Обява

Свий
Няма добавени обяви.

обяснете ми нещо.....(окачване, амортесьори...)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • обяснете ми нещо.....(окачване, амортесьори...)

    обяснете ми нещо ..но първо разгледайте това:http://www.mda4x4.com/preparaciones.htm


    та как става това чупене ,как се разгъват тези амортесиори ,пружини и съответно как се сгъват .Ето това искам да науча аз незнаещият.
    B+

  • #2
    кое по - точно те интересува
    drive alive

    Коментар


    • #3
      как се разпъва толкова този амортесиор ,ако погледнеш първия ровър или вранглера ,оставаш с убеждението ,че едва ли не гумата ще се окъсне
      B+

      Коментар


      • #4
        това е малко оптична измама. имай предвид че тези гуми са около 45" а окачването е с 10"+ лифт. това са огромни амортисьори с ход около метър от крайно горно до крайно долно положение. ако видиш тази кола на живо ще разбереш че е по - голяма от виетнамка
        drive alive

        Коментар


        • #5
          go go go ,кликни на името на зеления дефендър ,действително в характеристиките му пише ,че е с гуми 42/15R 15.Tова възможно ли е?
          Не е ли опасно да се клати така тази кола -/виж снимките отдолу/ .
          А ,че е колкото виетнамка спор няма
          B+

          Коментар


          • #6
            Re: обяснете ми нещо.....(окачване, амортесьори...)

            Първоначално публикуван от vokel
            обяснете ми нещо ..но първо разгледайте това:http://www.mda4x4.com/preparaciones.htm


            та как става това чупене ,как се разгъват тези амортесиори ,пружини и съответно как се сгъват .Ето това искам да науча аз незнаещият.
            Tая фирма, МДА е канарска, и прави ако не най-добрите, то едни от най добрите тунинги в Испания. Имат не една и две победи в триал състезанията, така че всичко направено и правено от тях е изпитано и преизпитано. Това са 100%, че дори и малко повече % триал машини... забравете с това някой да ви пусне да се движите по нормални пътища.
            БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
            (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от vokel
              go go go ,кликни на името на зеления дефендър ,действително в характеристиките му пише ,че е с гуми 42/15R 15.Tова възможно ли е?
              Не е ли опасно да се клати така тази кола -/виж снимките отдолу/ .
              А ,че е колкото виетнамка спор няма
              По-скоро бих казал като УНИМОГ, защото осите са му от такова, пък и двигателя е 502 к.с.
              само ламарините са си оригинални)))
              БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
              (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

              Коментар


              • #8
                това са коли за траяли, там се искат големи гуми, големи ходове, големи двигатели. ако подкараш тази кола по нашите състезания 100% ще умреш

                хората си разбират от работата
                drive alive

                Коментар


                • #9
                  Някой може ли да обясни следното: защо на снимките от адреса по горе масово са монтирани гуми с щирина 12.5" на 8" джанти като се има предвид че производителите дават за 12.5" гума джанта от 8.5" до 11" като най добре става на 10". А има един който е сложил 14.5" гума на 8" джанта. Минусът ми е ясен износва се неправилно гумата. Въпроса ми е какъв е плюса и има ли такъв.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    Ами не си купуваш нови /скъпи/ джанти

                    Коментар


                    • #11
                      на повечето картинки джантите са т.нар. бедлок, това е джанта със специално закрепване на гумата, така че да неможе д асе разбортира, освен ако не се разглоби джантата. това променя малко представите за размера им и нормална джанта 10" отговаря на бедлок 8", това е доста грубо казано но принципа е този

                      освен това гума 12.5" стои много добре на джанта 8" въпреки че правилата казват друго, но правилата са за движение по път, а офроуда е друга работа
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12


                        V slu4eia mi se struva po interesen izbora na gumi za parvia Rover !
                        Razli4ni marki i modeli razbira se a si li4i 4e gumite sa novi edva li ot nedoimak sa gi slojili taka !
                        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                        Коментар


                        • #13
                          И аз не разбрах кво е искал да каже автора ...
                          Когато са с насочен грайфер, често за калта слагат задните обратно за да гребе и на заден ход. Обаче тия не са насочени. Знам ли ... Може само докато са го правили, тия колела са им били под ръка. Да го търкалят из гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            сигурен съм че тези гуми са там само за мярка, докато сглобят колата, после ще и сложат нейните си
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              Предполага мче това не нейните гуми.Но това е адска машина която е трудно приложима у нас.
                              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X