Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качване на Ресьори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Качване на Ресьори

    Хора много често хората си качват ресьорите върху моста.
    Интересно ми е какво толкова печелят.Аз лично много джипки загледах и освен че не стърчат отдоло и малко СМ друго не виждам.Като след тази операция устойчивоста на станичен наклон се нарушава яко.За нисана незнам до колко но за самурая това е едно от нещата който съм забелязал че го убиват.
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

  • #2
    До: Качване на Ресьори

    Получава се доста добър лифт,а това дава възможността да вкараш и по-големи гуми и от там вдигаш просвета.
    Относно нестабилността-слагаш фланци.

    Коментар


    • #3
      До: Качване на Ресьори

      Първоначално публикуван от jashi1 Преглед на мнение
      Получава се доста добър лифт,а това дава възможността да вкараш и по-големи гуми и от там вдигаш просвета.
      Относно нестабилността-слагаш фланци.
      Слагаш фланци и от там............ незнам.
      Добър лифт на какво?Големи гуми какви 35-ци?Незнам но мисля че като качиш едни яки ресьори над мостовете като самите ресьори са доста високи какви фланци ще сложиш че да не стане джипа нестабилен.За това всички такива на странични наклони ги връзват и гледат как да натежат.Малко ми изглежда безсмислено!
      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

      Коментар


      • #4
        До: Качване на Ресьори

        Ako e безмислено,защо го правят.
        Дай ми добро предложение за лифт при ресьорно окачване,освен ако нямаш излишни пари за тунинговани ресьори по поръчка,защото шпренгването не добър вариант.
        Удължаването на обиците на ресьорите също не вариант-правили сме го.
        Страничната нестабилност се подобрява с фланците,нямам нищо против тях,а и едни джанти с достатъчно отрицателно ЕТ също вършат работа.
        Поразгледай разходките на Тойотата на Митко Джамбазов и ше видиш подобрените и качества.

        Коментар


        • #5
          До: Качване на Ресьори

          Първоначално публикуван от jashi1 Преглед на мнение
          Получава се доста добър лифт,а това дава възможността да вкараш и по-големи гуми и от там вдигаш просвета.
          Относно нестабилността-слагаш фланци.
          Aз също разсъждавам върху тая дилема - да бъде (отгоре) или да не бъде (отгоре ресора). Според мен въпроса се свежда до следното - има ли смисъл уморените изправени ресори, които вече работят наопаки да се качват над мостовете? Ако ще увеличим ходовете - да, но не съм сигурен, че ще се получи увеличаване на ходове.
          Казват, че това бил най евтиния лифт (например при Самурай). Но ако единствената цел е да вкараме по-големите гуми, май един боди лифт е по практичен? Или едно рязане на калниците също.
          Значи доколкото може да се вярва на "Калнини", при 3 инча лифт - влизат 31", т.е. не е нужно да качваме ресорите отгоре. А за по-големи гуми ... трябват по-бавни раздатки, мостове ... и то вече става друга кола.
          Между другото знаете ли на дълъг самурай (LWB) различни ли са ресорите от тези на къс?
          По-добре късно, отколкото по-късно.

          Коментар


          • #6
            До: Качване на Ресьори

            Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
            Aз също разсъждавам върху тая дилема - да бъде (отгоре) или да не бъде (отгоре ресора). Според мен въпроса се свежда до следното - има ли смисъл уморените изправени ресори, които вече работят наопаки да се качват над мостовете? Ако ще увеличим ходовете - да, но не съм сигурен, че ще се получи увеличаване на ходове.
            Казват, че това бил най евтиния лифт (например при Самурай). Но ако единствената цел е да вкараме по-големите гуми, май един боди лифт е по практичен? Или едно рязане на калниците също.
            Значи доколкото може да се вярва на "Калнини", при 3 инча лифт - влизат 31", т.е. не е нужно да качваме ресорите отгоре. А за по-големи гуми ... трябват по-бавни раздатки, мостове ... и то вече става друга кола.
            Между другото знаете ли на дълъг самурай (LWB) различни ли са ресорите от тези на къс?
            Като се замисля, май най добре е първо да преценим какви са възможностите на конструкцията и агрегатите. Мотор, скорости, раздатка и мостове. Колко големи гуми могат да носят. После според гумите повдигаме. Боди лифта нека да остане за последно. Добре е да се почне с калниците, но имаме ограничение от подкалниците и обикновенно не е достатъчно. Скоростите и раздатката остават на същия просвет. И неизбежно стигаме до повдигане посредством окачването. При автомобилите с монтаж на моста върху ресьорите вариантите са - по дълги обици или нови усилени пакети. Премествайки моста под ресьорите получаваме много голям лифт - мин 15см. и възможноста да вдигаме още с подложки на петите. При такъв лифт се налага доста неща, свързани с окачването и кормилното управление, да се преработят.
            За съжаление евтин лифт не може да се получи. Най малкото - имаме нови амортесьори и гуми.

