Обява

Свий
Няма добавени обяви.

коя е най - добрата конфигурация амортисьори - пружини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • коя е най - добрата конфигурация амортисьори - пружини

    как бихте оборудвали вашата състезателна кола, ако парите не са проблем, за тукашните състезания
    9
    успоредно разположени амортисьор и пружина
    22.22%
    2
    пружина и два амортисьора
    55.56%
    5
    коиловер
    0.00%
    0
    двоен коиловер
    22.22%
    2
    drive alive

  • #2
    интересна работа

    имаше и 4ти отговор "двоен коиловер" някой администратор дали неможе д аго добави
    drive alive

    Коментар


    • #3
      Ако верно не се броят парите, щях да съчиня нещо хидропневматично. Пружините - на вторични суровини.

      Коментар


      • #4
        пружина с 2 амортисьора коиловера е за много големи ходове като за рокроулинг и такива , мисля че е за друг вид състезания

        Коментар


        • #5
          Най-после интересни теми. Двойни амортесъори, единия с пружина, незнам точно как се казва това.
          IvoVarbanov.bg

          Коментар


          • #6
            с коиловери са почти всички състезателни ЛЕКИ коли по света.

            коиловер е сравнително модерно понятие, това е модифициран макферсон, който съчетава в себе си амортисьор, пружина/и/ бъмп стоп и чрез него могат да се натягат или отпускат пружините, както и да се ограничава хода на амортисьора в по горния, долния или средния диапазон на действието му за различните типове каране.

            коиовера има по къси ходове при еднаква дължина с амортисьор.

            предимствата му са че се пести място, лесно се закрепва за каквото и да е и разбирасе всичките му реглажи.
            drive alive

            Коментар


            • #7
              Отпадат ли шоковите тампони при монтаж на койл?
              IvoVarbanov.bg

              Коментар


              • #8
                говорим за джипките за лека кола и аз имам такива, всичките снимки дето съм виждал коиловери са пробили чак калниците да ги извадат нависоко за дълъг ход а бъмп стопа е тампон вътре между горна точка и тялото на амортисьора

                Коментар


                • #9
                  шоковия тампон беше тема за друга анкета но като стана дума д акажа моето мнение

                  пневматичен бъмп стоп според мен има смисъл, когато окачването има огромен ход от положение покой до пълно сгънато положение. това е така защото въпросното нещо има ход около 15 см така ако имаш ход от покой до горе 10 или 15 см се губи смисъла защото колата ще стои винаги на тампона, ще вози ужасно и ще го съсипе бързо /той не е мислен да работи като амортисьор/

                  приложението на тези неща е в големите трофи тръкове кадето хода е по 50 см и е необходимо нещо, което да обере инрцията на моста който тежи 300кг да не удари директно шасито защото ще го изкриви.

                  като част от окачването на тези камиони има едно нещо което се казва пиги бек. това е нещо което изглежда като амортисьор но става изключително твърдо в последните няколко инча от хода си до пълно сгънато положение, може да се помпа в зависимост от нуждите. това ми звучи като интересна идея но още не сме направили проучването за това какво да бъде, колко дълго, колко дебело, каде да се захване и изобщо има ли смисъл
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    за бъмпа мисля че по добрият вариант е отделният който е монтиран и изчислен много добре амортисьора и без това се чупи най-много и като има и бъмп вграден и то по този начин става не много надеждно или страхотно скъпо за надежден вариант

                    Коментар


                    • #11
                      Все ми се струва че нормален прогресивен тампон е напълно достатъчен. Па и струва стотинки в сравнение с тия работи. Да не говорим че няма какво да му се счупи.

                      Коментар


                      • #12
                        че лагерите аз ги купувам по 2-3 лв

                        Коментар


                        • #13
                          ???
                          А, не тия, тампоните на пробоя и отбоя, не на края на щангите. Ограничителите, ако трябва по човешки

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X