Обява

Свий
Няма добавени обяви.

castor bush vs. dropped radius arm vs. dropped box

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • castor bush vs. dropped radius arm vs. dropped box

    Какви са практическите разлики в начина за сваляне на носачите при по-голям лифт?
    Какви са предимствата и недостатъците реално?
    Кастора има ограничена възможност за компенсиране на изместването (колкото позволява ексцентрицитета на втулката) и освен това не може да компенсира разлика в дължината на носача. Какви са последствията от това? Цял носач компенсира всичко (дали???), но има една цена.... Кутията изглежда много правилно решение - сваля задния край на носача колкото трябва и в същото време компенсира и дължината. Стои малко по-ниско съответно, но това не би трябвало да е проблем....
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

  • #2
    До: castor bush vs. dropped radius arm vs. dropped box

    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
    .... Кутията изглежда много правилно решение - сваля задния край на носача колкото трябва и в същото време компенсира и дължината. Стои малко по-ниско съответно, но това не би трябвало да е проблем....
    Много ще зависи от изпълнението. Че иначе по принцип по-правилно решение може да създаде сериозни главоболия. Като това сваляне на напречната щанга например.

    Другата страна на въпроса е какво следва от това "малко по-ниско". Свалянето с 1 см на гредата на която лежат скоростната кутия и раздатката не ми изглеждаше като някакъв проблем преди 2 години. Сега ... не съм толкова сигурен. При първа възможност ще снимам как изглежда въпросната греда след 2 години каране офроуд ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      До: castor bush vs. dropped radius arm vs. dropped box

      Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
      ...
      Кутията изглежда много правилно решение - сваля задния край на носача колкото трябва и в същото време компенсира и дължината...
      Пусни някоя снимка, да я видиме тая "кутия".

      Коментар


      • #4
        До: castor bush vs. dropped radius arm vs. dropped box

        "Drop boxes are designed to be fitted to GQ/GU nissans to correct the geometry in the radius arms when using higher coils and shocks. The boxes are a bolt on item and fit between the factory crossmember and also locate in the original radius arm hole, secured by 10 bolts in total the boxes are a safe and easy option to make your nissan drive better than factory. Unlike caster plates and dropped arms the boxes drop the rear of the radius arms down to allow the radius arms to fully support the diff and this allows the shocks and coils to absorb the impacts better. Being located behind the wheels it is unlikely that they will get caught up on obstacles. The kit comes with a pair of drop boxes as well as 2 steel bosses and bolt."


        Последно редактирано от icerunner; 24-03-09, 09:24.
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #5
          До: castor bush vs. dropped radius arm vs. dropped box

          ... Being located behind the wheels it is unlikely that they will get caught up on obstacles ...
          Не бих заложил пари на това ...

          Иначе това решение си е вариант за лифт над 3", ако се изпълни като хората. Но лично аз повече на "bolt on" не мисля, че ще разчитам ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: castor bush vs. dropped radius arm vs. dropped box

            Решението си е идеално, на нашият Нисан стои още от самото начало и не е мръднало... за доста експлоатация и много, много километри... Просто не бива да се забравя че всички решения (подобни) са само и единствено предназначени за нормална експлоатация. Не случайно няма производител в света който да не пише че гаранция за възли и елементи при експлоатацията им в състезания няма...

            Та решението работи идеално, препоръчвам го на всеки който е решил да "вдига" над 3" както отбеляза Чавдар... за по-малко от 3" не става... Ние сме с 4" и всичко си е ОК.

            Тук държа да отбележа че всяка възможна заварка по шасито е допустима само и единствено при спазването на много условия и изпълнение от изключителен професионалист... Имам малко опити със заварки по шаси и повече никога няма да позволя да се случи подобно нещо по моя машина...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              До: castor bush vs. dropped radius arm vs. dropped box

              Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
              ... Тук държа да отбележа че всяка възможна заварка по шасито е допустима само и единствено при спазването на много условия и изпълнение от изключителен професионалист... Имам малко опити със заварки по шаси и повече никога няма да позволя да се случи подобно нещо по моя машина...
              По принцип си прав и вероятно съединенията с болтове си вършат достатъчно добра работа при машини, които се експлоатират по-цивилизовано, ама ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X