Първоначално публикуван от Венцислав Петров
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Каква е разлика в поведението със сменено окачване?
Свий
X
-
Каква е разлика в поведението със сменено окачване?
Тагове: Няма
-
До: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?
Колеги бихте ли сподели впечетления,относно разликата м/у стандартно окачване на ТЛК70 и TJM?На асвалт,извън него,возия,артикулация на мостовете,поведение в завои при скорост и изобщо какви са разликите.А защо не и за ТраялМастер?Пътят е целта.
-
До: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?
Мога да споделя впечетления от TrailMaster 2.5" монтирано на TLC-73
Трябва да подчертая, че оригиналното, което свалих беше със напълно умрели задни амове и един сменен "временно" малък лист на заден ресьор.
Въпреки това возеше доста добре.
При пружинните окачвания е немислимо да се кара без амове,
но при ресьорното не се усеща толкова липсата или неработоспособността им.
Със смяната на окачването
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=30295
отчитам две огромни разлики:
== новото окачване е по-меко и по-чувствително.
при скорост около 20-40км. по неравен участък или дупки подскачането е доста силно.
Отчитам и това, че автомобила е доста лек отзад.
Мекотата се усеща при натоварване и при по-висока скорост.
Със скорост около 60-70км. през разорана нива /екпериментирах/ се прояви истинската сила на това окачване.
Сработвайки в по-голям диапазон на ходовете и с висока скорост на реакция, държеше джипа стабилно и контролирано.
Не съм състезател, но сигурно подобно е усещането да караш автомобил със специално спортно окачване.
== увеличени ходове и артикулации на мостовете.
Сега съм с малки гуми и плюсови джанти и имам доста място под калниците демек ходове има.
Ще видим като сменя гумите.
П.С. Нивата не беше засята и минах през нея с разрешението на собственика и.
Той също
Коментар
-
До: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?
Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнениеКаде може да се намери този тип окачване за патрол Y160 3.3 тд дълга база!LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
До: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?
Първоначално публикуван от getsov Преглед на мнениеТози пост ме наведе на мисълта в какво се състои разликада в поведението на асвалт (за офф е ясно) на сток окачване и TJM - в случая за Тойота става на въпрос. И естествено следва: колко излиза това упражнение със подмяната на окачването?
След това сложих кит на Dobinsons 6 cm лифт. Колата се промени тотално, но имаше 3 проблема. 1. При завиване с голяма скорост на асвалт, задницата беше много склонна да поднася; 2. При остър бавен завой сякаш предницата рязко "потъваше"; 3. Не съм сигурен на 100%, но при дълго каране на асвалт (3-4 часа) сякаш окачването омекваше. Това е за асвалт, а за извън пътя возеше перфектно само дето задните амове свършват с няколко разходки в гората, но гаранцията е 1 година за което време ми ги смениха 3 пъти. Купих ги от Италия за около 500 EUR за целия комлект пружини и амортисьори + доста солена сума за кастор кид и втулки.
След това сложих TJM 2.5', където единствения проблем е че предните трябва да се преработят тъй като не произвеждат за LJ70, 91 г. По времето в който ги сложих нямах друга кола и за кратко време направих 10 000 км на асвалт и мога да кажа че колата вози като лимузина въпреки късата база, а в завоите на Троян-Кърнаре може да караш като състезател. Не си спомням цената, но с тунингово окачване колата се променя тотално има възможност да сложиш нормални гуми 31-33', стойката е променена (виж снимката) и бих го препоръчал дори на тези странни хора който си карат джиповете само по асвалт .
Коментар
-
От: Каква е разлика в поведението със сменено окачване?
Първоначално публикуван от дъсти джип Преглед на мнениеВ България къде може да се поръча dobinsons?LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар