До: Повдигане на зафира
По принцип по мое наблюдение, ако не ходиш на тежък оффроуд, лека кола повдигната има не по-лоша проходимост. Разликата с джипката при лек оффроуд е по-голям ход, което при колата с предна предаване е пролем като застанеш 2 или 3 колела (липсва 4х4 или блокаж на дифа). Случвало ми се е на по-големи препятсвия. Друго като минус при леката кола е по-ниската скорост при оффроуд, все пак имаш едно на ум... нямаш защита, нито на картера, нито на резервоара... За зимата при сняг все още нямам наблюдения
Като видиш кал натискаш газ до дупка и с засилка
стига да не е нещо прекалено, но и при джипа пак си затъваш
По принцип по мое наблюдение, ако не ходиш на тежък оффроуд, лека кола повдигната има не по-лоша проходимост. Разликата с джипката при лек оффроуд е по-голям ход, което при колата с предна предаване е пролем като застанеш 2 или 3 колела (липсва 4х4 или блокаж на дифа). Случвало ми се е на по-големи препятсвия. Друго като минус при леката кола е по-ниската скорост при оффроуд, все пак имаш едно на ум... нямаш защита, нито на картера, нито на резервоара... За зимата при сняг все още нямам наблюдения

Като видиш кал натискаш газ до дупка и с засилка
стига да не е нещо прекалено, но и при джипа пак си затъваш

Коментар