            Коментар


            • #7
              До: Качване на Ресьори

              Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
              Слагаш фланци и от там............ незнам.
              Добър лифт на какво?Големи гуми какви 35-ци?Незнам но мисля че като качиш едни яки ресьори над мостовете като самите ресьори са доста високи какви фланци ще сложиш че да не стане джипа нестабилен.За това всички такива на странични наклони ги връзват и гледат как да натежат.Малко ми изглежда безсмислено!
              Колега вече тествах моя след качването на ресорите от горе и съм впечатлен въпреки ,че все още съм със старите гуми е със пъти по проходим шасито и броните са вече по нагоре и не закача никъде.що се отнася за стабилноста във наклон за сега не усещам да е по зле но може да тестваме двата и ще видим

              Коментар


              • #8
                До: Качване на Ресьори

                При мен проходимоста се подобри значително. Не си струва да сложиш убити ресори. Аз си подобрих пакета не като шпренгвам ресорите, а като махнах един дебел лист и на негово място поставих два тънки листа. Като цяло се подобриха ходовете на автомобила, в момента влизат 44ки. Ъглите на атака се подобриха значително, което за мен е много важно заради дългата база.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  До: Качване на Ресьори

                  Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
                  ...
                  Според мен въпроса се свежда до следното - има ли смисъл уморените изправени ресори, които вече работят наопаки да се качват над мостовете? Ако ще увеличим ходовете - да, но не съм сигурен, че ще се получи увеличаване на ходове...
                  Не знам колко уморени и изправени стоят твойте. Ето едни 20-се и кусур годишни, не пипани. Тези ресьори са доста къси и въпреки това дадоха сравнително добри ходове. Обърни внимание как работят.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #10
                    До: Качване на Ресьори

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Не знам колко уморени и изправени стоят твойте. Ето едни 20-се и кусур годишни, не пипани. Тези ресьори са доста къси и въпреки това дадоха сравнително добри ходове. Обърни внимание как работят.
                    Привет.За леко повдигане със смяна на обиците-ясно. Но колко далги да са за патрула и колко като цяло го повдигат ? Може ли само сас смяна на тях да вземе стария патрул /88-3.3 тд къс/ 33-ки. като се има впредвид ,че стоиката му е добра /няма уморен вид/ Знам,че има инфо за пустите му обици но аз не намерих нещо конкретно.Поздрави.
                    Нисан патрул-3,3тд - класика -0878 772213

                    Коментар


                    • #11
                      До: Качване на Ресьори

                      Ако удължиш обицата с 5см,повдигаш с 2,5см.Дифа е на средата на ресьора и колкото повдигаш отпред или отзад,по средата е на половината.
                      СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


                      0878209603 0885665118 Качето русия

                      Коментар


                      • #12
                        До: Качване на Ресьори

                        Като се качи, трябва и да се разшири. Крайната идея е да прави това от снимката и в същото време и по равно да си върви. А и ще си разкараш котвите дето висят отдолу.
                        Прикачени файлове
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          От: До: Качване на Ресьори

                          специално патрола ако нее повдигнат,като се закопат ресорите отдолу,после нема вадене.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Качване на Ресьори

                            И сега един въпрос към знаещите.
                            Къде качествено могат да ми поизправят ресьорите за да ги кача върху моста,без да се получи следната ситуация?
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S2020022.jpg
Прегледи:1
Размер:189.8 КБ
ID:5299213
                            След като бяха поизправени и качени ресьорите върху моста,дъгата се "обърна".
                            Или просто да направя един бодилифт и да не се занимавам с окачването?!?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Качване на Ресьори

                              Добре но къв е смисъла да се занимаваш с тази гимнастика..... Ако целта е по големи гуми ,аз без проблем си търкалям 35ци и без да съм качвал ресьорите!Просто режеш калниците на нивото на подкалника/отваря се една дупка която изкърпваш с дебела ламарина,с цел монтаж на уширители от транпортна лента със самонарезки/ Отпред се махат мигачите и габаритите с всичката ламарина/да не опира при завой и скок/ джанти -40/-44 и си ти
                              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X