Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
    И да и не. Годините са си взели своето, ресьорите са провиснали. Естествено и съвсем наред да бяха пак щяхме да ги сменим с такива от TJM. Вече беше пробвано на една Hilux (почти нова на няколко месеца) и разликата в стоежа и "държането" на пътя са впечатляващи. Имам в предвид разликата на асфалтов път. А на офроуд няма и дума за сравнение...
    Този пост ме наведе на мисълта в какво се състои разликада в поведението на асвалт (за офф е ясно) на сток окачване и TJM - в случая за Тойота става на въпрос. И естествено следва: колко излиза това упражнение със подмяната на окачването?

  • #2
    До: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

    Колеги бихте ли сподели впечетления,относно разликата м/у стандартно окачване на ТЛК70 и TJM?На асвалт,извън него,возия,артикулация на мостовете,поведение в завои при скорост и изобщо какви са разликите.А защо не и за ТраялМастер?
    Пътят е целта.

    Коментар


    • #3
      До: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

      Мога да споделя впечетления от TrailMaster 2.5" монтирано на TLC-73

      Трябва да подчертая, че оригиналното, което свалих беше със напълно умрели задни амове и един сменен "временно" малък лист на заден ресьор.
      Въпреки това возеше доста добре.
      При пружинните окачвания е немислимо да се кара без амове,
      но при ресьорното не се усеща толкова липсата или неработоспособността им.

      Със смяната на окачването
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=30295

      отчитам две огромни разлики:

      == новото окачване е по-меко и по-чувствително.

      при скорост около 20-40км. по неравен участък или дупки подскачането е доста силно.
      Отчитам и това, че автомобила е доста лек отзад.
      Мекотата се усеща при натоварване и при по-висока скорост.
      Със скорост около 60-70км. през разорана нива /екпериментирах/ се прояви истинската сила на това окачване.
      Сработвайки в по-голям диапазон на ходовете и с висока скорост на реакция, държеше джипа стабилно и контролирано.
      Не съм състезател, но сигурно подобно е усещането да караш автомобил със специално спортно окачване.


      == увеличени ходове и артикулации на мостовете.

      Сега съм с малки гуми и плюсови джанти и имам доста място под калниците демек ходове има.
      Ще видим като сменя гумите.

      П.С. Нивата не беше засята и минах през нея с разрешението на собственика и.
      Той също

      Коментар


      • #4
        До: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

        Каде може да се намери този тип окачване за патрол Y160 3.3 тд дълга база!
        "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
        Кольо.

        Коментар


        • #5
          До: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

          Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
          Каде може да се намери този тип окачване за патрол Y160 3.3 тд дълга база!
          Виж в електронния магазин на Форума, там има и телефони за връзка, звънни и питай.
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #6
            До: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

            Първоначално публикуван от getsov Преглед на мнение
            Този пост ме наведе на мисълта в какво се състои разликада в поведението на асвалт (за офф е ясно) на сток окачване и TJM - в случая за Тойота става на въпрос. И естествено следва: колко излиза това упражнение със подмяната на окачването?
            За стндартното окачване, тъй като го карах съсвсем малко мога да кажа че беше доста твърдо в сравнение с останалите две .

            След това сложих кит на Dobinsons 6 cm лифт. Колата се промени тотално, но имаше 3 проблема. 1. При завиване с голяма скорост на асвалт, задницата беше много склонна да поднася; 2. При остър бавен завой сякаш предницата рязко "потъваше"; 3. Не съм сигурен на 100%, но при дълго каране на асвалт (3-4 часа) сякаш окачването омекваше. Това е за асвалт, а за извън пътя возеше перфектно само дето задните амове свършват с няколко разходки в гората, но гаранцията е 1 година за което време ми ги смениха 3 пъти. Купих ги от Италия за около 500 EUR за целия комлект пружини и амортисьори + доста солена сума за кастор кид и втулки.

            След това сложих TJM 2.5', където единствения проблем е че предните трябва да се преработят тъй като не произвеждат за LJ70, 91 г. По времето в който ги сложих нямах друга кола и за кратко време направих 10 000 км на асвалт и мога да кажа че колата вози като лимузина въпреки късата база, а в завоите на Троян-Кърнаре може да караш като състезател. Не си спомням цената, но с тунингово окачване колата се променя тотално има възможност да сложиш нормални гуми 31-33', стойката е променена (виж снимката) и бих го препоръчал дори на тези странни хора който си карат джиповете само по асвалт .
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              От: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

              В България къде може да се поръча dobinsons?

              Коментар


              • #8
                От: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

                Първоначално публикуван от дъсти джип Преглед на мнение
                В България къде може да се поръча dobinsons?
                Фирма Ликонр потърси я в нета
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • #9
                  От: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?

                  Разрових, но не видях да са техни дистрибутори. Все пак благодаря за инфото. Най - вероятно ще поръчвам отвън. Лека и спокойна вечер.

                  Коментар


                  • #10
                    Здравейте кьде мога да си порьчам TJM за y60?

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X