Колега Дочев, ходовата част на STEED-а Паджеро 2 ли е, или бъркам ?
Ако отпред си на торсион, много лесно се натяга, като се мери разстоянието до рамата от двете страни на равна повърхност.
Отзад други пружини или подложки.
Ако сменяш пружини трябват сметки, щото ако ги сменяш урголашката нищо не става, демек повечето тъпаци слагат по-твърди пружини, каквито намерят, и отзад ставаш като дрифтачка, верно, стоиш перфектно на асфалта, но на малък "легнал полицай" наместваш багажа и бъбреците на пътниците.
Като го вдигнеш ще ти трябват и други амортисьори, щото оригиналните работят на друго място и ще се чудиш що ти се мята пикапа, както повечето хора, дето не им се дават пари за амове, или просто щото никой не им е казал, че и това трябва.
Ако ще слагаш и по-големи гуми, което след лифта няма да пропуснеш , ще ти трябват и фланци, за да не опират гумите в шасито при пълен волан.
Лифта е играчка и пари, но грамотно направен си заслужава.
P.S. Имам опит, и ще се радвам да помогна.
Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 27-10-15, 13:24.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Стиида няма общо с Паджеро, подобен е на Л200, но подобието свършва с торсион и ресор, а под раздатката има една напречна носеща греда, дето виси ужасно и хич не и е мястото там и със сигорност е основния проблем на другаря Дочев. Бих я окастрил без да се замисля.
Не става въпрос за мотор, а този специално се ползва в поне още 10 други коли.
Да, не става, но споделям това което знам,
а 4G63 се слага на доста "китайци" защото се е доказал, като простота и здравина, във времето,
и точно затова, в предният пост, въпроса ми беше
"Какви са мостовете, скоростите и раздатката ?"
(съжалявам, но пиша през телефона, и съм пропуснал дума ),
защото не са Great Wall, а са взети от нещо,
та да кажеш ако знаеш, за да не се ровя излишно в момента.
Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 28-10-15, 08:27.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Айде и мойте 5ст. по въпроса.Ето тук съм снимал китаеца от долу- http://www.offroad-bulgaria.com/show...=135072&page=8 ,а в темата има и снимки на пикапа.Хубавото е,че е копие на Исузо и производната му Фронтера-демек части бол и евтини.
Та по въпроса:колега Дочев отиваш в склад за метали и си купуваш 1м.шина /поне ст.45 и парче тръба -50-60см./.Размера на тръбата го взимаш от оригиналните уши на ресорите,6 бр.болтове,заръчваш си втулки -оригинални или от Димитров-Пловдив/не е реклама/ и си правиш нови 20см.дълги уши.Като ги монтираш ще видиш дали ще трябва да търсиш по-дълги амове.Отпред:местиш горния шарнир отдолу,въртиш торсионите докато се поизравни и бегаш на реглаж предница.Отиваш у некоя морга и от некоя Фронтера сваляш всичките фабрични защити-с малко ТНТМ ги монтираш на китаеца,щото е гол кат пушка отдолу.После му тураш най-големите гуми които може да събере и си правиш кефа.Вервай ми.
п.п.А ако искаш хептен да го вирнеш,плюс това му направи и един боди лифт 5 см. и ше стане най-якия китаец в Сливен.Всичко това важи ако не е гаранционен.
Коментар