От доста време се каня и чак сега се сетих имам един въпрос автомобила които карам в момента като служебен а също и като семино возило е Опел Омега 2.0 инжекция в процеса на аксплоатация задното окачване сдаде поста защо? Ами много просто автомобила се кара в 90% от случеите препълнен с инструменти  като пътищата по които се движи по скоро безпътищата по които се движи са преобладавщо калдаръм с много дупки, калдаръм с ужасно много дупки,камъни или кал,асвалт с дупки а вече и без ма е рядкост по краините махали на моя град  абе общо взето казано зверска експлоатация.Та въпроса ми е имали смисъл да си сложа от зад двоино деистващи амортесьори защото нямам намерение след една година пак да сменям окачване а вярваите ми начина експлоатацията няма да се промени идеята ми е да стане малко по здраво и издръжливо ако имате други идеи даите да ги видя предварително благодаря
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Да си сложа ли двоино деистващи амортесьори?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
АмортИсьори.
А ако беше карбураторен друга ли щеше да е работата?
http://wwwboards.auto.ru/ig/365787.html
Мислил съм за тия шашкънии. Изглежда обаче че по-явния резултат ще бъде да разбие и купето.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ба, Стефане тези устроиства за Амортизация на колата ли са? Значи газовите я Амортизират повече, т.е. трябва да си я карам с маслени и ще си я запазя за по-дълго
Речника си е ОК, Но ми се струва че не си се насочил към правилният корен
 (е и аз мога да бъркам - все пак в 6-и клас едвам избутах по-български
)
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тия тайни фатки за проверка на правописа са от четвърти клас!
)) А аз още сънувам кошмари и заеквам само като чуя за граматика, все едно на кой език
))
Бе вече не знам ... Ей кво е станало с газовите Ранчи на Ком-Емине. А маслените в такъв купон изобщо изчезват, не съм сигурен че и авиационно масло ще оправи работата. Явно или прогресивни пружини, или регулируеми амове. Или и двете, ако става дума за страшни места, макар че не знам пък как тогава да се избира регулировката.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
diavol koleda
Еи хора интересуваме кви да си сложа а не как се пише казваите че неща колата пак да стане на пача за година в интерес на истината и аз се чудех как се пише ма както и да разбрали сте ме то е като да напишеш правилно отвертка да ма съм вижадл на комплект отвертки да пише комплект отверки така че все тая важното е да се разберем за това казваите кво да правя газови или маслени сегашните са маслени маи щото единия се проби и изтече масло но от друга старна има в купето един вентил дето от него преди да изпуснат се помпеха и се повдигаше колата бая така че съвсем се обърках кво да правя искам да е здраво това е всичко което ми тряба не мисля да се унасям в тунинги клата все пак е на баща ми тои да му мисли
							
						ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Добре де, ама щото тебе те мързи, аз трябва да чета с шифровъчни таблици. Айде барем питай като хората.
Да не мислиш че в газовите няма масло?
)
Тия с помпането през вентилите са супер идея, лошото е че не живеят дълго а струват люто.((( Смени ги просто с ненапомпващите се за това купе по каталога и забрави къде са монтирани. Тия са екстра, не са по щат.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: ХАХАААААААААААА
нееееПървоначално публикуван от DINIстига с тоя правопис да непочна аз
  
  
							
						Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Мисля, че всички амортисьори са двойнодействащи, тоест работят и при разтягане и при свиване. Различни са само усилията в двете посоки и при различните амортисьори. На него му трябват "по-твърди", което ще рече и в двете посоки за да намали клатенето в дупките, но от друга страна не трябва да се прекалява защото се късат от местата за захващане към купето, особено това важи за Омегите каквито са гниларници
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
diavol koleda
Ето точно това ми трябваше като съвет ще търся малко по твърди амортисьори а иначе да гние Омегата ма е кански здрав по моите наблюдения товарен кон на таква експлоатация я подлагам просто се чудя как се движи все още тази колаДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не разбира се. Обикновените работят само на разтегляне, и в някъв смисъл са просто противодействие на ресорите/пружините. То и така не е просто, а като тръгнат моменти и в двете посоки как се смята всичкото това представяш ли си?
Тия с напомпването с помпата за гуми не са двойнодействащи. Тоя номер е основно пре-сет, начално установяване, вдига купето при по-голямо натоварване, и го оставя по-високо при същата твърдост, за да запази поведението на колата и по-натоварена.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар