Обява

Свий
Няма добавени обяви.

видове унибали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: видове унибали

    Близнак не си прав, за унибалите от китайски произход от асансьорни врати. Изкарват доста, а и като се замисля май сменен още нямам няма значение измит не мит държат. Допреди тях няколко пъти ми се е случвало да ми се разкачат накрайници и все на места далеч от сервизите. Че се получават некви луфтове получават се ама не се разпадат.

    А и нали говориме за машини с които си праим кефа внуците да го д..х..т ако дойдат да ми сменят памперса след години и нещо ми е останало моем се замисли.
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

    Коментар


    • #17
      До: видове унибали

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      Ами май че всеки е прав според приложението си. За конструкция "слагаш и забравяш" унибала може би няма да е най-доброто решение.

      Какво значи "слагаш и забравяш" при елементи по окачването дето работят при едно невероятно натоварване в супер зла среда...

      А на Пацо ще му кажа че аз лично не съм пробвал с китайски унибали само дето видях лично какво остава от тях.Другото е че при АТВ предницата е сравнително олекотена и е на А-рамена пробвай да сложиш такъв на джипка камо ли с цял мост.При яко дрънкане диагоналната щанга поема най големите шокове.Точно и затова при най добрите джипки тя отсъства като елемент.Независимо дали става въпрос за Траял или Рали.

      Жалко че Стефан не е разбрал въпроса.

      Коментар


      • #18
        До: видове унибали

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Не разбрах, какво трябва да кажа? Че лагерът разтоварва вибрационно конструкцията, а тампонът я натоварва? Или все пак е обратното?

        Точно така както си го написал е НЕ Е ОБРАТНОТО но за това ще говорим накрая.Темата е за видове унибали Ето какво снимах днес.






        Ето това е едно предложение от PRO-COMP хубавото при него е че унибала е сравнително защитен и има възможност за допълнително притискане на съединенията и обиране на луфтовете посредством контра пин.
        Има и гресьорка за набиване с грес.



        Ето това е начина на захващане и изработката на унибала който мъчи Зенит.Въпреки че има прахообиратели и тн. самата циментация на този вид е по слаба и гола и не се препоръчва за мокри и амбразивни среди.Предлагат се маншони но като за работа на диагонална щанга при цял преден мост натоварването и идва в повече.Затова е виновен и малкият размер.



        Ето този е вече предложението на Skyjacker разликата в размера е очевидна.Този унибал се отличава със пъти по здрава циментация и защита.Монтира се на усилена щанга на Форд Ф-250 Този на снимката е играл два сезона и още не е мръднал.Въпреки това подръжката му отнема време.Просто няма гресьорка това налага обилно поливане с WD-40 СЛЕД ВСЯКО СЪСТЕЗАНИЕ.



        Това са женски шарнири проектирани за различни джаджи в индустрията.. дето много му харесват на Трипера.Изработката мисля че беше Австрииска.Както виждате няма абсолютно никаква защита а сърцевината е от мека сплав.Изработени са така за да бъдат тихи и да се самосмазват.Другото е че външната сплав няма да издържи на триене.За разлика от пригодените за оф-роуд и тн. Този модел може да се изскубне или пръсне като това е един наистина неприятен момент.Това води и до големи щети по окачването и не само.Може обаче да се слагат на по-ненатоварени и важни връзки по бегачката.







        Това е един от носачите на нащо Чероки.Компонентите не са сменяни от както сме го монтирали.Понякога дори и не е смазвано след всяко каране.Сменихме елементите преди 24 часа на Атина.Като смяната е евентоално на гумените шаиби.Сърцевината се съсипва изключително трудно.



        Разликата между чисто нов и този на повече от три години.Това по стария не е ръжда а нещо като набита мърсотия и спекла грес.Още става за каране въпреки че при почистване се забелязват малки язви.Десният е от диагонална щанга.



        Виждат се ясно отворите през който минава греста.Тези шарнири се предлагат в няколко варианта като могат да бъдат заварявани на различни щанги носачи и тн.Този сезон две сериозни бегачки ще изпробват здравината на големия модел шарнири като приложение при четири линкови окачвания.



        Това е инструмент за лесно сглобяване на пакета в тялото.

        Мисля че като цяло на този етап няма по адекватен и широко приложим елемент в шарнирните връзки. Горните системи си приличат като идея.Както и че нямат аналог при такъв вид връзки. Същото е и до ден днешен при самолети, мотори, яхти, багери и мн.др.Ако някой смята обратното моля да напише.
        Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 22-02-09, 01:24.

        Коментар


        • #19
          До: видове унибали

          А ето и вариант на heim joint (щото това не е унибал) с гресьорка:

          и още малко по въпроса:http://www.pirate4x4.com/tech/billav...nts/index.html.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #20
            До: видове унибали

            Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
            А ето и вариант на heim joint (щото това не е унибал) с гресьорка:

            и още малко по въпроса:http://www.pirate4x4.com/tech/billav...nts/index.html.

            Мерси Митко че ми помагаш. Хубаво е да влизаш по често във форума щото се чудя как да обеснявам вече по лесно.Имай в предвид че тук още има хора дето не правят разлика между Хъмви и Н-3.Повечето теми за тунинг са
            -Допълнителни фарове откъде???
            за другото няма да говорим. И аз им казах че вече има интернет но явно трудно се вдява.Рузкиат тампон е най великия тампон на планетата ръйш ли.Кеф за комбайнера отличник.
            Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 22-02-09, 01:25.

            Коментар


            • #21
              До: видове унибали

              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #22
                До: видове унибали

                Ето и тема за размисъл на Стефан.

                Имат ли приложения този вид връзки на места където се забелязват от време на време сътресения и вибрации?



                Последно редактирано от Yaro; 15-03-09, 01:54.

                Коментар


                • #23
                  До: видове унибали

                  Ето и кой кой е:
                  http://www.therangerstation.com/Maga...008/joints.htm
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #24
                    До: видове унибали

                    Ако поставяш въпроса така, ще ти се наложи да обясниш няколко неща. Защо 40 годишни съветски автомобили се движат, хранят семействата на собствениците си, и са единствените, които и днеска спасяват населението на собствената ти страна от зимата. Без всякакъв тунинг, от конвейера.
                    Защо толкова хубавите американски коли минават практически 100% тунинг веднага след магазина. Ако се съди по обемите на афтермаркета. Защо само съсипват метал и енергия, щом никой даже не ги купува. Защо американските автомобилни фирми получиха, и ще дополучат държавна помощ приблизително 100 милиарда долара за да не изчезнат изобщо.
                    Защо в крайна сметка не съобщаваш че става дума за обслужваеми възли, и че кола с такива не части просто не може да се кара като обичайните. А то и Ан-24 например е мегаджип и машина за пари. Но по норматив предполетната му подготовка е 12 човекочаса. Полетът - по-малко.

                    Коментар


                    • #25
                      До: видове унибали

                      Ето как точно започна тази тема.На твойте въпроси аз нямам проблеми да ти отговоря.Мисля обаче че това е отклоняване от темата и спам по въпроса на Зенит.Момчето е задало конкретен въпрос.Понеже знам че джипката му е променена но същевременно може да се движи и по пътищата "знам щото съм се возил в нея"та за това реших да пиша по темата.Лошото е че ако я отклоним в тъпа посока утре някой дето се интересува колко вида шарнирни връзки има ще трябва да прескача и червеният гвоздеи забит в нечия умна тиква.И последвалите отговори.

                      Заглавие--------- Видове унибали

                      Въпрос????.
                      Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                      какъв точно би иаздържал прилично на една крмилна щанга.
                      въздържам се от евтини болкуци тарся добро решение което да си струва не да лoпока и тропка след един месец.
                      поздрави
                      Отговор от компетентен член на форума.Признат оф-роудър:

                      Няма видове. Това е всичко на всичко сферичен шарнирен лагер. Известен от векове машинен елемент. По принцип е нискорерурсен.
                      Ето и различен по адекватен и правилен отговор на друг член от форума.

                      Както виждаме има много видове и понеже имам известен опит с такъв вид връзки и елементи та затова реших да го споделя.Поне съм ги пробвал и най малкото виждал на яве.Много по добре е да насочим хората към някакви градивни разговори отколкото да забиваме темата в друга космата цепка.Хубаво е обаче да пишат хора който поне са пробвали дадения елемент.Другото е раздел от научната фантастика митове и легенди.Страхове и поверия....


                      Айде че в щатите е завалял сняг и трябва да уреждам износа на десет хиляди Уаза и Буханки иначе много хора ще дадът фира.



                      За едно обаче си прав като елемент е познат от векове. Както виждаме на горната снимка това не пречи на някой гордо развити нации да го ползват и до днес.Но за съжеление точно това решение е неприложимо при преправените джипки.Въпреки това едва ли има по разумна идея за шарнирно окачване нищо че според теб е нискоресурсно.
                      Кажи сега че захванатия на твърдо тампон с втулка е по приложим дори в изтрадалото ежедневие пълно с текезесарска техника на нашите бъдещи внуци.
                      Последно редактирано от Yaro; 15-03-09, 01:47.

                      Коментар


                      • #26
                        До: видове унибали

                        Mълее, някой е имал време да рови из Гугъла за имидж файлове от USSR-ско, ама пък е с кош. Нема да праим внуци ще вземат да ме утепат, наште мангали имат по високо технологични каруци. А и тая скобка си е жива жабка за тръбно скеле. Гледам че е помислено, предния спойлер кърти, явно големо цапане е паднало преди да го сложат.

                        п.п. Я пак за унибалите , че темата ще замине на кино.
                        Последно редактирано от Tpunep; 22-02-09, 15:59.
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #27
                          До: видове унибали

                          А какво за унибалите? Търси каталог на шарнирни лагери, това наистина са стандартни машинни елементи. Едно време им казваха и самонагаждащи се.
                          Освен по типоразмерите, се различават и по стандартно/защитено изпълнение. Имаше картинка и на съчмени, освен монолитните, те са с много ниска, особено статична товароносимост. В джиповете може да живеят само монолитните, другите са за тягите на разни приводи. Минават за с ниско съпротивление, но пък луфтовете и задържането им идват по-рано.

                          Не разбрах, имаш нещо против военното изпълнение на крайно скъпите снобарски спортове ли?



                          Виж, ако намериш от някъде каталог, или направо железата, на защитени плъзгащи лагери, и аз ще съм ти благодарен. От години търся без всякакъв успех.

                          Коментар


                          • #28
                            До: видове унибали

                            унибалите са добро решение стига да са верните. в моя случай без особено внимание при подръжката
                            а и възможно най нежните които има не изкарват доста цената им все още не е приемлива за ди ги смятам за консуматив.
                            само да отбележа че когато карах щангите с тампон от единия край и унибал от другия издържаха повече. два унибала от двете страни се износват сравнително по бързо.на панхард щанга според мен унибал който е метал -бронз не е за предпочитане.за сега предната ми шанга е нова и минава на селенови втулки а задната на полиретанови тампони.
                            поздрави

                            Коментар


                            • #29
                              До: видове унибали

                              мисля че за твоя случай това е най добре
                              Прикачени файлове
                              ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

                              Коментар


                              • #30
                                До: видове унибали

                                Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
                                мисля че за твоя случай това е най добре

                                Това е вече пробвано тампона с втулката е най вероятно сърцевина от носач за МАН или Волво.Казвам най вероятно щото всичките си приличат. На повечето европеиски камиони са същите.Другите неща са от раздел домашен майстор.Тук вече има един наистина реален проблем но по-добре разбирачите да пишат какъв е.. тия дето са пробвали...Ние до толкова не вдяваме.. И това няма ищо общо със спорта за богатите разглезени кашици.Също така като цена на елемента и последващата изработка не се връзва като адекватно решение.Но ще чакам някой да разкаже за живи проби в този вариант.Не отричам напълно този пригоден елемент но това не е точно правилното решение.
                                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 04-04-09, 04:44.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X