Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Окачване менте ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Окачване менте ?!

    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
    Че аз от 1999г все извън пътя карам ама не монтирам лифтовано окачване. Лифтованото окачване с какво може да ти помогне най-много да минеш през някоя бабуна повече от мен. Гуми,лебедка ,блокаж,това е по важно за мен.С лифтования джип по лесно може да свалиш някое гадже пред дискотеката.
    Мда. А тази лебедка като висне на тези 10+г. пружини, какво е удоволствието от това да си на тампони през цялото време? И друг път съм писал тук - дали лифт окачване (ново) или стандартно окачване (ново) - въпрос на предпочитания, цели за експлоатация на машината и да кажем вкус. Определено за всеки има значение и това как му изглежда джипката в собствените му очи, каквото и да ми разправяте.

    Ама сега да седне някой да ми обяснява как едно оригинално окачване на колата (на N на брой години) работи по-добре от един лифт, и то натоварено с лебедки, брони, гуми и т.н., айде моля.

    Стефане, Не си прав, че лифт окачването е само за коловоза... В Австралия няма шанс да набуташ 35" на стандартно окачване дори и на Нисан и Тойота, Но реално това не е довод, Довода са по 300-тата кила обороудване отгоре на мост. Стандартното окачване ще работи точно до събота. И това те не го правят от гъзърлък...

    Коментар


    • #32
      До: Окачване менте ?!

      Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
      Явно си много добър с вкарването, колега. Аз на моята 33ки барабар с лифта не мога да й вкарам, че опират навсякъде.
      Eeee, все пак става въпрос за 32-ки. Нали и ти си с такива сега.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #33
        До: Окачване менте ?!

        Ъхъ, предполагам че главно от глупост. Не съм чувал камионите тон и половина там да са дефицит. Защо трябва да товарят магарето с дисаги за слон не знам. Освен за да срутят някоя блондинка с оражево окачване за петнаесе хилки, ръзиъш ли.
        А, да. О, йе бейбе, скиъш ли!

        Коментар


        • #34
          До: Окачване менте ?!

          Як лифт, як тунинг. Когато стандартните аспиринчета на УАЗа са 35 дюйма ... Наистина не разбирам какво искате от живота.
          ))))

          Коментар


          • #35
            До: Окачване менте ?!

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Ами каза че не си имал "пипано" окачване. Така че няма от къде да знаеш.
            Тя тая работа с чуване не става. С дай едно кръгче също.
            Там онзи със синьото съм Аз. Как мислиш дали имам поглед върху нещата. Личната ми Тойота се държеше по-добре с нормалното окачване от колкото състезателната с лифтованото. Тойота -та от снимката мина през всички предлагани окачвания в България и все един и същи резултат.Това не са състезателни окачвания но и при нормална експлоатация е същия "ПРАЗ". Сега преди Шуменското състезание пак ще бъде променено пък да видим какво ще стане.
            Прикачени файлове
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #36
              До: Окачване менте ?!

              Не знам за give it to me baby и подобни тази вечер но жълтите амортисьори в Австралия са на пари (спрямо стандарта там), като на цената регенерати тука...

              А иначе не знам какви аналгинчета за Уаза на 35-ци говорим, но от 32 нагоре Уаза си иска рязане за да има и ход все пак...

              Коментар


              • #37
                До: Окачване менте ?!

                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Първоначално публикуван от kinex
                Ами каза че не си имал "пипано" окачване. Така че няма от къде да знаеш.
                Тя тая работа с чуване не става. С дай едно кръгче също.
                Там онзи със синьото съм Аз. Как мислиш дали имам поглед върху нещата. Личната ми Тойота се държеше по-добре с нормалното окачване от колкото състезателната с лифтованото. Тойота -та от снимката мина през всички предлагани окачвания в България и все един и същи резултат.Сега преди Шуменското състезание пак ще бъде променено пък да видим какво ще стане.
                Колега, защо не поканиш Геро когато коментираш? Виждал съм ти Тойотата, вече след като е била продадена в София и тя е много далече от тази на снимките, нищо лично. Ти откъде точно разбра, че след N на брой смени е нямало никакъв резултат? Една жена на опашката ли ти каза?

                Коментар


                • #38
                  До: Окачване менте ?!

