Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да си сложа ли двоино деистващи амортесьори?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Стефан
    Не разбира се. Обикновените работят само на разтегляне, и в някъв смисъл са просто противодействие на ресорите/пружините. То и така не е просто, а като тръгнат моменти и в двете посоки как се смята всичкото това представяш ли си?
    Тия с напомпването с помпата за гуми не са двойнодействащи. Тоя номер е основно пре-сет, начално установяване, вдига купето при по-голямо натоварване, и го оставя по-високо при същата твърдост, за да запази поведението на колата и по-натоварена.
    Ти ме убиваш!!! ВСИЧКИ амортисьори работят и в двете посоки! Може да има само "лабораторни" изключения. Просто вземи един ако ще и от ЗАЗ и виж че има съпротивление и в двете посоки. Просто при свиване е в пъти по-малко от това при разтягане! Това е в основата на принципа им на работа. Пример: ако не работи при свиване при всеки по-силен удар от неравност окачването ще удря в тампона поради инерцията на масата на самия мост.

    Коментар


    • #17
      )) Че той ако се усеща на ръка как ще удържи колата?)
      Това дето го казваш е буферния ход. Той като се повреди, започва да блъска желязо в желязо, и веднага се чупи или ухото, или болта.

      Коментар


      • #18
        Усеща се и още как! Моята котка е над два тона и го усещам на ръка. Предполагам че говориш за момента когато амортисьора ни "напуска" вече и се появява дупка(свободен ход) в момента на преминаване от свиване към разтягане и обратно. Тогава се появява блъскането за което говориш.
        Не си чеша езика - имам някакъв опит. Нов съм при джиповете само

        Коментар


        • #19
          Амортисьора е пасивен хидроцилиндър, който се управлява не от силата, а от скоростта на преместването. Достатъчно бавно на ръка можеш да изтеглиш и шасито на Мрията.
          Хода на отбоя е резервния буферен обем течност, който остава относително несвиваем след като щока на цилиндъра е стигнал до края на работния си ход. Той е относително еластичен обаче спрямо удара на идеално твърдите тела болт-ухо. Тампона или сайлентблока не са в сметката, те са високо еластични и просто се смачкват до край. Спасяват само от малък брой удари.
          Въпросния буфер и работния обем течност са свързани през малка дупчица в преградата на камерите заради охлаждането. Така се осигурява еднаква температура и на едното и на другото.
          Тя цялата работа е още по-мътна, ама е много дълга. Каквото ти е интересно - питай.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Стефан
            шасито на Мрията.
            Каквото ти е интересно - питай.
            Питам - Мрията да не е АН-225? Познавам отблизо само Руслан

            Ясно - ти говориш за режимите при крайно изтеглен или свит амортисьор, но там би трябвало да са сработили вече ограничителите по краен ход на окачването, щото ако остане на амортисьора да ги ограничава жална му майка .... Но както и да е - нещата за които говориш съм ги виждал наживо и съм експериментирал с тях при автомобили за рали (не джипове) ...различен вискозитет на маслото и пружинки на клапаните ... такива работи

            Коментар


            • #21
              Те от това се и чупят, когато остане само на тях. И номера не е толкова в пружинките нито във вискозните индекси, ами в охлаждането. И кога ще кипне. А ако се правят и на газови - кога ще прегрее и ще се одървят, и пак ще натрошат всичко или ще обърнат колата. В ралито режима е по-равномерен, и общо взето могат да се избират по релефа на етапа. В бавния триал - все тая, кратко е. В трофи рейдовете не помага нищо.

              Ан-225. Никой не го познава, освен неговите си. С вещата помощ на американците и още по-уродливите брюкселски чиновници КБ-то вече го няма. И единствения такъв самолет който има човечеството си има един екипаж, и наземния, и това е. Втори такъв самолет няма кой да построи, хората вече са загубили тези знания. След хиляда години сигурно пак ще има жълти вестници, и в тях ще ръфат легендата за древните, които са имали летящи влакове.

              Коментар


              • #22
                газови

                Аз имам Омега .Дойде момента да сменя амортис. и ми препоръчаха гозово - маслени щото за омегата били по-добри , по-меко возела и други такива.Обаче аз съм си мноо умен и сложих газови на Монро .Вярно стана малко по стъбилна ама да ти кажа през 2 месеца започнах да сменям вертикалната щанга ,накрая се отказах да я сменям зако да храня хората с мойте щанги.Трака ,хлопа ама толкова.Да не говоря че при една дупка излязоха през капака и сменях и преден капак .Ако питаш мен казвай им да сменят колата това е най-проблемният автомобил който съм имал.
                Като се замисля то мойте амортисьори станаха и маслени.Толкова масло хвърля двигатела че всичко е в масло не само те и като вляза в някое блато с нея стои над водата ... че то май с М10Д я карам ... незнам вече , следи следата по асфалта и си при мен ...
                АРЕ...

                Коментар


                • #23
                  diavol koleda

                  Аз като цяло от колата съм довелен и то много слуша ни само като знам в кво състояние незнам как се движи ама движи но окачването е за смяна от година и половина и се чудя кво да сложа но ясно ми е вече ще си лсожа същите амортисьори само че няма да са напомпващи щото фаида нямам иначе ако видя маслена следа ще я следвам и право при теб
                  ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                  тел.088четири 9едно9 4нула4
                  -------------------------------------------------------

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X