Здравейте всички.
Имам Great wall Hover CUV и искам лека полека да го оборудвам за по-сериозни излизания сред природата. Гледах пътеписите на членове от форума и изживяването изглежда супер. Някой може ли да ме посъветва когато отпред джипа е с торсиони как става повдигането? Не искам селски тунинг за пред кафето, искам да я вдигна качествено - с нови амортисьори и пружини отзад, но не съм наясно какво да правя с торсионите? До к олко може да се повдига с тях, какви са рисковете ако вдигна цялата кола с 5см? Фабрично джипа побира 29.5 - 30 инча гуми, като желанието ми е да сложа 31. Някога за в бъдеще ще има и лебедка и блокаж на задния диф, но всяко нещо с времето си.
Благодаря предварително на отзовалите се и моля да ме извините ако нещо е написано като от индианец.
Поздрави!
Имам Great wall Hover CUV и искам лека полека да го оборудвам за по-сериозни излизания сред природата. Гледах пътеписите на членове от форума и изживяването изглежда супер. Някой може ли да ме посъветва когато отпред джипа е с торсиони как става повдигането? Не искам селски тунинг за пред кафето, искам да я вдигна качествено - с нови амортисьори и пружини отзад, но не съм наясно какво да правя с торсионите? До к олко може да се повдига с тях, какви са рисковете ако вдигна цялата кола с 5см? Фабрично джипа побира 29.5 - 30 инча гуми, като желанието ми е да сложа 31. Някога за в бъдеще ще има и лебедка и блокаж на задния диф, но всяко нещо с времето си.
Благодаря предварително на отзовалите се и моля да ме извините ако нещо е написано като от индианец.
Поздрави!

не съм наясно с устройството на този тип окачване и всеки съвет ще е оценен 
Най-много ме интересува има ли вероятност при натягане на торсионите ( и смяна на амове ) да се компроментира начина на работа на торсиона- да се счупи по лесно, да не работи като хората и т.н
Коментар