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Колега, защо не поканиш Геро когато коментираш? Виждал съм ти Тойотата, вече след като е била продадена в София и тя е много далече от тази на снимките, нищо лично. Ти откъде точно разбра, че след N на брой смени е нямало никакъв резултат? Една жена на опашката ли ти каза?
                  В Тойота-та на Геро имам достатъчно вложени часове труд за да знам за какво става въпрос и да знам какво е мнението на собственика и. Пък за бившата ми Тойота нещо не разбрах тя отиде в Добрич а не в София,нещо се бъркаш.Хайде да не се заяждаме.В подписа на профила ми има три линка погледни първия за коя Тойота става въпрос.
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #39
                    До: Окачване менте ?!

                    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                    В Тойота-та на Геро имам достатъчно вложени часове труд за да знам за какво става въпрос. Пък за бившата ми Тойота нещо не разбрах тя отиде в Добрич а не в София,нещо се бъркаш.Хайде да не се заяждаме.
                    Бъркам, явно, прощавай, моя грешка.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Окачване менте ?!

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Eeee, все пак става въпрос за 32-ки. Нали и ти си с такива сега.
                      Да де, ама съм с TJM, онова оранжевото дето викат

                      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                      Там онзи със синьото съм Аз. Как мислиш дали имам поглед върху нещата. Личната ми Тойота се държеше по-добре с нормалното окачване от колкото състезателната с лифтованото. Тойота -та от снимката мина през всички предлагани окачвания в България и все един и същи резултат.Това не са състезателни окачвания но и при нормална експлоатация е същия "ПРАЗ". Сега преди Шуменското състезание пак ще бъде променено пък да видим какво ще стане.
                      Ами в такъв случай, вместо да става караница, базирана на лични предпочитания - твоя приятел да върне "скапаното" окачване и да си "зашие" оригиналното. How's that?

                      ПП Абе защо никой не говори конкретно? Аз в правилата не видях да е забранено да се изказва лично мнение за марки, или бъркам?
                      Зима иде

                      Коментар


                      • #41
                        До: Окачване менте ?!

                        Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                        ... ПП Абе защо никой не говори конкретно? Аз в правилата не видях да е забранено да се изказва лично мнение за марки, или бъркам?
                        Защото, като някой каже конкретно напр. "В този сервиз ми е**** м*****" и въпросният е също регистриран тук, настава една ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Окачване менте ?!

                          35 дюйма влизат в УАЗа след половин час с флекса. Или след два дни и електрожена, ако толкова искаш и на дискотека. Скъсяваш арките на калниците, и се качваш с една педя. Толкова му е тунинга. 33 се слагат по-трудно - трябва крик и кръстачка. По пет гайки на всяка джанта си е разправия.
                          И без пари да са тия окачвания, пак е глупост. Няма за какво да слагаш 600 кила суха маса на 750 килограмов джип. Освен ако верно не отиваш на дискотека. Ако ще ходиш по работа, за това си има измислени други ТС. Джипа няма да стане камион, както кросовера не става джип. Камион пък хич. Да може и да бива са две големи разлики.
                          Както казват в Одеса, а Одеса е много голяма.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Окачване менте ?!

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            ...И без пари да са тия окачвания, пак е глупост. Няма за какво да слагаш 600 кила суха маса на 750 килограмов джип...
                            Не знаех, че дългите бази на коя и да е марка са по 750 кила.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Окачване менте ?!

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Не знаех, че дългите бази на коя и да е марка са по 750 кила.
                              Еми има - зависи колко е напреднала ръждата
                              Зима иде

                              Коментар


                              • #45
                                До: Окачване менте ?!

                                Не знай, не са по толкова.
                                Джиповете и камионите са на номера, като пътъците. Джиповете са 250, 500, 750 килограма. В четвъртинки от тона. Това е щатната товароподемност, тя и полезен товар. Камионите обикновено са тон, тон и половина, три, пет, десет. Нататък обикновено пък е объркано. Има 20, 40, 60 тонни, но често са прицепи, а влекачите отделно. Те пък вървят в категории по мощността на двигателите, или по спирачното усилие в американската класификация.
                                Дълга, къса, без база, това с което имаме вземане - даване като правило е три четвърти тона. Макар че всичките са дивашки претоварвани бивши половинтонни. Изключение са четвърттонните ЛуАЗ и Самурай.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X