Мисля си дали е възможно да се добавят някакви пружини, възможно по дълги и доста меки, към независимо предно оказчване на торсиони.
Нещо от сорта на койловър на амортисьора, но не фабричен койловер (с твърдите пружини) ами нещо гаражно. Мисля си нещо от сорта на някаква дълга (и с малък диаметър) пружина за/от мотор. Като за целта да се изфабрикуват някакви стойки и да си влезе върху амортисьора, на неговата си стойка към шасито. На носача вече е малко по сложно - там или да с завари стойка, или да се ползват готови койловъри за лека кола с готовото им захващане.
Втория вариант обаче означава че ще са много твърди и отпада.
Целата на упражнението е да втвърди малко окачването отпред, да помогне за разтоварване на торсионите (съответно и да позвли малко безопасно допълнително натягане за компенсация) и да позволи да се сложи нещо тежко отпред като лебетка примерно. И това всичкото под 100-200 лева
или нещо такова - труда от мен, само пружините да се купят.
Това всичкото на Форд Маверик (терано2), дизел = доста тежичко отпред.
Да си формулирам въпроса пак - това като идея добре ли е:
-вредно ли е за носачите,
-ще издържи ли стойката на амортисьорите допълнителното натоварване?
-и освен това как стой въпроса с пружините "по поръчка" в България че си нямам представа...
Последните ми наблюдения бяха че иднустрията е на отрицателни равнища, но знам ли...
Нещо от сорта на койловър на амортисьора, но не фабричен койловер (с твърдите пружини) ами нещо гаражно. Мисля си нещо от сорта на някаква дълга (и с малък диаметър) пружина за/от мотор. Като за целта да се изфабрикуват някакви стойки и да си влезе върху амортисьора, на неговата си стойка към шасито. На носача вече е малко по сложно - там или да с завари стойка, или да се ползват готови койловъри за лека кола с готовото им захващане.
Втория вариант обаче означава че ще са много твърди и отпада.
Целата на упражнението е да втвърди малко окачването отпред, да помогне за разтоварване на торсионите (съответно и да позвли малко безопасно допълнително натягане за компенсация) и да позволи да се сложи нещо тежко отпред като лебетка примерно. И това всичкото под 100-200 лева

Това всичкото на Форд Маверик (терано2), дизел = доста тежичко отпред.
Да си формулирам въпроса пак - това като идея добре ли е:
-вредно ли е за носачите,
-ще издържи ли стойката на амортисьорите допълнителното натоварване?
-и освен това как стой въпроса с пружините "по поръчка" в България че си нямам представа...
Последните ми наблюдения бяха че иднустрията е на отрицателни равнища, но знам ли...
Коментар