Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амортисьори FOX

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Амортисьори FOX

    Изминаха почти два месеца без да си правя експерименти с жипа.Един колега спомена за амортисьори FOX и гадината ме ухапа.Разрових се из сайта на FOX RACING ( http://www.foxracingshox.com ) и се сблъсках със следните понятия ,,non-coil'' , ,,coil'' , ,,by pass'' , ,,piggi-back''. Tа идеята ми е , ако някой има възможност и желание , да помогне на мен (и всички като мен) ,като ни просветли.Разбира се мога да си ги преведа сам ,като понятия , но за какви цели се използват и т.н.. , не знам.
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

  • #2
    До: Амортисьори FOX

    Единственото, което знам за тези амортисъори, че от истинските амортисъори, тези са най-лошите (но съответно и най-евтини). Проблем при тях са унибалите. Също така, знам че повече аморти от този клас са с един и същ принцип на работа.
    RB Patrol Team

    Коментар


    • #3
      До: Амортисьори FOX

      Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
      Единственото, което знам за тези амортисъори, че от истинските амортисъори, тези са най-лошите (но съответно и най-евтини). Проблем при тях са унибалите. Също така, знам че повече аморти от този клас са с един и същ принцип на работа.
      Проблема с унибалите е , че понякога се късат. Не е задължително да е масов дефект или слабо място по принцип, но го има.

      Коментар


      • #4
        До: Амортисьори FOX

        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
        Проблема с унибалите е , че понякога се късат. Не е задължително да е масов дефект или слабо място по принцип, но го има.
        Не споря - това съм чувал от разбирачите. А пък и повечето Фокс-ве на Долфи дадоха фира точно при унибалите
        RB Patrol Team

        Коментар


        • #5
          До: Амортисьори FOX

          Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
          Не споря - това съм чувал от разбирачите. А пък и повечето Фокс-ве на Долфи дадоха фира точно при унибалите

          Асенчо що така бе батьовото пишеш без да мислиш. Ще ми каже ли някой по какво се различават унибалните захващания на ФОКС и КИНГ да речем ...няма разлика. Кралев навремето беше сложил амове от КАМАЗ и ги изкърти от планките на моста.Нормално е при грешен монтаж. Фоксовете на Долфа първо не бяха модела ПРО-2.5инча който е за състезателно каране.Второ бяха сложени грешно щото и аз бях там та видях.Най малкото бяха монтирани по два от един вид.Точно и затова е измислен бай-пас шока.Трето при Г-то на Мерцедес проблема идва от това че носача е едностранно захванат за шасито както и твърдо вързан към моста.Този тип окачване е много здрав като концепция само че не за бързо каране.За бързо каране си трябва четирилинково окачване.Другото е че на всяка яка бегачка за гонки амовете се връзват за самите носачи.

          Чуров гледай само моделите нон -койл другите не ти вършат работа.Някой път като се видим на маса ще говорим надълго и нашироко за видовете и моделите.Йори и Соти може да ти кажат колко време сме си говорири за какви ли не модели и начини на употреба.Цели нощи... таблици схеми и проби по различните возила в сервиза.Смях и сълзи........Окачването е един от най сложните елементи в един състезателен автомобил да не казвам и най сложния.С който и състезател да говориш ще ти каже всичко по бегачката но за окачването стават доста пестеливи откъм информация.






          На първата снимка ясно се вижда че унибалната леща при различните производители не е различна като размер даже на Билщаин койл-оверът най в дясно.. който са два пъти по скъпи от Фокс е по малка.
          Първият амортесьор е Ранчо на размер шафта е като на Фоксовете използвани от Долфи.Втори е Фокс модел ПРО-2.5 разликата в стеблото е очевидна.Най вдясно предни от Форд Експлорер за сравнение.

          Снимка две ако Фокс се чупиха и днеска и нощеска дали щяха да съществуват още като фирма.

          Снимка три Това като размер е най големият тупан в света.Баипас-шок за Трофи трък преди Баха -1000 Забележете колко е голяма унибалната леща долу на захващането????

          Снимка четири и пет склада на Картек е претъпкан с всекакви амове.Момчето което е до брат ми е Баха Майк...сетете се сами що му викат така.Този човек е супер специалист в таиния свят на окачванията за спортни цели.Много готин тип който сподели с нас много нещо за окачвания и амове.Той ми сподели две неща.Първото е че унибалите са консуматив като тампоните те само помагат за по адекватната работа на окачването и са в пъти по здрави от тампоните.Не случаино още се ползват на най отговорните места като при самолети моторници багери и др.Просто до ден днешен няма нищо по добро и здраво от тях.
          Но най важното което ми каза БАХА Майк е че доброто окачване трябва да избутва адекватно нагоре бегачката а не моста да се забива в шасито.Тук идва работата на добре сметнатите койл-овери баипас шокове и бъмп-стопове.Но въпреки всичко най важни са добре сметнатите пружини.Затова там е космос казвал съм го много пъти.Ако един амортесьор се троши при ухото на захващането значи има някъкъв проблем по окачването.
          Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 27-12-07, 18:48.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X