner имат почти всичко нужно на много прилични цени.
Другата седмица предстои монтаж, и имам следните питания към по-знаещите (и патилите):
- задните ресьори са идентични за монтаж като оригиналните, но са за пикаповата версия - т.е. оразмерени са за по-голям товар. Доколкото знам от литературата, 4Runner-ът излиза от завода с един лист по-малко от пикапа за по-мека возия - оттам и провисването след време. Да се занимавам ли да вадя един лист - и кой? - от самото начало, или да си се се друсам по баирите като пикап, евентуално с една-две торби цимент в багажника?
- понеже нищо не става лесно, торсионите ще бъдат налични в Англия чак след няколко седмици - т.е. ще стигнат до Тойотата след месец-два. Рискувам ли нещо, ако за момента натегна старите торсиони с 5 см, за да не мачкам новите удължени амове? Сегашните торсиони поне на външен вид изглеждат по-нови от останалото окачване, но идея си нямам каква им е реалната възраст.
Коментар